متن پدر و مادر عاشقانه

آهنگهای پدر و مادر

گاهی دلم هیچ چیز نمی خواهدجز گپ ریز ریز با مادرمهی من حرف بزنمهی او چای تازه دم بریزد…هی چای ام سرد بشودهی دلم گرم…آنجا که چای ات سرد می شودو دلت گرم“خانه مادر است”

متن کوتاه عاشقانه پدر و مادر

کلیپ نداشتن پدر و مادر

جایی‌ خوانده بودم که درد آدم را بزرگ می‌‌کند و روح را صیقل می‌دهد و تجربه را زیاد می‌کند. هیچ جا ننوشته‌اند که درد با یک زن، با یک مادر چه می‌‌کند. مادران درد کشیده یا زود می‌میرند، یا برای همیشه می‌‌روند، یا می‌‌مانند با چشمانی که رنگِ بی‌‌تفاوتی‌ گرفته است و دستانی که زیر ناخن‌هایش جز خستگی‌ چیزی نمی‌روید، و گیسوانی که رقص بر شانه‌های زنانه را به خاطر نمی‌‌آورند. مادرانی بی‌ هیچ آرزویی، با ‌دنیایی کوچک. دنیایی بسیار بسیار کوچک. هیچکس از مادرانی که به بهشت نمی‌‌روند چیزی ننوشته است.

متن زیبا برای پدر و مادر

همسنگ تمام نبودن‌هایت به این شبهای اندوه بار اشک بدهکارم و به اندازه همه آرامشت به چشمان بیقرارم خواب؛ برای ترسیم دغدغه‌هایم کنج آغوش امنت را کم آورده‌ام و برای تسکین دردهایم تمام نوازش دستهایت را. صادقانه بگویم: من کم آورده‌ام. من همه بودن‌ها را در نبودن‌هایت کم آورده‌ام.

آهنگهای پدر و مادر

مادر! در ستایش دنیای پرمهرت، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم و انگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.ایمانم از دعای توست و خدایم را از زبان تو شناخته ام، عبادت را تو به من آموخته ای.

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

مادر معجزه خلقت خداوند است، کسی که بودنش مایه آرامش و نعمت است و نبودنش همه چیز را سخت می کند، همه چیزهای عالی را … همه چیزهای حیاتی را … از نفس کشیدن تا خندیدن و حرف زدن و خوابیدن و … نبود مادر “زندگی” را سخت می کند.و من چقدر خوشبختم که سایه پر مهر مادرم بالای سرم است و دستان گرمش در دستانم، نگاه آرامش منتظر من است و قلب سرشار از عشقش برای من می تپد … من بی نهایت خوشبختم!اوج شکوه یک زن مادر بودن است، اما مادر فقط مادر نیست، نقش های زیادی است که در یک کلمه “مادر” خلاصه می شود، دختر پدرش، همسر پدرم، مادر من، مادربزرگ نوه هایش و خواهری مهربان… و مادر چقدر خوب از پس همه نقش هایش برآمده، بله او معجزه خلقت خداوند است که زندگی کردن کنارش معنای واقعی خود را پیدا می کند.مادرم! می دانم هر چروک و خطی که به صورتت افتاده حکایت غریبی دارد و اگر پای قصه چین و چروک های چهره ات بنشینم حاصلش چندین کتاب از سختی ها و رنج هایی خواهد بود که به عشق همسر و فرزندانت کشیده ای … من گاهی چقدر ناسپاس بوده ام و قلب تو در مقابل ناسپاسی من چقدر با گذشت و بزرگ.می خواهم بدانی از این که فرزند چون تو مادری هستم و در آغوش تو بزرگ شده ام به خود می بالم و مطمئنم تو بهترین مادری هستی که خداوند می توانست من را وارد زندگی او و او را ملکه قلب من کند، اصلا مگر می شود موجودی از تو مهربان تر و دلسوزتر و عاشق تر؟!تو همیشه الگوی من در زن بودن و مادر بودن هستی و خوشحالم که زیبایی و هوش و عشق را از تو به ارث برده ام تا بتوانم مادری چون تو برای فرزندانم باشم، مادری عاشق، دلسوز، مهربان و قوی ….

متن عاشقانه پدر و مادر برای دختر

مادر تو والاترین رویای عشق، اولین و آخرین معنای عشق هستی و تو که همیشه دلواپس فردای ما و غمخواری بی‌همتا برای ما هستی. زندگی بدون تو سراسر رنج خواهد بود تویی که چشم چراغ زندگی ما هستی و در همه حال زندگی ما از تو روشن است.یاد تو مرا آرام می‌سازد.زیباترین آهنگی که در عمرم شنیدم صدای تو و آواز اعجازانگیز لالایی تو بود. گویی تو پیامبری بودی که رسالتت عشق بود. دنیای عشق از تو زنده می‌شود و به من زندگی بخشیدی، دوستت دارم.

کلیپ نداشتن پدر و مادر

مادر! تو جانانه جام بلای ما را نوشیدی و لباس رنج و محنت ما را پوشیدی.اینک، حریر محبت فرزندانت را بپوش و شربت شهد عشق آنان را بنوش.مادرم، در گرامیداشت روزت زیباترین ستاره سپاس را به پاس پاسداری بی کرانت از ما، بر آسمان پرمهرت می آویزیم.روزت مبارک باد.

پدر و مادر امام علی

گفتم درد دارم! گفت: به جانمگفتم خسته ام! گفت: پریشانمگفتم گرسنه ام! گفت: بخور از سهمِ نانمگفتم کجا بخوابم؟ گفت: روی چشمانماما یک بار نگفتم: مادر من خوبم، شادم!همیشه از درد گفتم و از رنج!

متن عاشقانه برای پدر و مادر

واژه مادر در بر گیرنده ی خوبی ها، مهر و عطوفت، فداکاری، از خود گذشتگی و تمام معانی مثبتی است که در جهان وجود دارد. موجودات بی نظیری که بزرگ ترین رسالت آن ها در زندگی عشق ورزیدن به فرزند است.تلاشی که یک مادر برای به ثمر رساندن فرزندانش دارد ستودنی است، او با تمام وجود خواستار فراهم کردن بهترین ها برای عزیزانش می باشد و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند. آنچه که او می خواهد آسایش و آرامش و شادی همیشگی فرزندانش است.مادر، مامان، ننه، آنا، دالکه و … واژگان آشنایی که در فرهنگ ما، همه یک مفهوم را دارند : مفهوم زیبای فداکاری و گذشت، کاری که همه ی مادرهای دنیا بی دریغ انجام می دهند. در حقیقت بزرگ ترین درس فدا کاری را می توان از مادرها آموخت.انوره دو بالزاک نویسنده ی فرانسوی می گوید : مادر یگانه موجودی است که حقیقت عشق پاک را می‌شناسد.

آهنگهای پدر و مادر

بچه که بودم دلم به گرفتن گوشه چادر مادرم و رفتن به بیرون خوش بود. اکنون بزرگ شده‌ام مادرم را می‌خواهم، نه برای گرفتن گوشه چادرش؛ می‌خواهمش که با گوشه چادرش اشک‌هایم را پاک کنم. نه اینکه دلم خوش شود که می‌دانم نمی‌شود! شاید آرام بگیرد با بوی خوش چادر مادرم.

پدر و مادر سرنا امینی

ﻣﺎدرم! هیچ‌وقت ﺑﻪ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﻋﺎﺩﺕ نمی‌کنم. ﭼﻘﺪر ﺧﻮﺏ بود ﺍﮔر ﺁﻏﻮﺵ مهربانت را ﺩﺍﺷﺘﻢ. هنوز هم هرجا نامت را می‌شنوم؛ به لرزه می‌افتم. هرجا مادری را با فرزندش می‌بینم؛ زیر لب می‌گویم: من هم روزی مادر داشتم. من هم روزی گرمای وجودش را داشتم.مادرم! کاش می‌دانستی که این روزها بیشتر از گذشته به وجودت احتیاج دارم… اما می‌دانم تو هنوز هم پیش خدا واسطه حل مشکلات من هستی. این اطمینان را از آرامش قلبم دارم.امروز با شاخه گلی سرخ و دستانی لرزان به دیدارت می‌آیم. این اشک‌های من از سر دلتنگی است. دلتنگی برای بوسه زدن بر دست‌های مهربانت. کاش بودی. امروز دلم آتش گرفت و دوباره جای خالی‌ات را حس کردم. می‌دانم جای تو خوب است و فرشته‌های آسمان امروز را برایت جشن می‌گیرند. آخر می‌دانم که بهشت زیر پای توست. کاش فقط امروز نگاهت را داشتم.خدایا کاش فقط یک بار دیگر آغوشش را داشتم.

متن عاشقانه پدر و مادر برای دختر

گاهی حواست را بیشتر جمع کن!گاهی کمتر داشته هایت را فریاد بزن!داشته های باارزشی مثل “وجود مادر” !شاید کسی حوالی حرفهای تو، بندِ دلش پاره شود با تصویر ِ سیاه و سفید مادرش روی دیوار اتاق!حواست باشد اینروزها!

پدر و مادر امام علی

یادت هست مادر؟ اسم قاشق را گذاشتی قطار، هواپیما، كشتی تا یك لقمه بیشتر بخورم!یادت هست؟ شدی خلبان، ملوان، لوكوموتیوران؛ می‌گفتی بخور تا بزرگ بشوی آقا شیره!و من عادت كردم كه هر چیزی را بدون اینكه دوست داشته باشم قورت بدهم حتی بغض‌های نتركیده‌ام را.

متن عاشقانه کوتاه برای پدر و مادر

مــادرم فـرشــــــتــه است ..ولی …هیچوقت ندیدم پرواز کند …زیرا به پایش مـــن را بسته بودبــرادرم راو همه یزندگیش رامعذرت میخواهم نیوتون …!راز جاذبه،“مــــــادر“من است!معذرت میخواهم ادیسون!چرا که “مــــــادر” من اولین چراغ زندگی من است!معذرت میخواهم انیشتین!فرمولهای تو از توضیح “مــــــادر” من عاجزند!رومئو!همه راه ها به عشق “مــــــادر” من ختم میشود …!مــــــادر من ،عــــــشــــق من است…میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید …مــــــادرســـت دیگر …

متن تقدیر از مادر و پدر

مامان عزیزم، آیا می‌دانستی عاشقت هستم؟ آیا می‌دانستی هیچکس، هیچکس و هیچکس نمی‌تواند جای تو را توی قلبم بگیرد؟ آیا می‌دانستی حاضرم همه چیزم را بدهم تا همیشه نزد من باشی؟ می‌گویند:«بچه ننه است»! چقدر بچه ننه بودن قشنگ است، چقدر لذت‌بخش است. آخر اگر نباشی قدر خیلی از روزها را نمی‌دانیم.عشق به تو بهترین و تنهاترین عشقی است که می‌شود باورش کرد. یعنی بالاتر از عشق به مادر وجود دارد؟یادش بخیر، قصه‌هایی که برایم می‌گفتی چقدر لذت‌بخش‌تر از قصه‌های تنهایی امروزم بود. شنل قرمزی، چوپان دروغگو، شنگول و منگول و حبه انگور را برایم تعریف می‌کردی. چرا با اینکه چهار پنج سال این قصه‌ها را می‌گفتی هیچ وقت برایم تکراری نمی‌شد؟ چرا؟ولی الان زیباترین فیلم‌ها و داستان‌ها و رمان‌ها نهایتاً یک بار به من لذت می‌دهد، چرا؟مامان عزیزم، دمت گرم، نوکرم، تا عمر دارم خاک زیر پاتم؛ فقط یک چیز می‌توانم بگویم: عاشقتم.

متن درباره ی پدر مادر

از تمام دلتنگی ها ، از اشک ها و شکایت ها که بگذریمباید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم !و چه تاثیر دلنشینی دارد” غصه نخور ، درست میشود ” گفتن های مادر ،اثرش را هزار قرص آرامبخش قوی ندارد

متن پدر و مادر عاشقانه

سلام بر تو ای مادر برتر از جانم و سلام بر تو ای همیشه مهربان و صمیمی. و سلامتی را نثارت می‌کنم به اندازه دریای نگاهم. مادر مهربانم نمی‌دانم در این نامه که قصد من گلایه از توست اول از مهربانی‌هایت و زحماتت بگویم و یا از همان اول ابراز ناراحتی خود را از جانب تو بگویم؟ اگر بخواهم از خوبی‌هایت بگویم که تمامی ندارد و انگشتانم ناتوانند برای نوشتن آن همه مهر و وفا و صمیمیت.و اما گلایه من از تو؛ چراهای بسیاری در سر دارم که همه بدون جواب مانده اما نمی‌دانم چرا هیچ وقت با جواب دادن آنها به من نتوانستم قانع شوم. از تو می‌پرسم که نگران لحظه‌های منی از تو که روز و شبت را برای من یکی کردی تا من به اینجا برسم. چرا هم‌اکنون برای آزادیم حد و مرزی کوچک نهاده‌ای؟ چرا هنوز باور نداری که من بزرگ شده‌ام و آن دختر 5 ساله نیستم؟ چرا فکر می‌کنی همیشه بعد از غروب آفتاب همه برای من در کمین هستند و من باید سریع در خانه باشم؟ چرا باور نداری که من من هستم و برای خودم باورهایی دارم؟ چرا؟ چرا؟

متن عاشقانه پدر و مادر برای دختر

هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می خواند فراموش نمی کنم، همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی هایم پاسخ می دهد و آغوش گرم و مهربانش را پناهگاه تمام دلتنگی هایم کرده است. مادر عزیزم روزت مبارک.

متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج پدر و مادر

مادر! من خدا را نقاشی کردم؛ خدا به شکل بوسه‌های تو بر پیشانی من بود. مادر! من از آن آخرین بدرقه‌ات تا پشت دیوار بی‌کسی نوشتم و بغض کردم. مادر! در این‌سوی بی‌خوابی، من هر شب پرنورترین ستاره را تو می‌بینم. شنیده‌ام کوله‌بار دوران کودکی مرا سنگ صبور خویش کرده‌ای. من هم در آن آیینه که دادی یادگاری؛ در آن هر شب تصویری از تبسم تو را می‌بینم. مادر! ای زیباترین احساس، قشنگ‌ترین بنفشه، ستاره‌ام را چندی‌ست گم کرده‌ام…

سرود پدر و مادر

در رحم مادر خداوند بچه را در آبی بسیار شور قرار داده تا جسمش تمیز بماند و مادر سنگینی بچه را کمتر احساس کند و خداوند روزی جنین را از طریق بند ناف که به مادر وصل است به او میرساند…، پس اگر مادر در غذا خوردن کوتاهی کند… از غذای جنین چیزی کم نمیشود…. بخاطر وجود غده هایی که با گرفتن مواد لازم از دندانها و استخوان مادر غذای جنین را تأمین میکند و به همین دلیل است که مادران با پیشروی در سن، دندان و پا و زانو درد میگیرند، و در آخر میگویند: زن زودتر از مرد پیر میشود…!اگه آدما بدونن که مادرشون بخاطر اونا استخونش آب میشده واقعا میمونن که چجوری قدردانی کنن!!! خداوندا از تو بهشتی میخواهم برای کسی که مرا به دنیا آورد…

کلیپ نداشتن پدر و مادر

مادر یعنی زندگی، مادر یعنی عشق، مادر یعنی مهرمادر یعنی فرشته‌ای که با اشکت‌، اشک می‌ریزد و با خنده‌هایت می‌خندد. مادر یعنی فرشته‌ای که نگاهش به تو است و با هر لبخندت، زندگی می‌کند. مادر یعنی فرشته‌ای که موهایش برای بزرگ کردنت سفید می‌شود و به تو می‌گوید: «پیر شوی مادر، درد و بلایت به جانم…» مادر یعنی فرشته‌ای که صبح که خوابی آرام میز صبحانه را می‌چیند تا وقتی بلند شدی زندگی را لمس کنی. مادر یعنی فرشته‌ای که شب‌هایی که غم داری یا مریضی تا صبح بالای سرت می‌نشیند و نگران است. مادر یعنی فرشته‌ای که وقتی موقع کار می‌گویی خسته شدم؛ با اینکه پاهایش درد می‌کند می‌گوید: «تو بشین مادر من انجام میدهم…». مادر یعنی فرشته‌ای که هیچ‌وقت باور نمی‌کنی مریض شود یا پیر شود چون همیشه و توی هر حالتی به روی تو لبخند می‌زند. مادر یعنی فرشته‌ای که طاقت دیدن اشک‌هایش را نداری. مادر یعنی همه زندگی…

آهنگهای پدر و مادر

دلم میخواهد هیچ وقت خانه ات را بی تو نبینمبی تو نخندمو بی تو لذتی از غذایی که تو نپختی نبرمدلم خانه ات را با تو میخواهدباشی و باشیم و بخندیم به لکنت های بامزه اتباشی وچشمان تو هر لحظه هزار بار قربان ما برودو چشم های ما پاسخ بدهند که “خدا نکند قربان بروی.”باشی و حرف رفتن بزنی;چنگ بکشی روی تمام خاطراتت در خانه ی آرزو های بچگی مانباشی و باشیم و ببینیم که میخندیخانه ات را باقربان رفتن هایت دوست دارمکاش بمانی

متن عاشقانه واسه پدر و مادر

زن عشق زايد وتو برايش نام انتخاب ميكنی!!او درد ميكشد وتو نگران از اينكه بچه دختر نباشد!!!او بيخوابی ميكشد وتو خواب حوريان بهشت ميبينی!او مادر ميشود وهمه جا ميپرسند نام پدر!…

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

مادر که نداشته باشیهیچکس نمیفهمه تو دنیا چی بهت میگذره…مادر که نداشته باشیهیچکس درک نمیکنهپشت هر لبخندت چند هزار تا بغض پنهان شدهمادر که نداشته باشینباید از هیچ کس هیچ انتظاری داشته باشیمادرکه نداشته باشیهر لحظه از زندگیت تو دلت میگیاگه مادرم بود الان اینجوری نمیشد مادر که نداشته باشی…همیشه یه هاله اشک تو چشماتهمادر که نداشته باشیهیچ سایه ای بالا سرت نیستحالا که داری مثل پروانه دورش بچرخروز مادر بر همه مادران عزیز سرزمینم مبارکــــــــَ

متن عاشقانه تشکر از پدر و مادر

مادرم…مادرم مدرک پزشکی ندارد؛ ولی دستهایش کاری میکنند که هزار قرص و دوا نمیکند…شماره نظام مهندسی ندارد؛ ولی از منِ ویرانه با حرف هایش یک آدم نو می سازد…نقاش نیست؛ ولی با یک کلام لبخندی روی لبهایم میکشد که هزار نقاش از پسش بر نمی آیند…ندیده ام توی استدیو ضبط صدا وقت بگذراند، ولی آهنگِ صدایش از هر موسیقی گوش نواز تر است…مادرم سر آشپز و رستوران دار نیست؛ ولی عطرِ و طعم غذاهایش هوش از سر میپراند…بهشت را زیر پایش ندیدم، ولی شک ندارم بهشت زیر پایش نیست…بهشت نعمتِ وجودش است…روز مادر مبارک

متن کوتاه عاشقانه پدر و مادر

متن کوتاه مادر / تکست های کوتاه مادر مناسب بیو [ ناب و کم یاب ] | تاوبیو

ارزوی پدر و مادر

متن کوتاه در مورد پدر / بیو و وضعیت پدر | تاوبیو

متن درباره ی پدر مادر

متن کوتاه مادر / تکست های کوتاه مادر مناسب بیو [ ناب و کم یاب ] | تاوبیو

پدر و مادر سحر قریشی

تاوبیو

سرود پدر و مادر

عشق فقط روزهای خوشی نیست؛
عشق سختی داره، دلتنگی داره

پدر و مادر سرنا امینی

وقتی میگم دلم برات تنگ شده”
دارم درمورد الان صحبت میکنم ….
نه یه لحظه قبل….
نه یهولحظه بعد..
این که دلتنگیم رو به زبون میاورم ….
یعنی انقدر دوریت را تچپوی خودم ریختم.
که از نبودنت لبریز شدم…. برای من دلتنگی یعنی همین الان….
یعنی اگه امروز….
برای دیدنت به دری میزنم…
معنیش این نیست ….
که هر وقت یادم افتادی ….
از دیدنت همین قدر خوشحال میشم ….
شاید اونروز روز خیلی دیر شده باشد…
این روزا میگذره….
من تنهایم رو….
با یه تنهایی بزرگتر عوض میکنم…
اما تا ابددلتنگ نمیمونم….
آدم به همه چی عادت میکنه…
حتی به تنهایش…
حتی به دلتنگیش…

متن تقدیر از مادر و پدر

دلتنگی ها، دلتنگی ها، دلتنگی ها
قلب ها را چنان می سوزانند
که اقیانوس های پر آب نیز
آتش آن را خاموش نمی کنند.
آه که این روزگار
روزگارِ دلتنگی هاست…سپهر_آهنگی

کلیپ نداشتن پدر و مادر

 دستانم را بگیر که بزرگ کودکت هنوز غرق در نیاز به توست. متن تشکر از پدر و مادر. مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو . صبوری. مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو . دلواپسی. مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو. بیداری ! مادر

سرود پدر و مادر

تو چطور دلت تنگ نمیشه وقتی من وسط هجوم این همه دلتنگی خودمو گم کردم

پدر و مادر روزبه حصاری

نفسم میگیرد در هوایی که نفس هایی تو نیست… به وقت دلتنگی یار

متن عاشقانه برای پدر و مادر

جمعه
بی “تـــــــــو ”
دلتنگی ‌اش
بند نمی‌آید………….

متن زیبا برای پدر و مادر

تقدیم به “کسی” که”نمیدونه”؟؟
واسه “اونه”که “پست” میزارم
سهم من از “طـــــــــــ”
“عشق” نیستــــــــــــــ
“ذوق”نیستــــــــــــ
“اشتیاق” نیستــــــ
همان “دلتنگی”بی “پایانی”است که
“روزهــــــــــــــا”دیوانــــــــه ام می کندشبها”حیرانم”!!
“دیشب” هم “گذشت”
“صبح شدط”در “خواب”
ولی “من”بدون “خواب”
باز هم ناامید” نیستم
مثلِ “همیشه”برای تو
می نویسم…

متن زیبا برای پدر و مادر

دلتنگی
اتفاق عجیبی‌ست
گویی که خواهی مُرد،
ولی نمی‌میری…

متن پدر مادر

گاهی حجم دلتنگیهایم آنقدر زیاد میشود . . .
که دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود . . . !
دلــــــــتـــنــگـــــــ ــــم . . . !
دلتنگ کسی که گردش روزگارش به من که رسید از حرکت ایستاد . . . !
دلتنگ کسی که دلتنگی هایم را ندید . . .
… دلتنگ خودم . . .
خودی که مدتهاست گم کرده ام . . . !

متن عاشقانه کوتاه برای پدر و مادر

به خاطر یک مشت دلتنگی…
به خاطر ِ چند سطر جای خالی تو…
به خاطر قراری که در من گذاشتی …
و دیگر سر ِ جای خودش نیست…
مثل ساعت شنی…
از تو پُرم…
از تو خالی…
یاور مهدی پور

کلیپ نداشتن پدر و مادر

هر بار که می‌خواهم
به سمتت بیایم،
یادم می‌افتد،”دلتنگی”
هرگز بهانه خوبی
برای تکرار یک اشتباه نیست..

پدر و مادر امام علی

دلتنگی
یعنی
جاذبه برعکس شود
وزن زمین
روی دلت سنگینی کند !فرشید ذوالفقاری

متن کوتاه عاشقانه برای پدر مادر

وًٍاًٍحًٍـًٍدًٍاًٍنًٍـًٍدًٍاًٍزًٍهًٍ‌سًٍـًٍنًٍـًٍجًٍـًٍشًٍـًًٍـًٍ دًٍلًٍـًٍتًٍـًٍنًٍـًٍگًٍـًٍیًٍـًٍـًٍـًٍنًٍـًٍگًٍــًٍاًٍهًٍـًٍ‌بًٍـًٍهًٍ‌پًٍـًٍـًٍـًٍـًٍرًٍفًٍـًٍاًٍیًٍـًٍلًٍـًٍشًٍـًٍ بًٍـًٍرًٍثًٍـًٍـًٍاًٍنًٍـًٍیًٍـًٍهًٍـ !!

متن درباره ی پدر مادر

پیامبر شب های دلتنگی ام باش که من بی اعجاز، تو را مومنم !

ارزوی پدر و مادر

گاهی دلتنگی
به جایی میرسد
که به خدا میگویی :
اگر به صلاحم نیست،
باز میخواهمش ..

پدر و مادر و بچه عاشقانه

دلم برای انارها تنگ است
برای دانه‌های سرخ و سفید
یاقوت‌های عاشق
منتظرم تا برگ‌ها زرد شوند
تا انارها سرخ شوند
و پاییز بیاید و همه عاشق شوند
پاییز بیاید و دلتنگی من شاید
با همه‌ برگ‌های خزان زده
کم کم بریزد
مجید مصطفوی

پدر و مادر و بچه عاشقانه

چه کنم با دل خود؛با تـــــــو بمانم یا نه..؟
با صدای غزلم از تو بخوانـــــــــــــم یا نه..؟
در نبود تو اگر؛شخص غریبــــــــــی آمد..؟
من به امید تو از خویش برانـــــــم یا نه…؟
مانده ام بار دگر باز شوی همـــــدم من…؟
میدهی باز به انگشت نشانـــــم یا نه…؟
وقت دلتنگی و ماتم؛بغلــــــم می آیی…؟
می شوی مونس تنهایی جانــم یا نه…؟
یک قدم پیش ویکی پس؛به جنونم آری..؟
میکنی در طلب بوسه کمانــــــم یا نه…؟
یک معمــــا شدی از بس که عجیبــــــی؛
توبگو چه کنم بادل خود؛باتوبمانم یانه…؟

متن عاشقانه کوتاه برای پدر و مادر

سهم من از تو
دلتنگی بی پایانیست
که روزها دیوانه ام می کند شبها
شاعر

متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج پدر و مادر

قسم بر چشم‌هایی که برای رفتنت تر شد
که با دلتنگی بسیار این شبهای من سر شد
همیشه فکر می‌کردم فقط یک بار می‌میرم
ولی رفتی شبی صدبار مردن هم میسر شد
همیشه فکر می‌کردم کنارت تا ابد هستم
همین رویای بی مقصد دلیل مرگ باور شد
سوالی مشترک داریم و تقدیری شبیه هم
چرا این سرنوشت آخر برای ما مقدر شد؟
بمان، هرچند که رفتی بمان، هر چند می‌دانم
کمی دیر است و دستان تو سهم دست خدا شد…

ارزوی پدر و مادر

هنوز پشت پنجره ام
انگار سال‌هاست که در من تنیده‌ای
انگار جـای قلب، تو در من تپیده‌ای
انگار کودکـانـه‌تریـن خنـده‌ی مـرا
با چشم‌های تیله‌ای‌ات سر کشیده‌ای
با بوسه‌های شیشه‌ای‌ات از تمامِ من
لی لی کنان به خانه‌ی قلبم پریده‌ای
در این حریمِ امن بمان و خدای باش
هرگـز چنیـن خـدا شدنـی را ندیده‌ای
لبخندِ چشم‌های تو پیغمبرِ من است
با وحـیِ دست‌هـات مـرا آفریـده‌ای
از آسمانِ چشمِ تو خورشید می‌چکد
انگـار آرزوی مـرا خـواب دیـده‌ای
شهزاده می‌شوی و می‌آیی و می‌بَری
همراه خود مرا دَمِ صبح ِ سپیده‌ای
در بازوانِ گرم ِ تو ، من زنده می‌شوم
این قلعه‌های امن که بر من کشیده‌ ای
پیغمبری… خدای منی… شاهزاده ای
حتی به جای قلب، تو در من تپیده‌ای

متن تقدیر از مادر و پدر

وقتی که نیستی
به جای شمردن ستاره‌ها
اشکهایم
بهانه‌ایست برای خواب . . .!
شبتون بدور از دلتنگی

متن پدر مادر

آدم از به “یاد آوردن” است که پیر می شود‌، که میمیرد!
بعضی ها ذره ذره
بعضی ها یکهو!!
نه فقط از به یاد آوردن ِ غم،
که گاهی به خاطر آوردن ِ شادی کشنده تر است
به خاطر آوردن ِ کسی حتی
و وای از دلتنگی ِ یادی…
مرور ِ روزهای رفته چین و چروکند، مرور ِ روزهای نیامده هم!آدمیزاد اگر به خاطر نمی آورد
دیرتر از دنیا دل برمی داشت… خیلی دیرتر…

پدر و مادر و بچه عاشقانه

گاه باید دور شد!
تا حُرمت حضورت را لمس کنند…
زیادی در دسترس بودن
فرصت دلتنگی را از آنان می گیرد..!

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

تو نباشی
واژه ای ندارم برای عاشقی…!همه اش میشود
دلتنگی
دلتنگی
دلتنگی

ویدیو های مادر و پدر

رفتی و من به چشم خود دیدم…
درد ‌هایی قوی ‌تر از مُردن…
مرگ ‌هایی شبیه دلتنگی…
زخم ‌هایی شبیه یک بن ‌بست…

متن کوتاه عاشقانه پدر و مادر

پیشانے ام سجده گـاه لب هایتچشمانــــم میعـادگاه قدم هایتدستانم تکیه گاه خستگی هایتو قلبـــم حـــــریم دلتنگی هایتتمامے اینها ارزانےِ نیـــم نگـاهت

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

هیچکس دوستمان ندارد..
فقط به ما عادت کرده اند ،کافیست چند وقتی نباشیم،،میروند سراغ آدم های جدید،،و حتی یادشان میرود روزی ،بوده ایم

متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج پدر و مادر

خوشبختی برای من یعنی تو
اینکه کنارم دارمت ..
لمست می کنم، می بویمت
و در آغوش می گیرمت!!
خوشبختی برای من یعنی
زمان دلتنگی
سر بچرخانم و تو باشی …!!

آهنگهای پدر و مادر

برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ؛دلتنگی یعنی تو نیستی…

متن تقدیر از مادر و پدر

من یه دخترم
وقتی خسته ام
وقتی کلافه ام
وقتی دلتنگم
بشقاب ها را نـــمی شکنم.
شیشه ها را نـــمی شکنم.
غرورم را نـــمی شکنم
دلت را نـــمی شکنم
در این دلتنگی ها
زورم به تنها چیزی که میرسد
این بغـــض لعنتی ست!

متن درباره ی پدر مادر

دلتنگی میتونه
کشنده ترین حال باشه،
وقتی که نداریش اما تا
دلت بخواد ازش خاطره داری…

متن پدر و مادر عاشقانه

 هر از گاهی که دستِ خالیاز دوست داشتنت برمی گردم.فراموشی زودتر از دلتنگی غُسلِ یاد کردنت را گرفته استغرور هم که به کُشتنِ دلت همتی دیدنی می بندد.شهری می سازند پُر از فراموشی

متن کوتاه عاشقانه پدر و مادر

و تو همانی باشی
که فراموشم نکرده ای
که یک روز به سراغم می آیی
با خودت نور به اتاق ها می آوری
و خنده به پنجره ها می پاشی
همانی باشی که گرد و غبار از چهره ام
پاک می کنی…
همانی …
که با تمام دیوارها و ستون هایم دوستت دارم

متن عاشقانه پدر و مادر برای دختر

دلتنگی
شدی یبار دلتنگ کسی اون اذیتت کنه..

متن عاشقانه برای پدر بزرگ و مادر بزرگ

پدر؛ تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست.. اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند؛ و با وجود همه مشکلات, به تو لبخند زند تا تو دلگرم شوی که اگر بدانی … چه کسی ، کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؛ “پدرت”را می پرستیدی……

متن پدر مادر

دخـتــَــر کـه بــاشی
میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ
آغــوش گــَرم پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی
کـه مـیتونی تو دستـِـت بگیـــری و
دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی
دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه
هَر کـجای دنیـا هم بـــاشی
چه بـاشه چـه نبــاشه
قَویتــریـن فِرشتــه ی نِگهبـــان پـــِدرته

متن تقدیر از مادر و پدر

پدر مثل خودکار می مونه
شکل عوض نمی کنه
ولی یه دفعه می بینی که نمی نویسهمادر مثل مداد می مونه
هر لحظه تراشیده شدنشو می بینی
تا اینکه تموم می شه

متن کوتاه عاشقانه پدر و مادر

ببخش اگر همیشه، پیش از رسیدن تو، خواب بودم؛ اما امروز، بیدارتر از همیشه، آمده‌‏ام تا به جای آویختن بر شانه تو، بوسه بر بلندای پیشانی‏‌ات بزنم. سایه‏‌ات کم مباد ای پدرم!

متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج پدر و مادر

پدر یعنی: کسی که ” نمی توانم” را زیاد در چشمش دیدیم ولی هرگز از زبانش نشنیدیم.پدر یعنی همان دستی که وقت ترس و گریز شانه هایت را می فشارد

پدر و مادر سحر قریشی

پدر یعنی یک آغوش باز تا ابد

ویدیو های مادر و پدر

پدر یعنی جاده های زندگی را با شجاعت هموار کردن

پدر و مادر و بچه عاشقانه

پدر! گرچه خانه ما از آینه نبود؛ اما خسته‌‏ترین مهربانی عالم، در آینه چشمان مردانه‌‏ات، کودکی‏‌هایم را بدرقه کرد، تا امروز به معنای تو برسم.

متن عاشقانه تشکر از پدر و مادر

تقدیم به پدری که ندارم …میان تمام نداشتن ها دوستت دارم …
شانس دیدنت را هر روز ندارم …
ولی دوستت دارم…
وقتی دلم هوایت را میکند حق شنیدن صدایت را ندارم…
ولی دوستت دارم…
وقت هایی که روحم درد دارد و میشکند شانه هایت را برای گریستن کم دارم…
ولی دوستت دارم…
وقت دلتنگی هایم , آغوشت را برای آرام شدن ندارم …
ولی دوستت دارم ….
آری همه وجودمی ولی هیچ جای زندگیم ندارمت و میان تمام نداشتن ها باز هم با تمام وجودم…
دوستت دارم پدرم روح بزرگت شاد وقرین رحمت بادتقدیم به عزیزانی که پدرشونو از دست دادن … ?

متن زیبا برای پدر و مادر

پدر همون کسی هست
که لرزش دستش
دیگه چیزی از چای تو استکان باقی نگذاشته
ولی بهت میگه به من تکیه کن
و تو انگار کوه رو پشتت داری
روزش مبارکــــــــ

پدر و مادر روزبه حصاری

پدرم کسی است که هر وقت می‌گوید:«درست می‌شود» تمام نگرانی‌هایم به یک باره رنگ می‌بازد.پدر یعنی :وقتی بعد غذا یه مشت دارو میخوره ، می فهمی چقدر درد داره اما هیچ چی نمیگه…

متن پدر و مادر عاشقانه

در نه با سخن که با همان مهربانی، با همان لبخندهای امیدوار و با همان چشمان صاف و زلال همیشه به من می‌گفت دوستت دارم.

ویدیو های مادر و پدر

احتیاجی به تسبیح نیست …
دستانت را که به من بدهی …
با انگشتانت ذکر دوست داشتن میگویم …
پدرم ، دستانت ، چشمانت وصدایت را عاشقانه دوست دارم …

متن پدر مادر

ســـَــر ســُـفره چیزی نبود . . .
یــخ در پــارچ
و
پدر هــر دو آب شــدند !
چــه دنــیای بی رحمــیست . . .

متن کوتاه عاشقانه برای پدر مادر

و وقتی میفهمی نصف موهای سفیدش به خاطر غصه های تو هستش ، دلت میخواد بمیری.پدر یعنی: اونی که کف تموم شهرو جارو میزنه که زن و بچه اش کف خونه کسی رو جارو نزنه.

متن عاشقانه واسه پدر و مادر

در زمستان صورت پدرم سرخ بود همه گفتن از سرماست
در تابستان صورت پدرم سرخ بود همه گفتن از گرماست
هیچکس نگفت سرخی صورت پدرم از سیلی روزگار است…

آهنگهای پدر و مادر

فکر کردن به پدر مثل گرمای کنار هیزمی سرخ شده از آتش، در یک روز سرد زمستانی است. امنیت در وجود پدر، مثل آغوش گرم مادری پر مهر، برای فرزندی ترسان از دنیای ناشناخته‌هاست

متن پدر و مادر عاشقانه

آنقَدَر وسوسه دارم بنویسم که نگو…
تو کجایی پدرم…؟!
آنقَدَر حسرت دیدار تو دارم که نگو…
بسکه دلتنگ تو ام ،از سر شب تا حالا…
آنقَدَر بوسه به تصویر تو دادم که نگو…
جانِ من حرف بزن!
امر بفرما پدرم.
آنقَدَر گوش به فرمان تو هستم که نگو…
کوچه پس کوچه ی این شهر پر از تنهاییست
آنقَدَر بی تو در این شهر غریبم که نگو…
پدر ای یاد تو آرامش من…!
امشب از کوچه ی دلتنگیِ من میگُذری؟!
جانِ من زود بیا
بغلم کن پدرم…!
آنقَدَر حسرت آغوش تو دارم که نگو…
به خدا دلتنگم!
رو به رویم بِنِشینی کافیست
همه دنیا به کنار…
گرچه از دور ولی، من تو را میبوسم
آنقَدر خاک کف پای تو هستم که نگو. ..
یادت گرامی ، روحت شاد

متن عاشقانه واسه پدر و مادر

ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ
ﭘﺪﺭﻫﺎ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﻫﺎ ﻣﺜﻞ ﺳﺎﻋﺖ ﺷﻨﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ
ﺗﻤﺎﻡ ﮐﻪ ﺑﺸﻮﻧﺪ
ﺑﺮﺷﺎﻥ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺍﻧﯽ
ﺍﺯ ﻧﻮ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ،
ﺑﻌﺪﻫﺎ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ
ﭘﺪﺭ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﻫﺎ
ﻣﺜﻞ ﻣﺪﺍﺩ ﺭﻧﮕﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ
ﺩﻧﯿﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﮐﻮﭼﮏ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ
ﺗﺎ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﺍ ﺯﯾﺒﺎ ﮐﻨﻨﺪ …!
ﮐﺎﺵ ﺯﻭﺩﺗﺮ
ﮐﺴﯽ ﺭﺍﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩ
ﭘﺪﺭ ﻫﺎ ﻭﻣﺎﺩﺭﻫﺎ
ﻣﺜﻞ ﻗﻨﺪ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ
ﭼﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺕ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺑﮑﻨﻨﺪ
ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ…!

پدر و مادر سحر قریشی

ه سلامتیـت پدرم که هزار بار تَرک برداشتی و یـک بـار دم از شکست نــزدی
کهنه را پــوشیــدی و ذوق لبـاس نــو را به من بخشیـــدی
غــرورم را خریـــدی و یک بــار مغــرورم نـگشتی
پــرواز یــادم دادی و پـــریـــدنــم را نگـریـستـی
پـــــدرم
من از تــو من شــدم
هستیــم از تــــوستدستانم را بگیر که بزرگ کودکت هنوز غرق در نیاز به توست…

متن عاشقانه کوتاه برای پدر و مادر

داشتم با پدرم جدول حل میکردم که گفتم : نوشته دوست ، عشق ، محبت و چهار حرفیه …اتفاقا دو حرف اولشم دراومده یعنی ب و الف !یه دفعه پدرم گفت فهمیدم عزیزم میشه بابا ؛ با اینکه می دونستم بابا میشه ولی بهش گفتم نه اشتباهه !!!گفت : ببین اگه بنویسی بابا عمودی شم درمیاد …تو چشمام اشک جمع شده بود که گفتم می دونم میشه بابا ولی اینجا نوشته چهار حرفی ولی تو که حرف نداری !

ارزوی پدر و مادر

پدرم ﺳﻼﻡ
ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﭼﻪ ﺧﺒﺮ؟
ﻣﯿﻬﻤﺎﻧﯽ ﺧﺪﺍ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﺸﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﮔﺮﺩﯼ؟
ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺗﺎ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺳﻢ ﺍﺩﺏ ﺑﺮ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﮕﺬﺍﺭﻡ
ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ
ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﻢ ﺳﻦ ﺗﻮ ﻣﯿﺸﻮﻡ
پدرم ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﺍﻣﻦ ﺗﺮﯾﻦ ﺟﺎﯼ ﺟﻬﺎﻥ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﯼ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺵ ﺁﺭﺯﻭ ﺷﺪشادی روح تمامی پدران اسمانی صلوات

پدر و مادر روزبه حصاری

کاش، کسی یاد معلم‌هایمان می‌داد که اول مهر شغل پدر‌ها را نپرسند؛ وقتی هنوز احترام به همه‌ شغل‌ها را و افتخار به همه‌ پدر‌ها را یاد دانش آموزانشان نداده‌اند. حالا قصه ‌چشمان یتیمی که نم می‌خورد، بماند.

متن درباره ی پدر مادر

دُرستِه کَسی رُو نَدارَمــــــــ شَبا بِهِم بِگِه :عِشقَم شَب بِخیـــــــر!اَما بِه جآش یِه سآیِه سَر padar دارَمـــــــــکِ میگِ:دُختَر پاشوو بُروووووووو بِکَپ دیگِ!!عــــــــــآآآشِقشَمــــــــ

متن پدر مادر

مرامنامه دریا را روح وسیع پدر به تحریر می‌‏آید؛ آن هنگام که ابرهای دلتنگی، پنجره‏‌های خانه را باران می‏‌پاشند.

متن عاشقانه برای پدر و مادر

ببخشید بابا ، نتونستم”
این جمله را پدر گفت و پیر شد …

کلیپ نداشتن پدر و مادر

پیشانی حاجی شهر ، پینه بسته
دستان پدرم نیز همینطور !
بزرگتر که شدم ، تازه فهمیدم ..
پدرم با دستانش نماز می خواند …

متن کوتاه عاشقانه برای پدر مادر

به سلامتی پسری که وقتی مخاطب خاصش بهش گفت نباید هوای پدر،مادر ،خواهراتو داشته باشی(از لحاظ مالی)گوشیش و خاموش کرد سیم کارتشو عوض کرد رفت لپ پدر، مادرشو بوسید و گفت لنگه خیلی ها رو میشه پیدا کرد ولی لنگه شما دو تا رو هیچوقت!!!!!

آهنگهای پدر و مادر

وقتی دیروز باران بارید، «آن مرد در باران آمد» را به یاد آوردم و «آن مرد با نان آمد». یادم آمد که دیگر پدرم در باران با نانی در دست و لبخند بر لب نخواهد آمد. پدرم وقتی رفت سقف این خانه ترک برمی‌داشت. پدرم وقتی رفت دل من سخت شکست.

متن عاشقانه برای پدر بزرگ و مادر بزرگ

آغوش پدرم میگفت ک
گرمای خورشید افسانه است !

متن درباره ی پدر مادر

بابای شما هم یه جا دقیقا وسط خونهجلوی تلویزیون، که دو تا بالشتو رو هم گذاشته رو به عنوان قلمرو اختصاصی خودش میدونهیا فقط بابای من اینقدر عشقه !؟

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

پدر در برابر توفان‏‌های بی‏رحم زندگی می‌‏ایستد؛ آن‏چنان‏ که گویی هر روز از گفت‏ و گوی کوهستان‏‌ها باز می‌‏آید.

متن کوتاه عاشقانه برای پدر مادر

هیچ قهرمان ماراتنی به اندازه پدرم به دنبال نان ندویده است …

متن تقدیر از مادر و پدر

در دنیا هر چه خواستم بین دستان پدرم بود !

سرود پدر و مادر

پدرم! شانه‏‌هایت، ستون محکمی است پناهگاه امن خانه را. دست در دستانم که می‌‏گذاری، خون گرم آرامش، در کوچه رگ‏‌هایم می‏‌دود.

متن تقدیر از مادر و پدر

دست همیشه به معنای آغوش نیست ، گاهی فقط امنیت است …
فقط مثل “دست پدر”

متن عاشقانه پدر و مادر برای دختر

آجر به آجر، ساخته می‌‏شوم؛ وقتی پناه دست‏‌های امنت، موسیقی مهربان عشق را به ترنم می‌‏آیند. بی ‏تو، بن‏ بستی می‌‏شوم در هزار توی رنج‌‏های خویش. بی ‏تو، شکوه جهان، ویرانه‌‏ای است مسکوت و بی‏‌هیاهو.

متن کوتاه عاشقانه پدر و مادر

تنها زمانی که بزرگ شوید و از او دور شوید؛ زمانی که با خانه پدری وداع کرده و به خانه خودتان می‌روید؛ تنها در آن زمان است که به بزرگی پدر پی خواهید برد و بزرگی‌اش را کاملاً ارج خواهید گذارد.

متن عاشقانه کوتاه برای پدر و مادر

پشتم به تو گرم است. نمی‏‌دانم اگر تو نبودی، چطور می‌توانستم زنده باشم و صدایت نزنم! راستش را بخواهی، گاهی، حتی وقتی با تو کاری ندارم، برای دل خودم صدایت می‏‌زنم؛ بابا!

پدر و مادر روزبه حصاری

پدرم! تو تپش قلب خانه‌ای؛ وقتی هر صبح، با تلنگر عشق، از خانه بیرون می‌‏روی و با کشش عشق، دوباره باز می‏‌گردی؛ دهلیزهای قلبم، تقدیم مهربانی تو باد.

متن عاشقانه واسه پدر و مادر

مردانه‌ترین دستی که می‌توانی در دستت بگیری و از هیچ‌چیز نترسی، دست‌های گرم و مهربان پدر است.

متن تقدیر از مادر و پدر

اگر بدانی چه کسی کشتی زندگی را از میان موج‌های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؛ «پدرت» را می‌پرستیدی.

پدر و مادر سحر قریشی

پدر تکیه‌گاهی است که بهشت زیر پایش نیست. اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند؛ و با وجود همه مشکلات به تو لبخند بزند تا تو دلگرم شوی.

پدر و مادر سحر قریشی

دختر که باشی می‌دانی اولین عشق زندگی‌ات پدرت است. دختر که باشی می‌دانی محکم‌ترین پناهگاه دنیا آغوش گرم پدر است.

متن پدر و مادر عاشقانه

پدر جان! ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی‌بینمت؛ ببخش تمام نادانی‌ها و نفهمی‌ها و کج‌فهمی‌هایم را. اعتراض‌ها و درشتی‌هایم را و هر آنچه را که آزارت داد.

متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج پدر و مادر

حواسمان به چروک‌های دور چشم و لرزش دست‌های پدرانمان باشد. حواسمان به تر شدن‌های گاه و بیگاه چشم‌های کم‌سو و دلتنگی‌شان باشد! حواسمان باشد که آنها تمام عمر حواسشان به ما بوده است.

پدر و مادر سرنا امینی

پدرم داستانی حماسی است که بارها و بارها در ذهنم تکرار می‌شود. حماسه‌ای که هیچ مردانگی، غیرت و شجاعتی به پایش نمی‌رسد.

کلیپ نداشتن پدر و مادر

شاید عطر نان‌هایی را که می‌آوردی فراموش کرده باشم اما عطر صبوری‌هایت را از دوران کودکی تا همیشه به یادگار دارم.

آهنگهای پدر و مادر

آن روزها، سایه‌‏ات آن‏قدر بزرگ بود که وقتی می‏‌ایستادی، همه چیز را فرا می‏‌گرفت؛ اما امروز، ضلع شرقی نیمکت‏‌های غروب، لرزش دستانت را در امتداد عصایی چوبی می‌‏ریزد.

پدر و مادر امام علی

متن کوتاه دلتنگی / تکست ناب دلتنگی [ گلچین] | تاوبیو

متن عاشقانه تشکر از پدر و مادر

متن کوتاه مادر / تکست های کوتاه مادر مناسب بیو [ ناب و کم یاب ] | تاوبیو

متن عاشقانه برای پدر بزرگ و مادر بزرگ

در دنیای من
تو خورشیدی هستی که هرگز محو نمی شود
و ماهی هستی که هرگز کمرنگ نمی شود
بدرخش قهرمان کوچولوی من!

آهنگهای پدر و مادر

من بهترین طرفدار تو خواهم بود
من همیشه از تو دفاع خواهم کرد
من محافظ تو خواهم بود
من بهترین دوست تو خواهم بود
و همیشه به تو افتخار خواهم کرد
من تو را بی قید و شرط دوست خواهم داشت
و همیشه در کنار تو خواهم بود.

پدر و مادر امام علی

پسر عزیزم
اگر می توانستی خودت را از طریق چشم من ببینی
می دیدی که چقدر برای من خاص هستی

متن کوتاه عاشقانه پدر و مادر

مهم نیست چقدر بزرگ بشی
مهم نیست که چقدر از هم فاصله داریم
هیچ چیز نمی تواند این پیوند بین ما را قطع کند
تو همیشه پسر کوچولوی من خواهی بود
و من همیشه تو را دوست خواهم داشت.

پدر و مادر و بچه عاشقانه

دختر بابایی
عشق من به تو نرم تر از پر
و قوی تر از آهن است.

کلیپ نداشتن پدر و مادر

هیچی به شیرینی پاهای کوچیک تو نیست کوچولوی من!
دوست دارم مامانی

متن پدر مادر

پسرکم
بعضی اوقات شیطنت می کنی و من نمی توانم از تو عصبانی نشوم
حتی ممکن است تو را سرزنش کنم
اما این هرگز به این معنی نیست که تو را دوست ندارم
من تو را بیش از خود زندگی دوست دارم
و تمام تلاش خود را برای کمک به تو در تحقق رویاهایت انجام خواهم داد.

متن عاشقانه برای پدر بزرگ و مادر بزرگ

پسرم
دو چیز وجود هست که می خواهم همیشه آن ها را بخاطر بسپاری
اولین مورد این که همیشه بدون توجه به آنچه سر راهت قرار می گیرد
در زندگی مثبت بمان
و مورد دوم این که من بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد
همیشه تو را دوست خواهم داشت.

پدر و مادر سرنا امینی

من هر نفسی که می کشم دوستت دارم
و هیچ چیز در این دنیا وجود ندارد
که بتواند عشق من به تو را تغییر دهد.

متن پدر مادر

دختر عزیزم
همیشه بدان که من بهترین دوست تو هستم
که در تمام تلاش هایت کنار تو خواهم ایستاد
من همیشه آنجا خواهم بود
تا حامی تو باشم
دوست دارم دختر کوچولوی مامان!

آهنگهای پدر و مادر

من خوش شانس ترین مادر دنیا هستم
که چنین کودک شگفت انگیزی دارم
دخترم
من عاشقتم.

متن پدر و مادر عاشقانه

تو عالی هستی
و من بسیار افتخار می کنم که دختر منی
تو برای همیشه در قلب من هستی
خیلی دوست دارم دختر بابا!

متن پدر و مادر عاشقانه

از بهشت برایم فرشته ای برای عشق ورزیدن
فرستاده شد
تا او را شب ها نگه دارم و تکان دهم و ببوسم
تا او را تنگ در آغوشم بگیرم

متن عاشقانه تشکر از پدر و مادر

دختر نازم
من مال تو هستم
و تو مال من
و این تنها چیزی است که برای من در این دنیا مهم است
دوستت دارم.

پدر و مادر سحر قریشی

مهم نیست که چقدر بزرگ بشی
تو همیشه خرس عروسکی کوچک من میمونی
که با تمام وجود از آن محافظت می کنم
و دوستش دارم
تو برای همیشه و همیشه در قلب من خواهی بود
چون عشق من به تو هرگز پایان نخواهد یافت.

متن کوتاه عاشقانه پدر و مادر

فرشته کوچولوی من
هر اتفاقی بیفته
تو همیشه در قلب من خواهی بود
و من همیشه تو را دوست دارم.

متن پدر مادر

پدر تو شدن
بهترین کاری بود که من در زندگیم انجام دادم
من به تو افتخار می کنم
عاشقتم دخترکم!

آهنگهای پدر و مادر

از وقتی تو را در آغوشم گرفتم
نذر کردم که بقیه عمرم را با لبخند بر لبانت بگذرانم
دوستت دارم پسرم!

پدر و مادر و بچه عاشقانه

من هرگز معنی خوشبختی واقعی را نمی دانستم
تا روزی که دکتر تو را در آغوش من قرار داد
تو به زندگی من معنا بخشیدی
و این همه شادی و خوشحالی را در آن به ارمغان آوردی
پسر کوچولوی من دوستت دارم!

متن پدر و مادر عاشقانه

من همیشه در کنار تو خواهم بود
و آن ستونی هستم که همیشه می توانی
در زندگی به آن اعتماد کنی
دوستت دارم دختر کوچولو!

متن پدر و مادر عاشقانه

وقتی می بینم لبخند می زنی
تمام نگرانی هایم از بین می رود
خیلی دوستت دارم کوچولوی من!

متن پدر و مادر عاشقانه

اگر ۴ تکه نان خیلی خوشمزه وجود داشته باشد و شما ۵ نفر باشید ، کسی که اصلا از مزه آن نان خوشش نمی آید مطمئنا مادر است . . .

کلیپ نداشتن پدر و مادر

آدما تا وقتی کوچیکن دوست دارن برای مادرشون هدیه بخرن اما پول ندارن . . .
وقتی بزرگتر میشن ، پول دارن اما وقت ندارن . . .
وقتی هم که پیر میشن ، پول دارن وقت هم دارن اما . . . مادر ندارن . . .
به سلامتی همه مادرای دنیا . . .

متن عاشقانه کوتاه برای پدر و مادر

خوشبختی یعنی اینکه پدر و مادر پیری داری که با اینکه خسته از همه چیز هستند، اما با این حال باز هم تلاش می کنند که لبخند را به لبانت بیاورند.

سرود پدر و مادر

پیر شدن پدر و مادر را هر کسی نمی بیند. برخی پدر و مادرشان را در اوج جوانی آنها از دست می دهند. اگر پدر و مادر پیری دارید، قدر آنها را بدانید. آنها دو فرشته ی زمینی هستند. خداوند آنها را آفرید که زمین بدون فرشته نباشد. آنها لیاقت بهترین ها را دارند و اگر ذره ای به خاطر شما برنجند، بدانید که بدترین ظلم را در حق خود کرده اید. چرا که به محض اینکه از دستشان بدهید، متوجه ظلم هایتان خواهید شد و آن زمان برای جبران کردن خیلی دیر است.

متن زیبا برای پدر و مادر

میدونی بزرگترین درد دنیا چیه؟اونای که تا دیروز بزرگترین پناهگاه و درمون دردهات بودنامروز، توی روزگار پیری اگه تنها بمونن درد میکشن.اون‌ها پدر و مادرن… تو رو خدا مواظبشون باشین…

ویدیو های مادر و پدر

همیشه مادر را به مداد تشبیه میکردم که با هر بار تراشیده شدن ، کوچک و کوچک تر میشود . . .
ولی پدر . . .
یک خودکار شکیل و زیباست که در ظاهر ابهتش را همیشه حفظ میکند ، خم به ابرو نمیاورد و خیلی سخت تر از این حرفهاست . فقط هیچ کس نمیبیند و نمیداند که چقدر دیگر میتواند بنویسد . . .
بیایید قدردان باشیم . . .
به سلامتی پدر و مادرها

متن پدر و مادر عاشقانه

سلامتیه اون پسری که . . .
۱۰ سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت . . .
۲۰ سالش شد باباش زد تو گوشش هیچی نگفت . . .
۳۰ سالش شد باباش زد تو گوشش زد زیر گریه . . .
باباش گفت چرا گریه میکنی ؟
گفت : آخه اونوقتا دستت نمیلرزید . . .

متن عاشقانه پدر و مادر برای دختر

پدرم ، تنها کسی است که باعث میشه بدون شک بفهمم فرشته ها هم میتوانند مرد باشند !

کلیپ نداشتن پدر و مادر

مادر تنها کسی است که میتوان “ دوستت دارم ”هایش را باور کرد ، حتی اگر نگوید . . .

متن زیبا برای پدر و مادر

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو ، صبوری
مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ، دلواپسی
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری !
مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد !
مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود !
مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن . . .

آهنگهای پدر و مادر

پدر جان!ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی‌بینمت؛ببخش تمام نادانی‌ها و نفهمی‌ها و کج‌فهمی‌هایم را.اعتراض‌ها و درشتی‌هایم راو هر آنچه را که آزارت داد.

متن پدر و مادر عاشقانه

تو ۱۰ سالگی : ” مامان ، بابا عاشقتونم ”
تو ۱۵ سالگی : ” ولم کنین ”
تو ۲۰ سالگی : ” مامان و بابا همیشه میرن رو اعصابم ”
تو ۲۵ سالگی : ” باید از این خونه بزنم بیرون ”
تو ۳۰ سالگی : ” حق با شما بود ”
تو ۳۵ سالگی : “ میخوام برم خونه پدر و مادرم ”
تو ۴۰ سالگی : ” نمیخوام پدر و مادرم رو از دست بدم ! ”
تو هفتاد سالگی : ” من حاضرم همه زندگیم رو بدم تا پدر و مادرم الان اینجا باشن . . .
بیاید ازهمین حالا قدر پدرو مادرامونو بدونیم . . .
از اعماق وجودم اعتقاد دارم که هر روز، روز توست . . .

پدر و مادر روزبه حصاری

به سلامتیه مادرایی که با حوصله راه رفتن رو یاده بچه هاشون دادن ، ولی تو پیری بچه هاشون خجالت میکشن ویلچرشونو هل بدن !

پدر و مادر امام علی

دست پر مهر مادر تنها دستی است که اگر کوتاه از دنیا هم باشد ، از تمام دستها بلند تر است . . .

متن کوتاه عاشقانه برای پدر مادر

سرم را نه ظلم می تواند خم کند ، نه مرگ ، نه ترس ، سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می شود مادرم . . .

متن کوتاه عاشقانه برای پدر مادر

پدرم/مادرممیخواهم با اشکهایم گلی بپرورم به رنگ خون دل و به قامت هزاران دریغ و آه و در روز تولدت بر مزارت گذارم …پدرم/مادرمدر این روز آهم را بنگر و دریغم را شاهد باش ،هنوز باور ندارم که تو رفته ای ؛ هنوز دست احساس تو را حس میکنم چون تو زنده ای …

متن درباره ی پدر مادر

پدر و پسر داشتن صحبت میکردن . . .
پدر دستشو میندازه دوره گردنه پسرش میگه پسرم من شیرم یا تو ؟
پسر میگه : من !
پدر میگه : پسرم من شیرم یا تو ؟؟ !
پسر میگه : بازم من شیرم !
پدر عصبی مشه دستشو از رو شونه پسرش بر میداره میگه : من شیرم یا تو !؟
پسر میگه : بابا تو شیری !
پدر میگه : چرا بار اول و دوم گفتی من حالا میگی تو ؟
پسر گفت : آخه دفعه های قبلی دستت رو شونم بود فکر کردم یه کوه پشتمه اما حالا . . .
به سلامتی هرچی پدره . . .

متن تقدیر از مادر و پدر

مادر پیر شده و آشپزخانه از تنها شدن نگران است …
یقه پیراهن پدر هراسان به آخرین دکمه های بسته شده با دست او خیره شده اند …
فرشته مو سفید خانه مان کوله بارش را بسته …
امروز برایم خاطره اولین روز مدرسه ام را گفت که وقتی وارد کلاس شدم و او میرفت گریه میکردم …
خواستم بگویم آخر مهربان آن روز زجه هایم برای چهار ساعت ندیدنت بود ولی یک عمر ندیدنت را چه کنم ؟؟؟ اما نگفتم …

متن کوتاه عاشقانه برای پدر مادر

خورشید هر روز دیرتر از پدرم بیدار می شود اما زودتر از او به خانه بر می گردد . . .

متن عاشقانه برای پدر و مادر

وقتی پشت سر پدرت از پله ها میای پایین و میبینی چقدر آهسته میرهمیفهمی پیر شده !
وقتی داره صورتش رو اصلاح میکنه و دستش میلرزه ، میفهمی پیر شده !
وقتی بعد غذا یه مشت دارو میخوره ، میفهمی چقدر درد داره اما هیچ چی نمیگه . . .
و وقتی میفهمی نصف موهای سفیدش به خاطر غصه های تو هستش

پدر و مادر سحر قریشی

بهشت از آن مادران است در حالی که به جز پرستاری و نگهداری از فرزندان ، هیچ حق دیگری نسبت به آتها ندارند و برای بیشتر چیزها اجازه ی بابا لازم است !!!!!

پدر و مادر سرنا امینی

( قند ) خون مادر بالاست ، دلش اما همیشه ( شور ) می زند برای ما . . .
اشکهای مادر ، مروارید شده است در صدف چشمانشدکترها اسمش را گذاشتهاند آب مروارید !
حرفها دارد چشمان مادر ؛ گویی زیرنویس فارسی دارد !
دستانش را نوازش می کنم ؛ داستانی دارد دستانش . . .

متن تقدیر از مادر و پدر

شرمنده می کند فرزند را ، دعای خیر مادر ، در کنج خانه ی سالمندان . . .

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

Perhaps they are not stars in the sky, but rather openings where our loved ones shine down to let us know they are happy
Eskimo Proverb
شاید آنها ستاره‌هایی در آسمان نیستند، بلکه دریچه‌هایی هستند که در آن عزیزان ما می‌درخشند تا به ما بفهمانند که خوشحال هستند.
ضرب المثل اسکیمویی

متن درباره ی پدر مادر

Love your parents
and treat them
with loving care
For you will
only know
their value
when you see
their empty chair…
والدین خود را
دوست داشته باشید و
با مراقبتهای عاشقانه
رفتار کنید …
برای اینکه
فقط صندلی خالی خود را می‌بینید
ارزش آنها را می دانید

ویدیو های مادر و پدر

My parents taught me honesty, truth, compassion, kindness and how to care for people. Also, they encouraged me to take risks, to boldly go. They taught me that the greatest danger in life is not taking the adventure. Brian Blessed
پدر و مادرم به من احترام، حقیقت، مهربانی و چگونگی مراقبت از مردم را آموختند. به علاوه، آن‌ها مرا به ریسک کردن تشویق نمودند. آن‌ها به من یاد دادند که بزرگترین خطر در زندگی ماجراجویی محسوب نمی‌شود.

ارزوی پدر و مادر

It never gets easier, missing you. And sometimes I wonder if it ever will.”
― Heather Brewer, Ninth Grade Slays
هیچوقت نمی‌توانم نبودن شما را تصور کنم (پدر و مادر) و گاهی از اینکه اگر برای همیشه شما را از دست بدهم شوکه و شگفت زده می‌شوم.

پدر و مادر سحر قریشی

“First your parents, they give you your life, but then they try to give you their life.”
― Chuck Palahniuk
در ابتدا پدر و مادرتان به شما زندگی بخشیدند اما بعدها آنها زندگی خود را به شما دادند.

متن پدر مادر

Heaven’s parents are not a special place. Every house where the sound of parents’ laughter comes from. There is paradise.
بهشت یک جای خاص نیست.
در هر خانه‌ای که صدای خنده‌ی
پدر و مادر بیاید.
آن جا بهشت است.

متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج پدر و مادر

We never know the love of a parent till we become parents ourselves. Henry Ward Beecher
تا زمانی که خودمان پدر و مادر نشویم عشق والدین را درک نخواهیم کرد.

ارزوی پدر و مادر

My heroes are and were my parents. I can’t see having anyone else as my heroes. Michael Jordan
قهرمان‌های زندگی من پدر و مادرم بودند و هستند. هیچ کسی را مانند قهرمان‌های خودم نمی‌بینم.

پدر و مادر امام علی

The depth of the love of parents for their children cannot be measured. It is like no other relationship. It exceeds concern for life itself. The love of a parent for a child is continuous and transcends heartbreak and disappointment. James E. Faust
عمق عشق پدر و مادر به فرزندان خود قابل اندازه گیری نیست. شبیه هیچ رابطه‌ای نیست. نگرانی آنها بیشتر برای زندگی فرزندان است تا خود. عشق پدر و مادر به فرزندان دائمی و پیوسته بوده و هموراه به دلهره و دلشکستگی همراه است.

متن عاشقانه کوتاه برای پدر و مادر

“Parents are not interested in justice, they’re interested in peace and quiet.”
― Bill Cosby
والدین از قضاوت کردن خوششان نمی‌آید و از آن لذت نمی‌برند بلکه از صلح و آرامش لذت می‌برند.

متن عاشقانه پدر و مادر برای دختر

When a father loves his son, the couple laughs. When a son loves his father, the couple cries.
وقتی پدری به پسرش محبت می‌کند، جفتشان می‌خندند اما
وقتی پسری به پدرش محبت می‌کند جفتشان گریه می‌کنند.

متن کوتاه عاشقانه برای پدر مادر

A child who is allowed to be disrespectful to his parents will not have true respect for anyone. Billy Graham
بچه‌های که به پدر و مادر خود توهین کند، برای هیچ شخص دیگری احترامی قائل نمی‌شود. بیلی گراهام.

پدر و مادر امام علی

I’m very lucky, I’ve got two very loving parents, still very much together, and always been very supportive. Kit Harington
من خیلی خوش شانس هستم که صاحب والدین دوست داشتنی شده‌ام که همچنان کنار آنها زندگی می‌کنم و باید بگویم همیشه به عنوان حامی و پشتیبان برای من عمل می‌کنند.

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

I had a simple goal in life: to be true to my parents and our country as an honorable son, a caring brother, and a good citizen. Benigno Aquino III
من یک هدف ساده در زندگی دارم: با پدر و مادرم و کشورم به عنوان یک فرزند صادق و قابل احترام باشم. همینطور یک برادر شایسته و یک شهروند خوب باشم.

متن عاشقانه تشکر از پدر و مادر

The father is the only tree that has all the shade at night, the shade of all the fathers of the world.
پدر تنها درختی است
که شب‌ها هم‌ سایه دارد
سایه تمام پدران دنیا مستدام.

متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج پدر و مادر

Father’s mother’s safety … peace
پدر یعنی امنیت…مادر یعنی آرامش

متن عاشقانه برای پدر بزرگ و مادر بزرگ

It is said that a father and son were taken to the ruler to be beaten. First they threw the father and hit him with a hundred sticks, he did not sigh and did not breathe. After that, they brought his son and when they hit him with a stick, his father started moaning and screaming. The ruler said, “You ate a hundred sticks and got close to the tail. What is this moan and shout about a stick that your son ate?” He said that I was tolerating the sticks that came on my body, now that it is on my liver, I can not stand it.
گویند پدر و پسری را نزد حاکم بردند که چوب زنند. اول پدر را انداختند و صد چوب زدند، آه نکرد و دم نزد. بعد از آن، پسرش را آوردند و چون یک چوب زدند، پدرش ناله و فریاد آغاز کرد. حاکم گفت تو صد چوب خوردی و دم نزدی، به یک چوب که پسرت خورد این ناله و فریاد چیست؟ گفت آن چوب‌ها که بر تن من می‌آمد تحمل می‌کردم، اکنون که بر جگرم می‌آید تحمل ندارم.‎‌‌‌‌‎

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

Love means father, mother
عشق یعنی پدر مادر:))

متن کوتاه عاشقانه پدر و مادر

often with a great deal of mess.”
― Lemony Snicket, Horseradish
همانطوری که عشق می‌تواند مسیر یک شخص را تغییر دهد والدین نیز می‌توانند مسیر یک کودک را با یک وعده غذا تغییر دهند.

متن عاشقانه برای پدر و مادر

Parents are the ultimate role models for children. Every word, movement and action has an effect. No other person or outside force has a greater influence on a child than the parent. Bob Keeshan
والدین نقشی بی نهایت برای فززندان به عهده دارند. هر کلمه، هر حرکت و واکنشی که والدین انجام می‌دهند یک تأثیر مشخص به دنبال خواهد داشت. هیچ فردی خارج از این نمی‌تواند تاثیری بزرگ‌تر و بیشتر از پدر و مادر در فرزندان داشته باشد.

پدر و مادر سحر قریشی

To be a good father and mother requires that the parents defer many of their own needs and desires in favor of the needs of their children. As a consequence of this sacrifice, conscientious parents develop a nobility of character and learn to put into practice the selfless truths taught by the Savior Himself. James E. Faust
برای اینکه پدر و مادر خوبی شد نیازمند این است که والدین خیلی از نیازهای خود کوتاه بیایند و آنها را نادیده بگیرند و نیازهای خود را منطبق بر نیازهای فرزندان خود قرار دهند. در نتیجه این فداکاری والدین می‌آموزند که شخصیت خود را در خصوص فداکاری توسعه دهند و از خودخواهی دوری کنند در واقع می‌توان گفت این یک نوع آموزش فداکاری و دوری از خودخواهی برای والدین است.

متن عاشقانه واسه پدر و مادر

To the health of the parents whose souls are so great and majestic that as long as they are, our intellect cannot comprehend their kindness, but ….!! When they die, we feel their empty space as wide as a sea ……
به سلامتے پدر و مادر
ڪه آن قدر روحشان بزرگ
و با عظمت است
ڪه تا وقتے هستند
عقلمان نمی‌تواند
وسعت مهربانے آن‌ها را
درک ڪند،
اما….!!
وقتے میروند جاے خالیشان را
به وسعت یک دریا
ڪنارمان حس می‌کنیم……

متن عاشقانه برای پدر بزرگ و مادر بزرگ

“Children begin by loving their parents; as they grow older they judge them; sometimes they forgive them.”
― Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray
کودکان ابتدا با عاشق پدر و مادر بودن زندگی را آغاز می‌کنند بعداً که بزرگ شدند آنها را قضاوت کرده و برخی اوقات آنها را می‌بخشند.

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

Oh no sign that you are a sign of God everywhere, but no sign of pure poison, Oh beautiful pleasant sorrow, you are the most readable love song…. Mother
ای بی نشان ای که خدا را نشانه‌ای
هر سو نشان توست ولی بی نشانه‌ای
زهرای پاک, ای غم زیبای دلنشین
تو خواندنی‌ترین غزل عاشقانه‌ای…. مادر

پدر و مادر امام علی

At the end of the day, the most overwhelming key to a child’s success is the positive involvement of parents. Jane D. Hull
در پایان یک روز بیشترین کلید موفقیت فرزندان دخالت مثبت والدین در کار فرزندان است.

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

Children learn to smile from their parents. Shinichi Suzuki
کودکان لبخند زدن را از والدین خود می‌آموزند.

متن کوتاه عاشقانه برای پدر مادر

From here, I tell my mother that people’s children are always better. But you are better than all the mothers in the world.
از همینجا
به مادرم می گویم
با این ڪه همیشه
بچه‌های مردم بهتر هستند.
ولے تو از همه‌ی
مادرهای دنیا بهتر هستی.‌‌‎‌‎‌‌‎

متن عاشقانه برای پدر و مادر

One of the greatest titles in the world is parent, and one of the biggest blessings in the world is to have parents to call mom and dad. Jim DeMint
یکی از بهترین عناوین دنیا پدر و مادر است و یکی از بزرگترین نعمت‌های دنیا این است که والدین در کنارت باشند و آنان را پدر و مادر صدا کنی.

پدر و مادر روزبه حصاری

متن کوتاه در مورد خانواده / بیو کوتاه خانواده | تاوبیو

متن عاشقانه برای پدر و مادر

با سپاس ازسه وجود مقدس:
آنان که ناتوان شدند تا ما به توانایی برسیم…
موهایشان سپید شد تا ماروسفید شویم…
و عاشقانه سوختند تا گرمابخش وجود ما و روشنگر راهمان باشند…
پدرانمان
مادرانمان
استادانمان

پدر و مادر امام علی

این پایان نامه را تقدیم میکنم به
بزرگ‌ترین و ارزشمندترین آموزگاران زندگی ام
که همواره برایم تکیه گاه امنی و مطمئن بودند.
پدر و مادر عزیزم
هزاران بار سپاس

متن پدر و مادر عاشقانه

تقدیم به
مقدس‌ترین واژه‌ها در لغت نامه دلم، مادر مهربانم که زندگیم را مدیون مهر و عطوفت آن می‌دانم؛ و پدرم،که همواره در سایه سار حمایتش، جرئت چشم دوختن به افق‌های دور را یافته ام.

متن زیبا برای پدر و مادر

خدای را بسی شاکرم که از روی کرم پدر و مادری فداکار نصیبم ساخته تا در سایه
درخت پر بار وجودشان بیاسایم و از ریشه آن‌ها شاخ و برگ گیرم و از سایه وجودشان
در راه کسب علم و دانش تلاش نمایم.
والدینی که بودنشان تاج افتخاری است بر سرم و نامشان دلیلی است بر بودنم چرا
که این دو وجود پس از پروردگار مایه هستی ام بوده اند دستم را گرفتند و راه رفتن
را در این وادی زندگی پر از فراز و نشیب آموختند.
تقدیم به پدر و مادر عزیز و مهربانم
که در سختی‌ها و دشواری‌های زندگی همواره یاوری دلسوز و فداکار
و پشتیبانی محکم و مطمئن برایم بوده‌اند.

متن عاشقانه برای پدر و مادر

تقدیم به آنان که وجودم جز هدیه وجودشان نیست
پدر و مادر عزیزم
به پاس تمام زحمات بی دریغ‌تان سپاس

پدر و مادر سحر قریشی

متن تقدیر و تشکر از زحمات پدر و مادر برای پایان نامه
به پاس تعبیر عظیم و انسانی شان از کلمه ایثار و از خود گذشتگان
به پاس عاطفه سرشار و گرمای امیدبخش وجودشان که در این سردترین روزگاران بهترین پشتیبان است
به پاس قلب‌های بزرگشان که فریاد رس است و سرگردانی و ترس در پناهشان به شجاعت می‌گراید
و به پاس محبت‌های بی دریغشان که هرگز فروکش نمی‌کند
این مجموعه را به پدر و مادر عزیزم تقدیم می‌کنم

متن عاشقانه برای پدر بزرگ و مادر بزرگ

خدایا به خواب پدر و مادرم آسایش
به بیداری شان عافیت
به عشقشان ثبات
به مهرشان تداوم
و به عمرشان برکت جاودان عطا کن
شکرانه‌اش با من

ویدیو های مادر و پدر

پدر و مادر عزیزم
برای تشکر از شما
به دنبال قشنگ‌ترین واژه‌ها و کلمات میگردم.
اما واژه‌ها چقدر فیقر هستند و کم بضاعت
فقط می‌گویم
دوست‌تان دارم
و در همین دو کلمه دنیایی نهفته است!

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

خدایا
تو خود می‌دانی که برای تشکر از زحمات بی دریغ و بی منت پدر و مادر
چقدر دستمان خالی است.
اما تو یاری کن ما را تا بندگان قدرشناسی باشیم، قدر شناس تو که به پاس حضور این فرشتگان زمینی در زندگی‌مان
و قدر شناس آن‌ها که دیدن و لمس محبت‌های‌شان
بارقه‌ای است که الطاف آسمانی تو

پدر و مادر امام علی

جز گپ ریز ریز با مادرم
هی من حرف بزنم
هی او چای تازه دم بریزد
هی چای ام سرد بشود
هی دلم گرم
آنجا که چای سرد می‌شود
و دلت گرم خانه مادر است‌
و گاهی دلم هیچ نمی‌خواهد
جز شنیدن نصیحت‌های مکرر و هزار باره‌ پدرم
و کل کل کردن‌های من
و دوباره نصیحت‌های دلسوزانه‌ی او

متن پدر مادر

پدر که باشد
هفت خان را رد می‌کنی، دلت قرص است
و پشتت کوه دیگر آیه‌ یاس بی معنی ست
بگذار همه بگویند نمی‌شود
تو را لبخند پدرت کافی ست
و مادر اگر باشد
همیشه یک آغوش گرم و یک محبت بی منت آماده است
که هر زمانی که خواستی به آن پناه ببری

متن کوتاه عاشقانه پدر و مادر

یادم میاد بچه که بودم بعضی وقت‌ها با برادرم یواشکی بابامو نگاه می‌کردیمکه ساعت‌ها با دست مشغول جمع کردن آشغال‌های ریزی بود که روی فرش ریخته شده بود.
من و برادرم حسابی به این کارش می‌خندیدیم، چون می‌گفتیم ما که هم جارو داریم، هم جارو برقی.
چند روز پیش که حسابی داشتم با خودم فکر میکردم که چه جوری مشکلاتم رو حل کنمیهو به خودم اومد دیدم که یک عالمه آشغال از روی فرش جلوی خودم جمع کردم…
برای همه پدر‌ها و مادرها، آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.

کلیپ نداشتن پدر و مادر

نیکی به پدر و مادر.
داستانی است که تو آن را می‌نویسی
و فرزندانت
آن را برایت حکایت می‌کنند
پس خوب بنویس…

سرود پدر و مادر

همین الان که این مطلب رو خوندی بدون دلیل این کارو انجام بده:
۱ – اگه مادر و پدرت پیشت هستن، ببوسشون
۲ – اگه پیشت نیستن زنگ بزن حالشونو بپرس و از همون راه دور براشون بوسه بفرست.
۳ – اگه قهری، آشتی کن
۴ – اگه از دستت ناراحتن، دلشونو به دست بیار
۵ – اگه در قید حیات نیست عکسشونو ببوس، بغض نکن..

متن درباره ی پدر مادر

مادر یعنی: معرفت، گذشت، محبت…
پدر یعنی: یک کوه بلند و با استقامت، یعنی پشت و پناه.
بیایید برای سلامتی و طول عمر تمام پدران و مادران سرسزمین سبزمان، دعا کنیم.

متن پدر مادر

میدونی بزرگترین درد دنیا چیه؟
اونای که تا دیروز بزرگترین پناهگاه و درمون دردهات بودن
امروز، توی روزگار پیری
اگه تنها بمونن درد میکشن.
اون‌ها پدر و مادرن…
تو رو خدا مواظبشون باشین…

متن عاشقانه پدر و مادر برای دختر

چین‌های روی صورتت.
اثرات پیری نیست، جای خالی نوازش دست‌های من است….
مادرم!
دست..
همیشه به معنای آغوش نیست، گاهی؛ فقط امنیت است….
فقط؟!
مثل «دست پدر»

متن درباره ی پدر مادر

مادر یعنی به تعداد همه روز‌های گذشته تو، صبوری
مادر یعنی به تعداد همه روز‌های آینده تو، دلواپسی
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خواب‌های کودکانه تو، بیداری!
و پدر بودن یعنی بهانه بوسیدن خستگی دست‌هایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد!

پدر و مادر سحر قریشی

ادعای عشق می‌کنیم
و فراموش کرده‌ایم
رنگ چشمان مادرمان را
و دستان پینه بسته پدرمان را!
بیایید قدر این فرشته‌های آسمانی را بیشتر بدانیم.

متن تقدیر از مادر و پدر

تو ۱۰ سالگی: ”مامان، بابا عاشقتونم”
تو ۱۵ سالگی: ”ولم کنین”
تو ۲۰ سالگی: ”مامان و بابا همیشه میرن رو اعصابم”
تو ۲۵ سالگی: ”باید از این خونه بزنم بیرون”
تو ۳۰ سالگی: ”حق با شما بود”
تو ۳۵ سالگی: “میخوام برم خونه پدر و مادر ”
تو ۴۰ سالگی: ”نمیخوام پدر و مادرم رو از دست بدم!”تو ۷۰ سالگی: ” من حاضرم همه زندگیم رو بدم تا پدر و مادرم الان اینجا باشن…”بیاید ازهمین حالا قدر پدرو مادرامونو بدونیم
که فردا شاید دیر باشه.

متن تقدیر از مادر و پدر

پدر؛ تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست
اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند؛
و با وجود همه مشکلات, به تو لبخند زند تا تو دلگرم شوی
که اگر بدانی … چه کسی ،
کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؛
“پدرت”را می پرستیدی …

ویدیو های مادر و پدر

وقتی پشت سر پدرت از پله ها میای پایین و میبینی چقدر آهسته میره
میفهمی پیر شده !
وقتی داره صورتش رو اصلاح میکنه و دستش میلرزه ، میفهمی پیر شده !
وقتی بعد غذا یه مشت دارو میخوره ، میفهمی چقدر درد داره اما هیچ چی نمیگه . . .
و وقتی میفهمی نصف موهای سفیدش به خاطر غصه های تو هستش
دلت میخواد بمیری . . .
پدر عزیزم بخاطر زحماتت ممنون

متن عاشقانه کوتاه برای پدر و مادر

هر وقت که به تسلیم شدن فکر میکنم یادم می افتد که تو گفتی هرچیزی در ذهنم هست را انجام دهم. ممنونم که مرا برای انجام بهترین هایم هدایت کردی

متن پدر و مادر عاشقانه

پدر می خواهم بدانی که چقدر دوستت دارم، ابر قهرمان همیشگی من تو بودی

متن پدر و مادر عاشقانه

دخـتــَــر کـه بــاشی
میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ
آغــوش گــَرم پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی
کـه مـیتونی تو دستـِـت بگیـــری و
دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی
دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه
هَر کـجای دنیـا هم بـــاشی
چه بـاشه چـه نبــاشه
قَویتــریـن فِرشتــه ی نِگهبـــان پـــِدرته

پدر و مادر امام علی

پدر جان
سحرگاهان که نسیم آیتی از پاک بودن را به گل ها هدیه میبخشد
به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت
خوب دیدن، خوب بودن، خوب ماندن را
با تمام وجودم دوستت دارم.

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

همیشه آرزو می کنم که روزی پسرم همانگونه که من تورا می بینم، او مرا ببیند.ممنونم پدر

متن عاشقانه واسه پدر و مادر

پشتم به تو گرم است. نمی‏دانم اگر تو نبودی، زبانم چطور می‏چرخید، صدایت نزنم!
راستش را بخواهی، گاهی، حتی وقتی با تو کاری ندارم، برای دل خودم صدایت می‏زنم؛ بابا!
آن‏قدر با دست‏هایت انس گرفته‏ام که گاهی دلم لک می‏زند، دستانم را بگیری.
هر بار دستانم را می‏گیری، خیالم راحت می‏شود؛ می‏دانم که هوایم را داری و من میان ازدحام غریبی، گم نمی‏شوم و تو هیچ وقت دستم را رها نمی‏کنی …

پدر و مادر سرنا امینی

هر کسی می تواند پدر باشد.طول می کشد که مثل تو شود بابا. عاشقتم.

متن عاشقانه برای پدر بزرگ و مادر بزرگ

می ‌تواند پینه‌ های دست باشدیا بوسه‌ ای روی گونه دختراشک‌ های نادیده باشدیا دست نوازشی روی سر پسرچه ترکیب عاشقانه ‌ایست این پدر

پدر و مادر سحر قریشی

تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست . . .
اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند و با وجود همه مشکلات ، به تو لبخند زد تا تو دلگرم شوی . . .
که اگر بدانی چه کسی کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است ؛ ” پدرت “را می پرستیدی

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

ای پدر ای بهترین آهنگ زیبای غزلای پدر ای سرزمین پای و عشق زحلای پدر ای مهربان سر افراز زندگینام جاوید تو ماند بر زمین و زندگی

متن کوتاه عاشقانه پدر و مادر

چون سایه رب بر سر ما سایه پدر بودبرسایه رب در صحف همسایه پدر بودایزد چو بفرمود که او رب صغیر استدر دفتر عشق آیه و سرمایه پدر بود

سرود پدر و مادر

وقتي پشت سر پدرت از پله ها مياي پايين و ميبيني چقدر آهسته ميره ، ميفهمي پير شده ! وقتي داره صورتش رو اصلاح ميکنه و دستش ميلرزه ، ميفهمي پير شده ! وقتي بعد غذا يه مشت دارو ميخوره ، ميفهمي چقدر درد داره اما هيچ چي نميگه… و وقتي ميفهمي نصف موهاي سفيدش به خاطر غصه هاي تو هستش ، دلت ميخواد بميري. پدر خوبم ممنون بابت همه محبت هایت و مرا ببخش بابت همه بچگی هایم.

متن کوتاه عاشقانه برای پدر مادر

پدر، از میان مردان جهان من تو را انتخاب می کنم.من خوش شانس ترین فرزند روی این سیاره هستم.دوستت دارم

متن عاشقانه کوتاه برای پدر و مادر

پدر! گرچه خانه ما از آینه نبود؛ اما خسته‏ ترین مهربانی عالم، در آینه چشمان مردانه‏ات، کودکی‏هایم را بدرقه کرد، تا امروز به معنای تو برسم.
می‏خواهم بگویم، ببخش اگر پای تک درخت حیاطمان، پنهانی، غصه‏هایی را خوردی که مال تو نبودند!
ببخش اگر ناخن‏های ضرب‏ دیده ‏ات را ندیدم که لای درهای بسته روزگار، مانده بود و ببخش اگر همیشه، پیش از رسیدن تو، خواب بودم؛ اما امروز، بیدارتر از همیشه، آمده‏ام تا به جای آویختن بر شانه تو، بوسه بر بلندای پیشانی‏ات بزنم. سایه‏ات کم مباد ای پدرم!
آن روزها، سایه‏ات آن‏قدر بزرگ بود که وقتی می‏ایستادی، همه چیز را فرا می‏گرفت؛ اما امروز، ضلع شرقی نیمکت‏های غروب، لرزش دستانت را در امتداد عصایی چوبی می‏ریزد.
دلم می‏خواهد به یک‏باره، تمام بغض تو را فریاد کنم. ساعت جیبی‏ات را که نگاه می‏کنی، یادم می‏آید که وقت غنچه‏ها تنگ شده؛ درست مثل دل من برای تو.
این، تصادف قشنگی است که امروز در تقویم، کلمات هم‏معنی، کنار هم چیده شده‏اند. یعنی در دائرة المعارف عشق، پدر، ترجمه علی علیه ‏السلام است.

پدر و مادر سرنا امینی

با پدرم جدول حل میکردم که گفتم:نوشته دوست، عشق، محبت و چهار حرفیه
اتفاقا دو حرف اولشم در اومده بود یعنی ب و الف
یه دفعه پدرم گفت فهمیدم عزیزم میشه بابا
با اینکه میدونستم بابا میشه ولی بهش گفتم نه اشتباهه
گفت ببین اگه بنویسی بابا عمودیشم درمیاد
تو چشام اشک جمع شده بود و گفتم میدونم میشه بابا ولی اینجا نوشته چهار حرفی، ولی تو که حرف نداری!

متن پدر مادر

به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شدسرم به خاک رهت ارجمند خواهد شدلبی که زمزمه درد می کند شب و روزبه یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد

متن عاشقانه کوتاه برای پدر و مادر

اگر این عشق و حمایتی که تو در کل زندگی به من دادی من این شخصی که هستم نبودم.همه چیز را مدیون تو هستم.بابا دوستت دارم

پدر و مادر سحر قریشی

زندگیم بدون تو قابل تصور نیست،تو از پدر بودن به بهترین دوست بودن مهاجرت کردی.ممنونم که برای من اینجایی.

پدر و مادر امام علی

زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز
زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست،
زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر …

متن پدر مادر

پدر عزیزم
به خاطر تمام خوبیهایی که در حق من کردی و به من بال و پر دادی و مرا بالنده کردی و با سوختن خود عشق و شور را در وجودم روشن کردی، با تمام وجودم و با تک تک سلولهایم دوستت دارم
بابا دوست دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم
پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم . . .
پدر جان با تمام وجود دوستت دارم .

متن عاشقانه کوتاه برای پدر و مادر

کاش بدونی برکت دعای توتکیه گاه آرزوهای منهبی تو هر فصل کتاب عمر منبه خزون زندگی رسیدنه

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

من هیچ وقت نخواهم فهمید که به آن کوچکی بودم و بزرگ شدم، چون عشق تو اطرافم بود.ممنونم که نشان دادی من در زندگی چقدر مهم هستم. دوستت دارم بابا.

پدر و مادر و بچه عاشقانه

پدر جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرمو پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنمکه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستمپدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

ممنونم پدر که مادر را دوست داشتی و با او با مهربانی و احترام رفتار کردی. از زمانی که به من نشان دادی یک مرد واقعی چه شکلی است من چیزی کمتر از این ندیدم.

کلیپ نداشتن پدر و مادر

پناهگاه امن خانهشانه‏ هایت، ستون محکمی است پناهگاه امن خانه را.دست در دستانم که می‏گذاری، خون گرم آرامش، در کوچه رگ‏هایم می‏دود.در برابر توفان‏های بی‏رحم زندگی می‏ایستی؛ آن‏چنان‏که گویی هر روز از گفت‏وگوی کوهستان‏ها باز می‏آیی.لبخند پدرانه‏ات، تارهای اندوه را از هم می‏دراند.تویی که صبوری‏ات، دل‏های ناامید را سپیده‏دم امیدواری است. مرامنامه دریا را روح وسیعت به تحریر می‏آید؛ آن هنگام که ابرهای دلتنگی، پنجره‏های خانه را باران می‏پاشند.آسمان همواره بوسه بر پیشانی بلندت را آرزومند است.

متن عاشقانه برای پدر و مادر

به سلامتیـت پدرم که هزار بار تَرک برداشتی و یـک بـار دم از شکست نــزدی
کهنه را پــوشیــدی و ذوق لبـاس نــو را به من بخشیـــدی
غــرورم را خریـــدی و یک بــار مغــرورم نـگشتی
پــرواز یــادم دادی و پـــریـــدنــم را نگـریـستـی
پـــــدرم
من از تــو من شــدم
هستیــم از تــــوست
دستانم را بگیر که بزرگ کودکت هنوز غرق در نیاز به توست…

متن کوتاه عاشقانه پدر و مادر

زندگی مرا هر جا که ببرد من کاری خواهم کرد که به من افتخار کنی ممنونم که وقتی بستنی می خواستم می ایستادی در حالی که مادر می گفت “نه”.دوستت دارم

متن عاشقانه برای پدر بزرگ و مادر بزرگ

ای پدر بوی شقایق می دهیعاشقی را یاد عاشق می دهیبا تو سبزم، گل بهارم، ای پدرهر چه دارم از تو دارم ای پدر

پدر و مادر امام علی

Thank You Dad for being my pillar of strength and Fountain of wisdomThank You for everything you are. Life is more beautiful when you are aroundپدر عزیزم از اینکه برایم منبع قدرت و سرچشمه ی دانش و معرفت بودی سپاس گذارمبه خاطر همه چیز از تو متشکرم. وقتی تو همراه و در کنار من هستی زندگی بسیار زیباتر است

متن عاشقانه تشکر از پدر و مادر

پدرم! تو تپش قلب خانه ‏ای؛ وقتی هر صبح، با تلنگر عشق، از خانه بیرون می‏روی و با کشش عشق، دوباره باز می‏گردی. دهلیزهای قلبم، تقدیم مهربانی تو باد!
ـ علی آموخت هر جا که جای مهر پدر خالی است، می‏توان پدر بود تا جامعه را از یتیمی بی‏ مهری، رهایی بخشید؛ آن وقت است که می‏توان خیبر دل‏ها را فتح کرد.

ارزوی پدر و مادر

به من آموختی که چگونه یک دوچرخه و یاشین را برانم.تو مرا زمانی که می خواستم گریه کنم، خنداندی.همیشه دختر کوچکت می مانم و همیشه پدر من می مانی.

سرود پدر و مادر

مادر! تو جانانه جام بلای ما را نوشیدی و لباس رنج و محنت ما را پوشیدی.اینک، حریر محبت فرزندانت را بپوش و شربت شهد عشق آنان را بنوش.مادرم، در گرامیداشت روزت زیباترین ستاره سپاس را به پاس پاسداری بی کرانت از ما، بر آسمان پرمهرت می آویزیم.

متن پدر و مادر عاشقانه

از تمام دلتنگی ها ، از اشک ها و شکایت ها که بگذریمباید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم !و چه تاثیر دلنشینی دارد” غصه نخور ، درست میشود ” گفتن های مادر ،اثرش را هزار قرص آرامبخش قوی ندارد

متن عاشقانه پدر و مادر برای دختر

بر قبلہ گاه دستان زنی سجده میکنم کہ چشمه های باورم به تقدس راستینش ایمان آوردند.از روزی کہ بهشت فرش قدمهایش شد و نامش بر عرش کبریایی مادر نام گرفت….

پدر و مادر روزبه حصاری

وقتی مادر باشی باید مثل شیر قوی باشی…محکم باشی…مواظب بچه هات باشی…و تنهایی بچه رو به دندون بگیری و ازش محافظت کنی…از اونجایی که خیلی از کارها رو باید به تنهایی انجام بدم…و خودمم همیشه شخصیت مستقلی دارم…و از وابستگی به دیگری …چه آشنا چه غریبه…تو انجام هر کاری…فراری ام…(هر چند گاهی هم کم میارم)…تماما حس ماده شیری رو دارم که تو یه مرتع وحشی…هم باید هوای خودش رو داشته باشه هم حواسش به بچه هاش باشه…

ارزوی پدر و مادر

همینطور که مادرمون تک و تنها توی هال نشسته
و رنجور از بی توجهیه،
ما از اتاق واسه دوستامون تایپ میکنیم
“روزت مبارک شمع زندگی من، مادر”

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

شناسنامه رو بی خیال!
محلِ تولد من، آغوش گرم و پر محبت توئه مـــــادر …

کلیپ نداشتن پدر و مادر

مادر است چشم و چـــــراغ زندگی مادر است سرچشــــــمه آزادگیمادر است تصویر عشق و عاشقان مادر است نقـــــــــش بلند جاودانمادر است مقصــود هست و بود ما مادر است بالاترین موجــــــــودِ مامادر است آمـــــــــــــوزگار معرفت مادر است یک عالمـــی از موهبتمادر است در مهــــــربانی بی مثل مادر است مهــر و وفایش یک بغل

ویدیو های مادر و پدر

بعضی وقتا دروغ خوبه!
به مادر کم طاقت باید دروغ گفت:
باید بهش بگی حالم خوبه
غذا خوبه
هوا خوبه
دلمون خوشه
وقتی مادر خوب باشه یعنی همه چیز خوبه …

متن زیبا برای پدر و مادر

مادری دارم برایش بی امان تب میکنم
خانه را بی وقفه از عشقش مرتب میکنم
تا شود روزی نصیبش یک داماد خوش تراش
نیمه شب ها بر سر سجاده ”یا رب” میکنم

کلیپ نداشتن پدر و مادر

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کندو دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ویدیو های مادر و پدر

زیباترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،
آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،
کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد
وزیبائی است.مادر همه چیز ماست
مادر آن روح جاودانی است که
لبریز از عشق و
زیبائی است

متن عاشقانه تشکر از پدر و مادر

سرم را نه ظلم خم میکند و نه ترس!
سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم میشود مادر…

پدر و مادر روزبه حصاری

میون ترانه هام نوشتم نامت را
نوشتم نامت را با بغض با گریه های دور نوشتمت ،نوشتمت ترانه خوان شعر هایم
نوشتمت با کلماتم نام زیبایت را
و بر هر شاخه ی گل یاس بازمی نویسم
دوستت دارم

متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج پدر و مادر

میدونی دلتنگی یعنی چی؟
دلتنگی یعنی اینکه بشینی به خاطراتت با مادرت فکر کنی
اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ولی چند لحظه بعد…
شوری اشکهای لعنتی، شیرینی اون خاطره ها رو از یادت ببرند.

آهنگهای پدر و مادر

تنها بهانه ام برای روزهای زرد و خیس
نگاه خدا و دست های تو بود

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

رمز من و عشق، نام زیبایت بود
جنت، فرشی به زیر پاهایت بود
روزی که تو را شناخت ناباوری ام
افسوس که زندگی منهایت بود

پدر و مادر سحر قریشی

 نبودنِ تــو
فقط نبودنِ تو نیست
نبودنِ خیلی چیزهاست…
کلاه روی سَرمان نمی‌ایستد!
شعر نمی‌چسبد…
پول در جیب‌مان دوام نمی‌آورد!
نمک از نان رفته!!!
خنکی از آب………….
” ما بی‌تو فقیر شده‌ایم ” مادر….

متن پدر مادر

مهم نیست در چه سنی باشم ،
هر زمان چیز جدید یاد میگیرم دلم میخواهد فریاد بزنم :
مامان بیا نگاه کن !

کلیپ نداشتن پدر و مادر

چشم من بیا من رو یاری بکن
گونه‌هام خشکیده شد کاری بکن
غیر گریه مگه کاری می‌شه کرد
کاری از ما نمیاد زاری بکن
اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه می‌خواد

متن کوتاه عاشقانه پدر و مادر

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم…
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.

متن عاشقانه پدر و مادر شدن

 امروز با شاخه گلی سرخ ودستانی لرزان به دیدارت می آیم
این اشک های من از سردلتنگی است
دلتنگی برای بوسه زدن بر دستهای مهربانت
کاش بودی…امروز دلم آتش گرفت ودوباره جای خالیت را حس کردم
می دانم جای تو خوب است
وفرشته های آسمان امروز را برایت جشن می گیرندآخر میدانم که بهشت زیر پای توست….
کاش فقط امروز نگاهت را داشتم
خدایا کاش فقط یک بار دیگر
آغوشش را داشتم

متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج پدر و مادر

ادعای عشق میکنیم و فراموش کرده ایم رنگ چشم های مــــــــــــادرمان را . . .
به سلامتیشون …

متن درباره ی پدر مادر

مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی
تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی
تو را دوست دارم و می ستایمت!

متن عاشقانه برای پدر بزرگ و مادر بزرگ

من به عشق در یک نگاه اعتقاد دارم
چون در اولین نگاه زندگیم مادرم رو دیدم !

پدر و مادر سحر قریشی

در رحم مادر خداوند بچه را در آبی بسیار شور قرار داده تا جسمش تمیز بماند و مادر سنگینی بچه را کمتر احساس کند و خداوند روزی جنین را از طریق بند ناف که به مادر وصل است به او میرساند…، پس اگر مادر در غذا خوردن کوتاهی کند… از غذای جنین چیزی کم نمیشود…. بخاطر وجود غده هایی که با گرفتن مواد لازم از دندانها و استخوان مادر غذای جنین را تأمین میکند و به همین دلیل است که مادران با پیشروی در سن، دندان و پا و زانو درد میگیرند، و در آخر میگویند: زن زودتر از مرد پیر میشود…!اگه آدما بدونن که مادرشون بخاطر اونا استخونش آب میشده واقعا میمونن که چجوری قدردانی کنن!!! خداوندا از تو بهشتی میخواهم برای کسی که مرا به دنیا آورد…

پدر و مادر روزبه حصاری

زن عشق زايد وتو برايش نام انتخاب ميكنی!!او درد ميكشد وتو نگران از اينكه بچه دختر نباشد!!!او بيخوابی ميكشد وتو خواب حوريان بهشت ميبينی!او مادر ميشود وهمه جا ميپرسند نام پدر!…

آهنگهای پدر و مادر

مادرم…مادرم مدرک پزشکی ندارد؛ ولی دستهایش کاری میکنند که هزار قرص و دوا نمیکند…شماره نظام مهندسی ندارد؛ ولی از منِ ویرانه با حرف هایش یک آدم نو می سازد…نقاش نیست؛ ولی با یک کلام لبخندی روی لبهایم میکشد که هزار نقاش از پسش بر نمی آیند…ندیده ام توی استدیو ضبط صدا وقت بگذراند، ولی آهنگِ صدایش از هر موسیقی گوش نواز تر است…مادرم سر آشپز و رستوران دار نیست؛ ولی عطرِ و طعم غذاهایش هوش از سر میپراند…بهشت را زیر پایش ندیدم، ولی شک ندارم بهشت زیر پایش نیست…بهشت نعمتِ وجودش است…

پدر و مادر سرنا امینی

متن کوتاه در مورد پدر / بیو و وضعیت پدر | تاوبیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *