متن مادر صبور

متن برای صبوری مادر

متن کوتاه زندگی / تکست آموزنده زندگی [ناب] | تاو بیو

متن برای صبوری مادر

متن مادر صبور

[ آدمی که افکار زیبا داره

هیچوقت نمیتونه زشت باشه!

تو با افکار زیبات، همیشه قشنگی…🛼🌻🖇 ] # انگیزشی # زندگی

متن برای صبوری مادر

زندگی اگ قشنگ بود، روزی سه بار گوشی شارژ نمی کردیم✨ # زندگی # حقیقت # خسته

متن زیبا برای صبوری مادر

آدم های منفی به پیچ و خم جاده می اندیشند و آدم های مثبت به زیبایی های طول جاده عاقبت هردو ممکن است به یک مقصد برسند اما یکی با حسرت و دیگری با لذت
# انگیزشی # زندگی

متن برای مادر صبور

هـمـیشـه ی جـوری زنـدگـی کـن کـه اگـه رفـتـی جــلـوی آیـنـه
روت بـشـه بـه چـشـمـای خـودت نـگـاه کنی… # انگیزشی # ادبی # زندگی

متن زیبا برای صبوری مادر

بازهم گریـ🥺ہ هاے شبانم…! # دوستت دارم # عشق یک طرفه # دلتنگی # زندگی # خسته

متن برای مادر صبور

تو اینقدر دوست داشتنی ای

که نمیشه ازت دل‌کَند.🥺 # دوستت دارم # ادبی # عشق یک طرفه # دلتنگی # زندگی # نامردی # بامعرفت

متن صبوری مادر

ولی دیگه تنهایی بیشتر

بهم میاد 🙂🖤 # عشق یک طرفه # زندگی # خسته # نامردی

متن برای مادر صبور

مُهم نیست دیگَران دَرباره ی مَن
چی فِکر میکُنن مَن برای خودَم
زِندِگی میکنم # مغرور # زندگی

متن صبوری مادر

فقط یه دفعه زندگی میکنی،ولی اگه درست زندگی کنی همون یکبار هم کافیه:)]
# انگیزشی # زندگی

متن درباره مادر صبور

مهم نیست هوای الان چند نفرس مهم اینکه من بدون تو همیشه تنهایی تنهام😖🥺😖 # عشق یک طرفه # دلتنگی # زندگی

متن صبوری مادر

سکوت و لبخند دو وسیله قدرتمند برای انسانه
سکوت بسیاری از مشکل‌ها رو را رد میکنه
لبخند مشکلات رو حل میکنه! 🙂 # انگیزشی # ادبی # زندگی # حقیقت

متن در مورد صبوری مادر

زندگیم بودی …
حالا شدی زندگیش:( # عشق یک طرفه # دلتنگی # زندگی # خسته # نامردی

متن درباره صبوری مادر

هی رفیق :))

” نقاش خوبی شدم دردات من خوب میکشم !

خندهات مال خودت غمهاتو با سیگار میکشم !

زندگیت پر باشه از تیرگی خودم برات رنگهای روشنو میکشم !

در آخر هنگام مرگم غصه نخوری واگرنه من درد تورو زیر خاک هم میکشم (=♡”

[ SHIVA’M ] # ادبی # زندگی # سیگار

متن مادر صبور

پیش چشمان رقیبان خرابم کردی… # ادبی # نامردی # عشق یک طرفه # لاشی # زندگی # حقیقت # بی تفاوت # قهر

متن درباره مادر صبور

خوشبختی که پا نداره بیاد،خودت باید بری دنبالش🙂♥️ # انگیزشی # زندگی

متن زیبا برای صبوری مادر

اوج درد و تنهایی اونجایی که شایع تو آهنگش میگه
حتی یادم میره که یادم میره 💔
# زندگی # خسته # سیگار

متن درباره صبوری مادر

‹ هربار که نگاهت می‌کنم جمله‌ای آشنا به ذهنم می‌رسد؛

در این سرزمین هنوز چیزی هست که ارزش زندگی کردن دارد . ›♡ˇˇ # دوستت دارم # زندگی

متن مادر صبور

⇠ تلاش برای بودن کسی بی فایدس

اولین خودت رو بساز تا توی ذهن دیگران بمونی!🌸🏑🌩 ⇢ # انگیزشی # زندگی

متن در مورد صبوری مادر

‌‌« باد آورده را باد میبرد ..! »💭🤞🏻
‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
# زندگی # کارما

متن صبوری مادر

دونه دونه دونه دونه💃

این مهدی عبدی مونه

پدر کیسه کشامونه😂❣

❣🚩𝒑𝒆𝒓𝒔𝒑𝒐𝒍𝒊𝒔🚩❣

#پرسپولیسی_تیرم🙃❣ # دوستت دارم # دختر # زندگی # شاد # پسرانه # پرسپولیس

متن صبوری مادر

مادر یک کلمه نیست، یک احساس است. مادرم الگوی تمام عیار زندگی من است. هیچ چیزی جالب تر و لذت بخش تر از عشق مادر نسبت به فرزندش نیست. فردی که از عشق مادرش لذت می برد، باید خودش را یکی از خوش شانس ترین افراد روی کره زمین بداند. عشق مادر به فرزند هیچ گاه در چارچوب کلمات جای نمی گیرد، و فقط و فقط می تواند از اعماق وجود یک فرد حس شود.
شاید مردم مادر من را یک زن معمولی ببینند، اما او ارزشمندترین داشته زندگی من است. در تک تک قدم هایی که در زندگی برداشته ام، رد پای او نیز وجود دارد. مادرم انگیزه من برای امیداوری و تلاش مضاعف رو به جلو است.
مادر مهربانم، غم و اندوه را در چهره ات می بینم و می دانم همیشه سعی داری سختی های زندگی را به تنهایی بر دوش بکشی. همیشه سعی می کنم کارهایی در زندگی انجام دهم که باعث شادی تو شود، مادر، تو روح من هستی و با تمام وجود دوستت دارم!

متن زیبا برای صبوری مادر

وقتی داخل یک فیلم قهرمان داستان می میرد، ناامیدی و یاس اولین احساسی است که به سایرین دست می دهد. مادر من قهرمان داستان زندگی من است؛ چراکه او تنها کسی است که اگر نباشد، من بدون او نمی توانم به زندگی ادامه دهم. من همیشه سپاسگزار او هستم. او به این دلیل قهرمان زندگی من است که هر زمان و هر جایی که به او نیاز دارم، تمام تلاشش را برای افزایش قدرت و توان من انجام می دهد.
مادرم تنها کسی است که در تمام لحظات سخت زندگی مرا رها نکرد. قهرمان فردی شجاع و قدرتمند است؛ و این کلمات به سختی می توانند توصیف کاملی برای مادر من به شمار آیند. تابحال شخصی خاضع تر از مادرم ندیده ام.
او تمام تلاش خود می کند تا بهترین زندگی را داشته باشم. در تمام طول زندگی اش برای من جنگید. چارچوب کلمات در حین توصیف عشق بی نهایت او نسبت به فرزندش ویران می شود. از ابتدای زندگی ام تا به امروز او در کنارم ایستاده است. تابحال هیچ رفتار متکبرانه ای از او ندیده ام.
مادرم به من یاد داده است تا به بقیه کمک کنم و احترام افراد مسن تر را نگه دارم. او الهام بخش ترین فرد در انجام کارهای خیر و پسندیده است. او مهربان، بی ریا و دوست داشتنی است. مادرم تا ابد قهرمان زندگی من خواهد بود.

متن صبوری مادر

مادر، تو کتاب همیشه گشوده ایثاری. تو در مزرعه زندگی مان بذر سپیده و مهر می کاری. تو چون آسمان زلالی و چون باران بخشنده. مادر قامت تو قیامت عشق است. ای سرافرازترین سر و سایه گستر زندگی ام. در وصف تو، کلمات عقیمند و واژگان محدود. ای خوب ترین، ای رئوف ترین سرچشمه مهربانی ها، ای ساکن کوی مهتاب، ای آب و آیینه و آفتاب، نام بلندت جاودان و کتاب وجودت به شیرازه امن و امان خداوندی استوار و تلاش بی شائبه ات در بارگاه الهی پذیرفته باد.

متن مادر صبور

مادر ای معلم ایثار و ای کوه صبور! می ستایم ایثار بی همتا و صبر کم نظیرت را. تصدیق می کنم مقام والای تو را. به حق که تو زیبنده وعده راستین «الجنه تحت اقدام الامهات » هستی. تو سزاوار اکرام و احسانی. تو شایسته تقدیر و تحسینی. و جلوه ای از احسن الخالقین. مادر! مهر و صفایت، ناز و قهرت، گریه و خنده ات،… همه چیزت را دوست دارم و می ستایم.مادر ای غنچه ترین گل گلستان محبت! همیشه غنچه بادت. چرا که بی وجودت غنچه ها پرپر می شوند و گل ها بی بو. گلستان بی بهار می شود و باغبان تنها. بهار برای همیشه می رود و خزان می آید. خزانی که به جوانه های تازه سرزده و لاله تازه دمیده هیچ رحمی نمی کند. نه! مادر، تو برای همیشه می مانی و من لحظه ای بی تو را تصور نمی کنم.
«مادر! فرزندت، به فدایت »

متن برای مادر صبور

مادر! دوستت دارم و به تو عشق می ورزم آن گونه که به من عشق می ورزی. هم آنگاه که سرود لالائی ات خواب خوش و آرام را به من هدیه می کند و هم آنگاه که، قطرات اشکت همراه ترانه غم انگیز فراق بدرقه ام می کند. کیست که وقتی در آغوش گرم مادرش سرنهد، طمانینه بی وصف خویش را از درون دلش احساس نکند؟ کیست که از خوان محبت مادر سیر نخورده باشد؟ کیست که نام تو را در قاموس قلبش ننوشته باشد؟ کیست که یاد تو را از صفحه خاطراتش پاک کرده باشد؟

متن برای صبوری مادر

مادر ای زیباترین تابلوی هستی! به راستی کدام نقاش توانسته است زیباتر از تابلوی تو را ترسیم کند؟ تابلویی که هم منشور عشق باشد و هم آیینه تمام نمای احساس و عاطفه. هم تصویری از خطرات باشد و هم تمثالی از محبت آه. مادر، چه آرام بخشی! قلبت مخزن رحمت است و نگاهت مخزن الفت. یادت تجدیدکننده خاطرات است و نامت زینت بخش کلام. به راستی که مادر. تو هدیه ای آسمانی هستی، که باید همه پاسدار تو باشند.

متن درباره صبوری مادر

مادر ای درخشنده ترین آفتاب هستی بخش! بتاب که خورشید و ماه منتظرند تا از انوار طلائی ات روشنایی گیرند و پیام هستی بخش تو را در گوش همه ذرات عالم زمزمه کنند: هان! مادر ریشه درخت حیات است زنهار که تیشه بر این ریشه روا دارید که این ضربه نه به شخص بلکه به اجتماع است. یعنی مادر اساس اجتماع است و بی او اجتماع جسمی بی روح است. حال که چنین است، پس ای آفتاب! بتاب که خلایق منتظرند تا با تو به خود آیند و خود را باز یابند و در این بازیافت، سر دلدادگی به تو فاش می شود.مادر ای ستاره پرفروغ آسمان بی افق عشق! بتاب که بی تو قصه عشق ناتمام می ماند و عاشقان سرگردان. بتاب تا از تابش نورت، جاده های آسمانی عشق فتح گردد و خانه معشوق پیدا.
بتاب که بی تابشت، شب های شوم غربت و تنهایی، آدمیان را در هاله ای از تاریکی و ظلمات به اسارت می کشد.مادر ای آرام بخش ترین نسیم پگاه زندگی! بسوز که ریحانه های سبز حیات لباس زرد مرگ می پوشند و طوفان های وحشتناک پاییزی بر گل ها حاکم می شوند. بوز که گل ها جز با شمیم نفس عطرآگین تو معطر نمی شوند. بوز که هیچ نسیمی نمی تواند لطیف تر از نسیم خوش بوی وجودت، برگ های ظریف گل ها را نوازشی دهد و تو گویی که گل ها نیز بی حضور نسیمت، جوانه نمی زنند و غنچه نمی شوند.مادر ای موج خروشان دریای بی کران عاطفه! کدام ساحل است که بتواند بر عاطفه بی منتهای تو محیط شود؟ کدام دریاست که با خروش موج عاطفه ات، متلاطم نشود؟ مگر نه این است که دریا دریاست چون ماه رخسار تو بر آبهایش می خندد؟ مگر نه این است که دریا دیدنی است چون احساس پر صفای تو در فضایش می رقصد؟ براستی که دریایی که تسلیم جذر و مد ماه وجودت نشود، دریا نیست، شور آبی بی ارزش است که نه تنها تشنگان را یارای سیراب کردن ندارد بلکه سیران را نیز هر روز تشنه تر می کند و به هلاکت نزدیکتر.

متن صبوری مادر

مادر؛ فرشته‌ای زمینی
مادر، قلب خانه و مظهر مهر و عاطفه، عشق و احساس، محبت و صفاست، و مادری، فضیلتی است ملکوتی، ناشی از عالم قدس که در وجود انسان خاکی تجلی می‌کند و درآن صراحت و صداقت، مهر و صفا، عدل و تقوا به عالی‌ترین شکل خود آشکار می‌شود. مادری، حالتی است که صفات عالی زیبایی را، در پرورش فرزند می‌داند و در این راه، از همه زمینه‌ها و امکانات شخصی می‌گذرد. مادر، هنرمندی است که در نتیجه تلاش خستگی ناپذیرش، فرزندی نیکو پرورش یافته، نیکوکار و با تقوا در مسیر حق گام برمی دارد.حقیقت زندگی مادر، عشق ورزیدن، دوست داشتن و فداکاری است. اگر کار مادر را کوچک بپنداریم، مرتکب اشتباهی بزرگ شده ایم؛ چرا که کار او، انسان سازی و فضیلت پروری است. مادر در انجام این وظیفه، غرور و خودخواهی خود را به فداکاری و عشق ورزی تبدیل می‌کند و حتی حاضر می‌شود دفتر عشق و زندگی شخصی خود را برای مدتی نیمه باز گذارد یا مختومه سازد و فصلی نو در دفتر جدید فرزند بگشاید. به همین دلیل، مادران همواره در خور ستایش و نکوداشتند.زیباترین تعریفی که از مادر شده و واقعا بیانگر مقام ومنزلت مادر است، حدیث زیبایی از پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله است که فرمود: «بهشت زیر پای مادران است».
عاطفه مادری، از کرامت‌های خداوند است که نمی‌توان آن را با هیچ قیمت مادی سنجید. روز گرامیداشت پرعاطفه‌ترین موجودات خلقت مبارک.

متن مادر صبور

ﻣﺎدرم! هیچ‌وقت ﺑﻪ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﻋﺎﺩﺕ نمی‌کنم. ﭼﻘﺪر ﺧﻮﺏ بود ﺍﮔر ﺁﻏﻮﺵ مهربانت را ﺩﺍﺷﺘﻢ. هنوز هم هرجا نامت را می‌شنوم؛ به لرزه می‌افتم. هرجا مادری را با فرزندش می‌بینم؛ زیر لب می‌گویم: من هم روزی مادر داشتم. من هم روزی گرمای وجودش را داشتم.مادرم! کاش می‌دانستی که این روزها بیشتر از گذشته به وجودت احتیاج دارم… اما می‌دانم تو هنوز هم پیش خدا واسطه حل مشکلات من هستی. این اطمینان را از آرامش قلبم دارم.امروز با شاخه گلی سرخ و دستانی لرزان به دیدارت می‌آیم. این اشک‌های من از سر دلتنگی است. دلتنگی برای بوسه زدن بر دست‌های مهربانت. کاش بودی. امروز دلم آتش گرفت و دوباره جای خالی‌ات را حس کردم. می‌دانم جای تو خوب است و فرشته‌های آسمان امروز را برایت جشن می‌گیرند. آخر می‌دانم که بهشت زیر پای توست. کاش فقط امروز نگاهت را داشتم.خدایا کاش فقط یک بار دیگر آغوشش را داشتم.

متن برای مادر صبور

مامان عزیزم، آیا می‌دانستی عاشقت هستم؟ آیا می‌دانستی هیچکس، هیچکس و هیچکس نمی‌تواند جای تو را توی قلبم بگیرد؟ آیا می‌دانستی حاضرم همه چیزم را بدهم تا همیشه نزد من باشی؟ می‌گویند:«بچه ننه است»! چقدر بچه ننه بودن قشنگ است، چقدر لذت‌بخش است. آخر اگر نباشی قدر خیلی از روزها را نمی‌دانیم.عشق به تو بهترین و تنهاترین عشقی است که می‌شود باورش کرد. یعنی بالاتر از عشق به مادر وجود دارد؟یادش بخیر، قصه‌هایی که برایم می‌گفتی چقدر لذت‌بخش‌تر از قصه‌های تنهایی امروزم بود. شنل قرمزی، چوپان دروغگو، شنگول و منگول و حبه انگور را برایم تعریف می‌کردی. چرا با اینکه چهار پنج سال این قصه‌ها را می‌گفتی هیچ وقت برایم تکراری نمی‌شد؟ چرا؟ولی الان زیباترین فیلم‌ها و داستان‌ها و رمان‌ها نهایتاً یک بار به من لذت می‌دهد، چرا؟مامان عزیزم، دمت گرم، نوکرم، تا عمر دارم خاک زیر پاتم؛ فقط یک چیز می‌توانم بگویم: عاشقتم.

متن در مورد صبوری مادر

مادر؛ الهه مهربانی
دنیای کودکی‌ام سرشار از طنین دل انگیز توست، تمام خاطرات کودکی‌ام را خط به خط با نام تو نوشته‌ام و همیشه تو را می‌ستایم. مادر،‌ ای لطیف‌ترین گل بوستان هستی،‌ ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده‌ام سازد.مادر، در ستایش دنیای پرمهرت، ترانه‌ای از اخلاص خواهم سرود و گلدسته‌ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت. شکوه عشق را در زمزمه‌های مادرانه‌ات می‌یابم و انگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می‌خوانم.مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می‌کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می‌آورد. ایمانم از دعای توست و خدایم را از زبان تو شناخته‌ام، عبادت را تو به من آموخته‌ای.مادر،‌ ای الهه مهر، تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطر تو سرشار است، از تبار فاطمه‌ای و گویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته‌اند. پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.مادرم، به پاس آنچه به من داده‌ای، به ستایش محبت‌های بی اندازه‌ات، و به وسعت همه خوبی‌هایت دوستت دارم و با صدای بلند می‌گویم: روزت مبارک.

متن برای صبوری مادر

مادر یعنی زندگی، مادر یعنی عشق، مادر یعنی مهرمادر یعنی فرشته‌ای که با اشکت‌، اشک می‌ریزد و با خنده‌هایت می‌خندد. مادر یعنی فرشته‌ای که نگاهش به تو است و با هر لبخندت، زندگی می‌کند. مادر یعنی فرشته‌ای که موهایش برای بزرگ کردنت سفید می‌شود و به تو می‌گوید: «پیر شوی مادر، درد و بلایت به جانم…» مادر یعنی فرشته‌ای که صبح که خوابی آرام میز صبحانه را می‌چیند تا وقتی بلند شدی زندگی را لمس کنی. مادر یعنی فرشته‌ای که شب‌هایی که غم داری یا مریضی تا صبح بالای سرت می‌نشیند و نگران است. مادر یعنی فرشته‌ای که وقتی موقع کار می‌گویی خسته شدم؛ با اینکه پاهایش درد می‌کند می‌گوید: «تو بشین مادر من انجام میدهم…». مادر یعنی فرشته‌ای که هیچ‌وقت باور نمی‌کنی مریض شود یا پیر شود چون همیشه و توی هر حالتی به روی تو لبخند می‌زند. مادر یعنی فرشته‌ای که طاقت دیدن اشک‌هایش را نداری. مادر یعنی همه زندگی…

متن صبوری مادر

مادر معجزه خلقت خداوند است، کسی که بودنش مایه آرامش و نعمت است و نبودنش همه چیز را سخت می کند، همه چیزهای عالی را … همه چیزهای حیاتی را … از نفس کشیدن تا خندیدن و حرف زدن و خوابیدن و … نبود مادر “زندگی” را سخت می کند.و من چقدر خوشبختم که سایه پر مهر مادرم بالای سرم است و دستان گرمش در دستانم، نگاه آرامش منتظر من است و قلب سرشار از عشقش برای من می تپد … من بی نهایت خوشبختم!اوج شکوه یک زن مادر بودن است، اما مادر فقط مادر نیست، نقش های زیادی است که در یک کلمه “مادر” خلاصه می شود، دختر پدرش، همسر پدرم، مادر من، مادربزرگ نوه هایش و خواهری مهربان… و مادر چقدر خوب از پس همه نقش هایش برآمده، بله او معجزه خلقت خداوند است که زندگی کردن کنارش معنای واقعی خود را پیدا می کند.مادرم! می دانم هر چروک و خطی که به صورتت افتاده حکایت غریبی دارد و اگر پای قصه چین و چروک های چهره ات بنشینم حاصلش چندین کتاب از سختی ها و رنج هایی خواهد بود که به عشق همسر و فرزندانت کشیده ای … من گاهی چقدر ناسپاس بوده ام و قلب تو در مقابل ناسپاسی من چقدر با گذشت و بزرگ.می خواهم بدانی از این که فرزند چون تو مادری هستم و در آغوش تو بزرگ شده ام به خود می بالم و مطمئنم تو بهترین مادری هستی که خداوند می توانست من را وارد زندگی او و او را ملکه قلب من کند، اصلا مگر می شود موجودی از تو مهربان تر و دلسوزتر و عاشق تر؟!تو همیشه الگوی من در زن بودن و مادر بودن هستی و خوشحالم که زیبایی و هوش و عشق را از تو به ارث برده ام تا بتوانم مادری چون تو برای فرزندانم باشم، مادری عاشق، دلسوز، مهربان و قوی ….

متن در مورد صبوری مادر

مادر تو والاترین رویای عشق، اولین و آخرین معنای عشق هستی و تو که همیشه دلواپس فردای ما و غمخواری بی‌همتا برای ما هستی. زندگی بدون تو سراسر رنج خواهد بود تویی که چشم چراغ زندگی ما هستی و در همه حال زندگی ما از تو روشن است.
یاد تو مرا آرام می‌سازد.
زیباترین آهنگی که در عمرم شنیدم صدای تو و آواز اعجازانگیز لالایی تو بود. گویی تو پیامبری بودی که رسالتت عشق بود. دنیای عشق از تو زنده می‌شود و به من زندگی بخشیدی، دوستت دارم.

متن برای صبوری مادر

کجا را تماشا میکنی گل دخترم؟زیبایی دنیا رامن اما تو را تماشا میکنم که زیباترین نقاشیِ خدایی

متن برای صبوری مادر

دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!
هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!
آخرین باری که شمردمشان
تنها یک دلیل برایم مانده بود..!
آنهــــــــــم وجود تو بود فرزند نازنینم !!

متن صبوری مادر

خوب ترینمدخترمآمدنت آغاز عاشقانه های من شدخانه ام با نور تو روشن شد و رونق گرفت

متن برای مادر صبور

خیلی کوتاه میگویم: دوستت دارم
اما بدان که هیجوفت از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم دختر عزیزتر از جانم …

متن درباره صبوری مادر

دلبرکِ زیبا روی مادر
عزیزِ لحظه های مادر
بهارِ زندگیِ مادر
سنگِ صبورِ لحظه هایِ دلتنگی مادر
برایت پر آرامش ترین لحظه ها را آرزو می کنم…

متن برای مادر صبور

مادر بودن، زیباترین شادی دنیاست
و نمی‌دانی من به خاطر تو
چقدر به اشک‌هایم لبخند زده‌ام !

متن برای مادر صبور

دخترم ..دنیای من❤
به “تو” که میرسم مکث میکنم
انگار در زیبایی ات
چیزی را جا گذاشته ام…
در صدایت آرامش را…
در چشم های مشکی ات زندگی را…
در صورت مثل ماهت،مهربانی را…
در “تو” تمام من را
به”تو” که میرسم مکث میکنم…

متن برای مادر صبور

دختر زیبایمدر بنفشه زار چشم تومن ز بهترین بهشت‌ها گذشته اممن به بهترین بهار‌ها رسیده امتو همزبان بهترین دقایق حیات منلحظه های هستی من از تو پرشده ست

متن درباره صبوری مادر

خداوندا پناه دخترم باش،“جهان” تاریکی محض است،میترسم کنارش باشتویی یکتا، تو بی همتا ، تو در سختی پناهش باش

متن زیبا برای صبوری مادر

دختر عزیزم
زیباترینم
روزی که تو را در درونم حس کردم
حس گرمی تمام رگ هایم را پر کرد
گویا دوباره عاشق شده بودم
دختر کوچولوی من .. دنیای من..
تو وصل بودی به بهشت، و من وصل شدم به تو!!
و بهشت اینگونه کشیده شد به زیر پاهایم

متن برای مادر صبور

عزیزترینمتمام احساسات خوب دنیا را زمانی تجربه کردمکه تو به دنیا اومدیشادی و خوشبختی من،قلب من برای تو می تپه،تو مفهوم زندگی منی

متن صبوری مادر

دختر زیبا روی منبیمار خنده های توامبیشتر بخند…خورشید آرزوی منیگرمتر بتاب…بخند و بتاب تا زندگی روی خوشش را همیشه به من نشان دهد.

متن زیبا برای صبوری مادر

 حقارت واژه‌ها را وقتی دیدم که نتوانستند
تو را و مهربانی‌ات را برای من توصیف کنند
جهانم با تو شکرانه‌هایش بیشتر است
و تو عاشقانه‌ترین باور خواب و بیدار منی
به اندازه تمام خوبی‌های دنیا دوستت دارم

متن در مورد صبوری مادر

من تو را بیشتر از هر چیزی در این دنیا دوست دارمپرنسس زیبا و کوچولوی من!هر کاری خواهم کردتا مطمئن شوم که توبه شیوه درستی بزرگ می شوی

متن مادر صبور

ای بهار آرزوی نسل فردا،دخترم
ای فروغ عشق از روی تـو پیدا، دخترم
چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد
نشکند آیینه ات را چشم دنیا دخترم
دست در دست حیا بگذار و کوشش کن مدام
تا نیفتی در راه آزادی از پا دخترم
کوه غم داری اگر بر دوش دل هم چون پدر
دم مزن تا می توانی از دریغا دخترم
با مدارا میشوی آسوده دل پس کن بنا
پایه رفتار خودرا بر مدارا دخترم

متن صبوری مادر

فرشته ها همیشه وجود دارن اما چون بال و پر ندارن بهشون می گن دختر
دختر عزیزتر از جانم یک دنیا دوستت دارم …

متن درباره صبوری مادر

فرزندم آرزویم این اسـت
نتراود اشک در چشم تـو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و بـه اندازه هرروز تـو عاشق باشی
عاشق آنکه تـو را می‌خواهد
و بـه لبخند تـو از خویش رها میگردد
و تـو را دوست بدارد بـه همان اندازه

متن درباره صبوری مادر

دختر یعنی لبخند در هجوم گریه ها، آرامش وقت بی قراری ها، عاشقانه ای هنگام غروب،
دختر یعنی تفسیر جمله ی “دوستت دارم” یعنی خدا هم زیباست، عجب نقاشی خوبی است
دختر یعنی دختر، مادر، معصومیت تا بی نهایت…

متن در مورد صبوری مادر

خوشبخت‌ترین مادر روی زمین من هستم به خاطر داشتن فرشته‌ای مثل تو.گنجینه زندگی من هستی دختر نازم

متن زیبا برای صبوری مادر

دختر مهر و ماه من
مالک رویاهای بارون زده ی من
قلب من ؛
حس تکرار نشدنی من؛
دختر زیبای من؛
دوست داشتن تو شیرین ترین کار تکراری هر روز من است…

متن در مورد صبوری مادر

دختر که داشته باشی،
خیال می کشاندت به بعد از ظهر گرم روز تابستانی
که گوشواره های میوه ای از گیلاس های به هم چسبیده
به گوش انداخته اید
همان هایی که هر که بیاویزدشان از شادی لبریز می شود
و خنده ی از ته دل امانش را می برد.

متن صبوری مادر

مطمئنم خدا خیلی بزرگ و بخشنده است که دختری مانند تو را به من داده است و من می‌خواهم بهترین آرزوها را برای دوست‌داشتنی‌ترین،
قشنگ‌ترین و شگفت‌‌انگیزترین دختر روی زمین داشته باشم.

متن مادر صبور

ای بهار آرزوی نسل فردا، دخترمای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترمچشم و گوش خویش را بگشا کز راه حسدنشکند آیینه‌ات را چشم دنیا، دخترم

متن در مورد صبوری مادر

دختر قشنگ من، تو نسخه کوچک من و پدرت هستی اما با قلبی آکنده از محبت و شخصیتی بی‌همتا.
خواهی فهمید که چقدر عاشقانه دوستت دارم.

متن مادر صبور

دختر یعنی تفسیر جمله ی دوستت دارم
یعنی خدا هم زیباست
عجب نقاشی خوبی است

متن در مورد صبوری مادر

فرشته دوست داشتنی من
تو یکی از زیباترین معجزات زندگی‌ام هستی
یکی از بزرگ‌ترین شادی‌هایی که من تاکنون درک کرده‌ام
و یکی از دلایلی که روشنی و خنده و شادی بیشتری در جهانم وجود دارد
دوستت دارم دختر کوچولوی عزیزم

متن زیبا برای صبوری مادر

دخترم
به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت
با تمام سختی های دنیا خواهم جنگی
به من تکیه کن
که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

متن برای مادر صبور

فرزندم آرزویم این اسـت
نتراود اشک در چشم تـو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و بـه اندازه هرروز تـو عاشق باشی
عاشق آنکه تـو را می‌خواهد
و بـه لبخند تـو از خویش رها میگردد
و تـو را دوست بدارد بـه همان اندازه

متن برای مادر صبور

خوب ترینم
دخترم
آمدنت آغاز عاشقانه های من شد
خانه ام با نور تو روشن شد و رونق گرفت

متن در مورد صبوری مادر

ناز دخترمتو وارث زیبایی خداییقلب و روحم گرم میشود از داشتن هدیه خدا در خانه امتو نور چشم منیخانه ام از تو روشن

متن زیبا برای صبوری مادر

دخترکمتو خوابی و من به صدای آرام نفس کشیدنت گوش میدهمهر نفست برای من نبضِ زندگیستتصویر صورت نازنینت برایم عین عاشقیست

متن برای صبوری مادر

جانِ منعشقِ مندخترمزیباترین و بالاترین شادی دنیا را به من بخشیدیمادر تو بودن لیاقت میخواهد و شاکر ترینم

متن درباره مادر صبور

دخترمزمستانم با تو بهار استتو امید فرداهای منی،محرم راز منی، تک گل باغِ منیدردانه منی و من از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم

متن برای مادر صبور

متن های کوتاه مناسبتی و تبریک , تبریک تولد و عید و .. | تاو بیو

متن برای مادر صبور

-لذت آن است ♥️

-كہ تُ باشي و مَن باشم و 🌹
-اين حالِ خوشم رآ🎈
-مديونِ تُ باشم✨
‌روزت قشنگ عزیزم # صبح بخیر

متن برای صبوری مادر

•🌙حرمش سنگِ صبور دل بیچاره‌ی ماست
#مشهد امام رضا # متفرقه

متن مادر صبور

دخترها بی دلیل “بابائی” نشده اند…
دخترها خوب میدانند هربار که دلشان از نامردی هایِ دنیا بگیرد؛ دستی ایمن و مردانه، به دور از حسِ نیاز رویِ سرشان نوازش میشود…
دستی که جز عشق عطرِ دیگری ندارد..
دختر ها خوب میدانند
“قبل از تاریکی هوا برگرد”
نهایتِ عشق مردی به نام پدر است… # پدر

متن در مورد صبوری مادر

من همانم ؛دلداده یِ هُنَر ، دلباخته یِ رنگ‌ها 🍃
#هنر #نقاشی # متفرقه

متن صبوری مادر

مݩ بـے طُ صَغیـڔ ابـݩ فقیـڔ ابݩ حَقیـڔݦــ حُـسیـݩ🍃 # امام حسین

متن برای صبوری مادر

‹ دیروز را رها کن ، از اهالی امروز باشˇ◡ˇ🌼 ›
“صبح بخیر”🌝🌷
# صبح بخیر

متن صبوری مادر

اجازه بده تمام شکست های سال گذشته، بهترین راهنمات در سال جدید باشه.
# عید

متن برای مادر صبور

🥀🖤جوان نازنین در خاک رفتی🖤🥀
🥀🖤 از این دنیای غم غمناک رفتی🖤🥀
🥀🖤زدی آتش به جان دوستدارن🥀🖤
🥀🖤چوگل پاک آمدی و پاک رفتی🥀🖤
# اموات

متن برای مادر صبور

تولدت مبارک قوی ترین 💜🦋
برات آرزو میکنم بهترین ها نصیب قلب و روح مهربونت بشه 💜🫂
کلی دوست دارم خواهری🤍♾
بمونی برامون✨

تبریک تولد خواهر # تبریک تولد

متن صبوری مادر

در روز تولدم؛
برای خودم آرزو می کنم
که همیشه بهترینی که می توانم باشم
از حالا تا ابد

تولدم مبارک ❤

┄┅┅┄┅✶❤️✶┅┄┅┅
┄┅┅┄┅✶🎉✶┅┄┅┅┄ # تولدم

متن زیبا برای صبوری مادر

همه محبت هارو جمع کردم
یک محبت مادر نشد😍
# خانواده # مادر

متن برای مادر صبور

زندگی من بر سه اصل استوار است: نـگاه مادرم لبــــخند مادرم دعـــــــــــای مادرم😍💙
# مادر # زندگی

متن زیبا برای صبوری مادر

در تاریکی چشمانت را جُستم
در تاریکی چشم‌هایت را یافتم
و شبم پُرستاره شد…♥️
شبت پرستاره ✨🌙 # شب بخیر

متن درباره مادر صبور

‏آدم گاهی تو یه سال قدر یه عمر بزرگ میشه…
# عید

متن در مورد صبوری مادر

✿ خُورشید نَباشِہ
✿ دُنیآ اَز هَم میپآشہ !
✿ ٺو هَمون خُورشیـــدِ مَنے …☀️^‿^♥️

─━─•⊰صبح بخیـر روشنےِ هر صبحم ⊱•─━─ # دوستت دارم # صبح بخیر

متن مادر صبور

 گل‌ها ” زیبایی” را به جهان نجوا می‌کنند

متن برای صبوری مادر

از بـــس 
تو در جانِ منے 
جانِ من است ، یا جانِ تو؟! 
فالے به حافظ میزنم
فالِ من است ، یا فالِ تو …؟!

 
# یلدا

متن برای مادر صبور

سمت تو از تمامی مردم فراری ام!
ای با غريب های جهان آشنا، حسـین..♥️ # امام حسین

متن صبوری مادر

🖤دل اگر نذر
❣️حسین است خریدن دارد
🖤اشك اگرمال
❣️حسین است كه ریختن دارد
🖤همه ی عالـم
❣️و آدم به فدایت ارباب
🖤غم ارباب
❣️به دلها چه كشیدن دارد
# امام حسین

متن درباره مادر صبور

باز هم سالی دیگر و قلبی که
میلیون ها سال هم بگذرد
باز هم به عشق تو میتپد❤️

اولین سالگرد باهم بودنمون مبارک💞
# سالگرد ازدواج # همسر

متن صبوری مادر

بوی یلدا را می‌شنوی؟
انتهای خیابان آذر…
باز هم قرار عاشقانه‌ی پاییز و زمستان…
قراری طولانی به بلندای یک شب…
شب عشق‌بازی برگ و برف…
پاییز چمدان به دست ایستاده!
عزم رفتن دارد…
آسمان بغض می‌کند… می‌بارد.
خدا هم می‌داند عروس فصل‌ها چقدر دوست‌داشتنی‌ست

کاسه‌ای آب می‌ریزم پشت پای پاییز
و تمام می‌شود…

پاییز، ای آبستن روزهای عاشقی،
رفتنت به خیر…
سفرت بی خطر 

یلدا تون پیشاپیش مبارک عزیزان…🌹

 
# یلدا

متن درباره مادر صبور

خزان هم با سرود برگ ریزان عالمی دارد…^_^ # ادبی

متن صبوری مادر

 

به بعضیام باید گفت : 
شب یلدا چه بهتر که یک دقیقه بیشتر نداریمتون :))
# یلدا

متن برای مادر صبور

ߊ‌‌ܩܝ‌❟ܝ‌‌🖇
ࡅߺ߳❟ܠܥ‌ ࡅ࡙ߺܣ ࡏܝܝ݅ܝߺܦ߳ܣ😍
ࡅ࡙ߺܣ ܟٜߺࡅ࡙ߺࡏަܝ‌💜.
ܟ݆ߺܘ ܟ۬ߺ❟ࡅߺ߲ࡉ ܝܝ݅ܝߺܥ‌ ܭܘ ࡅߺ߲ܥࡅ࣪ߺࡅ࡙ߺߊ‌‌ ߊ‌‌❟ܩܥ‌ࡅ࡙ߺ🎉
❟ܟ݆ߺܘ ܟ۬ߺ❟ࡅߺ߲ࡅߺ߳ܝ‌ ܭܘ ܥࡅ࣪ߺࡅ࡙ߺߊ‌‌ܨ ܩࡍ߭ ܝܝ݅ܝߺܥ‌ࡅ࡙ߺ✨
دنیــ🌎ــای مــ💙ــن
تولــــــــــدت
مبــــــــــارکــ💋♥️💋😍🤤

تبریک‌تولد همسر # تبریک تولد

متن درباره مادر صبور

دختر ها از اولین روز تولد دلبسته می شوند 
حتی به عروسک هایشان …
دختر ها از همان روز ها یاد میگیرند که هر چیزی را ، 
هر کسی را که فکر می کنند برای خودشان است ،
عاشقانه دوست داشته باشند ….

روز دختر مبارک:)
• از کتاب مکالمه غیر حضوری 
# دختر

متن درباره صبوری مادر

شب بخیر یعنی :
خیالت راحت صبح که بیدار شیم
بیشتر از الان دوسِت دارم
پس راحت بخواب ✨

بخوابیم ♡ # شب # شب بخیر

متن برای مادر صبور

سالروز هدیہ شدنت بــہ زمین مبارڪ باد❤️ #اسم # تبریک تولد

متن برای مادر صبور

جدید ترین متن های کوتاه ایران / هزاران بیو جدید و وضعیت کوتاه [پیشنهادی] | تاو بیو

متن زیبا برای صبوری مادر

‌دلم می‌خواست یک نفر، آرام و شمرده، توی گوشم زمزمه می‌کرد: دنیا بی‌ارزش نیست….! # زندگی # انگیزشی

متن برای مادر صبور

‏یه متنی بود تهش میگفت
«نمیدانم
ما كه نداشتیم!
اما داشتنتش باید
چیزِ خیلى قشنگى باشد…»
همین! # عشق یک طرفه # دلتنگی

متن صبوری مادر

گفت: ” با تُنگ‌های بلوری مهربان‌تر باشید.”
اصحاب نگرفتند..
ادامه داد: “زنان را می‌گویم!”
# دختر # حقیقت

متن برای مادر صبور

‏ستار العیوب فقط هودی، هم شکم رو کوچیک نشون میده، هم پهلو ها اصن دیده نمیشه:/// # حقیقت

متن برای صبوری مادر

‏این کارکردن و پول درآوردن تا آخر عمر باگ خلقته! خدا خودش سر ماه باید یه مقدار پول برای همه واریز میکرد…. # خدا

متن برای مادر صبور

‏اوج تنهایی یه آدم فقط اونجا که جناب كاشاني میگه: “سفر تو کردی و من در وطن غریب شدم” # ادبی # عشق یک طرفه

متن درباره صبوری مادر

یه روزی خاک قدر بارونو میدونه ، ولی اون روز دیگه بارون نمی‌باره… # ادبی # باران

متن صبوری مادر

مثل آدمی شده‌ام که آتش گرفته!
اگر بایستد، می‌سوزد
اگر بدود، بیشتر می‌سوزد…

-علیرضا روشن # ادبی

متن در مورد صبوری مادر

دریا بود،
در دنیایی که همه سراب بودند!

-آمین # ادبی

متن درباره مادر صبور

زنان عشق را، رمان می‌خواهند.
مردان، داستان کوتاه!

-دافنه دوموریه # ادبی

متن برای صبوری مادر

و ما میدانیم سینه‌ات تنگ می‌شود از آنچه می‌گویند ..
• سوره‌ی حجر؛ ۹۷ 🍃 # ادبی # خدا

متن مادر صبور

ولی سجاد سامانی یه نیم بیت داره که
خیلی مود و حرفِ دله ، میگه :

زبانِ حالِ دلم را کسی نمی فهمد .. # عشق یک طرفه # دلتنگی

متن صبوری مادر

و هنوز اسم تو ! تنها اسمی‌ است در زندگی من ، که هیچکسی نمی‌تواند چیزی در موردش بگوید … # دوستت دارم # ادبی

متن زیبا برای صبوری مادر

این عطر را
که به خودت می‌زنی
موسیقی آرامی است
«با امضای خاصِ تو
که جعلش محال است…

– نزار قبانی
# دوستت دارم # ادبی

متن درباره مادر صبور

این عطر را
که به خودت می‌زنی
موسیقی آرامی است
«با امضای خاصِ تو
که جعلش محال است…

– نزار قبانی
# ادبی # دوستت دارم

متن در مورد صبوری مادر

کریستوف: من تو رو بهتر از خودت می‌شناسم.
ترومن: تو هیچ‌وقت یه دوربین توی سر من نداشتی!
# حقیقت

متن برای مادر صبور

یه جا جبران‌خلیل‌جبران درباره عاشق یه جمله خیلی قشنگ و دردمند میگه:
عاشق،
علی‌رغم تمامی فشارها
قلب معشوق را نمی‌رنجاند… # ادبی # حقیقت

متن برای صبوری مادر

هرچی دلت میخواد میگی بعد انتظار داری بمونم؟
برو لب دریا پرواز کوسه هارو تماشا کن # نامردی

متن مادر صبور

اگه یه ادم بیشتر از ۳ بار گریتو در اورد بزارش کنار
وگرنه کله عمرت هوایه چشات بارونیه:) # عشق یک طرفه # نامردی

متن درباره مادر صبور

خداوند همیشه بهترین‌هایش را
به کسانی میدهد که در انتخابهایشان
به او اعتماد و توکل میکنند 🙂 # خدا # انگیزشی

متن درباره مادر صبور

شک نمیریزم
سد راهت نمیشوم
التماست نمیکنم
نه اینکه راضی به رفتنت باشم
بمان،ولی به انتخاب خودت
# دوستت دارم # ادبی

متن درباره مادر صبور

کاش تو بودی و
نبود آنچه هست…. # ادبی # عشق یک طرفه

متن درباره مادر صبور

چه بیهوده تلاش میکنم
برای عادت به بی تو بودن… # عشق یک طرفه # دلتنگی

متن درباره صبوری مادر

‏دلتان را جوری محکم بار بیاورید
که غم رفتن هیچکس صدمه به آن نزند 🙂

# ادبی # حقیقت

متن درباره صبوری مادر

حواست هست دلتنگم؟
برای حجم اغوشت تمام عمر میجنگم…
# عشق یک طرفه # دلتنگی

متن درباره صبوری مادر

زیباست اشکی که از شوق ببارد نه ؟ باران ارام زیباست نه با رعد و برق … ترسناک میشود هق هق با درد ..‌. # ادبی

متن برای صبوری مادر

هیچ وقت چیزیو نسپار به خدا. خدا مهربونه می بخشه خودت انتقام بگیر& # انتقام

متن درباره مادر صبور

مشترک مورد نظر شما مدتی‌ست بی‌حوصله و غمگین است. لطفا با او مهربان باشید

متن درباره صبوری مادر

تو که رفتی صدام رفت نفسم رفت هوام رفت همه آرزوهام رفت خنده از لبام رفت:( # دلتنگی

متن زیبا برای صبوری مادر

تو دیگه برام عذاب وجدانم نیستی یه هیچی # عشق یک طرفه

متن درباره مادر صبور

از زندگی یاد گرفتم فقط عشقای یه طرفه واقعین:)💔 # عشق یک طرفه

متن مادر صبور


خنده های عصبی بین گریه خوده مرگه..:)

متن زیبا برای صبوری مادر

جایـے کِـ‌هـ مَن باشَم شَر همونجاس😹🚫🇫🇷

 

متن برای مادر صبور

من همونطور که زیر بعضیا خط میکشم که مهم بشن، میتونم روشون هم خط بکشم که تموم بشن! # مغرور # حاضر جوابی

متن درباره مادر صبور

{یه روزی میرسه پیر و چروکیده شی…}
{ خط های صورتت ، راه مرگو‌ کروکی‌ کشید:)) } # زندگی # خسته

متن برای مادر صبور

زندگی اینقدر ارزش قم خوردن، نداره پس دوباره شروع کن✳️ # انگیزشی

متن مادر صبور

من نگران باختن نیستم تمرکز بر بردن دارم # مغرور # انگیزشی

متن درباره مادر صبور

خ‍‌ودت‍‌و پ‍‌ی‍‌دا ک‍‌ن‍‌‍ی خ‍‌ی‍‍‌ل‍‌ی‍‌ارو گ‍‌م م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌ی ای‍‌ن ش‍‌روعِ یہ م‍‌س‍‌ی‍‌ر ط‍‌ول‍‌ان‍‌ی‍ہ کہ ت‍‌ه‍‌ش ق‍‌ش‍‌ن‍‌گہ -! 🤍🩹

دختر یخی 🤍❄️ # نامردی # عشق یک طرفه

متن برای صبوری مادر

-دلمون‌خشح‌بع‌چی!¿﹝💊﹞

 

متن درباره مادر صبور

قسم به عشق خاصمون به دل پاک اسمون که میمیرم برات بدون:)♥️ # دوستت دارم

متن صبوری مادر

من آن گلم ک در آتش دمید و پرپر شد…
ب شکل اشک درآمد…..ولی گلاب نشد••• # خسته

متن درباره مادر صبور

در دیاری ک برادر ب برادر نکند رحم……..
غریبه برادر شدنی(((نیست…)) # نامردی

متن در مورد صبوری مادر

میتونی از من تقلید کنی..!
ولی نمیتونی من باشی🇦🇶🍭•.• # انگیزشی # زندگی # شاد

متن برای صبوری مادر

یا رب تو مرا به نفسِ طناز مده
با هر چه به جز توست مرا ساز مده

من در تو گریزان شدم از فتنۀ خویش
من آنِ توام ، مرا به من باز مده # خدا # آرامش

متن صبوری مادر

کسی که پیروزی های کوچیک بدست میاره در اخر پیروزی بزرگی نصیبش می شه💙🌿
«وینچنزو» # انگیزشی

متن درباره مادر صبور

🖤
➖🤍⃟دلتو دریا نڪن میشاشن توش !

‌‌‌‌‌‌«🦋» قلب‌آبےیخے # لاشی # نامردی

متن صبوری مادر

کتاب مقدس ادم برفی ها یک آیه دارد :" دلگرم نشو !″

‌‌‌‌‌‌«🦋» قلب‌آبےیخے # دلتنگی # سیگار

متن برای مادر صبور

🖤
یجوری‌نادیدت‌میگیرم‌که‌بودنت‌شک‌کنی!🤎

  # عشق یک طرفه # دروغ

متن برای صبوری مادر

آرزو میکنم🙃😇 آرزوهامو تبدیل به اهدافم میکنم🌿 واسشون میجنگم💪😎 # انگیزشی

متن درباره مادر صبور

مرا رازیست اندر دل به خون دیده پرورده
ولیکن با که گویم راز چون محرم نمی بینم
قناعت می کنم
با درد چون درمان نمی یابم
تحمل می کنم با زخم ،
چون مرحم نمی بینم 🍃🖤 # ادبی

متن صبوری مادر

بهترین متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران / مناسب بیو Bio و وضعیت [پیشنهاد] | تاو بیو

متن درباره مادر صبور

فقط اونجایی که داریوش میگه:
من با خیالت دلخوشم،از خواب بیدارم مکن… # دوستت دارم # عشق یک طرفه # دلتنگی # زندگی # نامردی

متن مادر صبور

دارا که باشی سارا خودش میاد 👹💪

متن صبوری مادر

گاه.ی مجبورت میکنند سنگ باشی
راستش یک وقتایی آدم بودن فقط درد است… # خسته

متن برای صبوری مادر

ثروت يعنى توانايى تجربه ى زندگى
با تمام وجود # انگیزشی # زندگی

متن برای مادر صبور

گ‍‌ول‍‌َم‌ م‍‌ی‍‌زد ب‍‌ی‍‌ش‍‌تر اع ه‍‌َم‍‌حِـ ول وآس‍‌م #ف‍‌رش‍‌ت‍‌س"🤍🍷✨" # عشق یک طرفه # نامردی # لاشی

متن درباره مادر صبور

‏بی جواب ترین سوال دنیا همونجاست که سعدی میگه:
«من چرا دل به تو دادم که دلم میشکنی؟»

متن درباره مادر صبور

انرژیِ مثبت فقط ضربانِ قَلبت:)💋 # دوستت دارم

متن درباره صبوری مادر

بگذارید کارما با آن ها بازی کند
که با احساسات شما بازی کردند . # انگیزشی # نامردی # انتقام # کارما

متن درباره صبوری مادر

امتحان کردن آدما تو خون ما نی… ما از چشم هیز طرف میفمیم دنیا چجور جاعیه:)♡
# زندگی # نامردی

متن مادر صبور

‏یادآوری: آخرش باز هم خودتی و خودت آدما بیشتر از اونکه فکرشم کنی نمک نشناس هستن.
# نامردی

متن درباره صبوری مادر

گاهی اوقات باید بدترین دردها رو بکشی
تا بهترین تغییرها رو تجربه کنی.
😎🧡🥲 # لاتی # استقلال

متن زیبا برای صبوری مادر

دل من تو کوچه ی بن بست قلبت گیر کرده # دوستت دارم

متن درباره صبوری مادر

چی بح خوردمون میدن کع انقدر ازدنیا سیریم……
# زندگی # خسته

متن برای صبوری مادر

خفته بودی
که لبت بوسیدم
قندِ دزدی چقدر شیرین است…🤤 # دوستت دارم # همسر # دختر

متن مادر صبور

کاش… وجدان هم مثله ناخن و مژه و…
کاشتنی بود…
خیلیا بهش نیاز دارن¡! # حقیقت

متن صبوری مادر

با طُ بودن بهترین حِسِ دُنیاس! # دوستت دارم

متن درباره صبوری مادر

خدایا؛
امروز را با عشق تو
آغاز می‌ڪنم
بخشندگی از توست
عشق در وجود توست
قدرت در دستانِ توست…
بخشندگی را به ما بیاموز
عشق را در وجود ما قرار ده
تا مهربان باشیم.

صبح‌تون بخیر و شادی💐
# خدا # صبح بخیر

متن زیبا برای صبوری مادر

نتَرسید بندگانِ من..
حواسم بهِتون هَست،،
می‌بینمتون
می‌شنومتون✨

شکرت_مهربونترینم💛 # خدا # عربی

متن زیبا برای صبوری مادر

گر جان به جان من کنی )()(٪*-)٬ جان و جهان من تویی
# ادبی

متن صبوری مادر

لاشی فقط اونیه که
همرو امتحان میکنه بعدش بهت میگه هیچکی واسم تو نمیشه؛)))
# لاشی

متن صبوری مادر

من ، لِه شده همه شعرام ، وسطِ بُغضِ اِنفجاريه ساز… # ادبی # لاتی # تتلو

متن زیبا برای صبوری مادر

•((امید تازه را دَریاب و دُریاب^^ 🌙🫧))• # انگیزشی

متن درباره صبوری مادر

نِمیتونه ڪسی تُویِ دِلَم جای “تُـو” بیاد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌💋
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ # دوستت دارم # همسر

متن برای صبوری مادر

͟❰͟͞ ͟͟͞͞ ͟͟͞͞ ͟͟͞͞ ͟͟͞͞ ͟͟͞͞ت͟͟͞͞و̶̶̶̶̶̶̶̶̶̶̶̶̶̶̶̶͟͟͞͞د͟͟͞͞ل͟͟͞͞م͟͟͞͞ ͟͟͞͞د͟͟͞͞ر͟͟͞͞د͟͟͞͞ه͟͟͞͞ ͟͟͞͞ر͟͟͞͞و͟͟͞͞ ل͟͟͞͞ب͟͟͞͞م͟͟͟͟͞͞͞͞خن͟͟͞͞د͟͟͞͞ه͟͟͞͞️ ͟͟͞͞ ͟͟͞͞ ͟͞ ͟͞❱🖤🙂
# تولدم

متن برای مادر صبور

‌ ‌

یادت نرود…
هر صبح برای خودت …
صدقه کنار بگذاری…
تمام شب را …
به چشمانت فکر می کردم،
زیادی به چشمم آمدی…
می ترسم چشمت زده باشم 🧿🤍

‌ ‌ # دوستت دارم # همسر

متن برای مادر صبور

تاریخ هیچ جنگی را فراموش نمی‌کند! من هم چشم‌های تو را…

متن برای مادر صبور

 

تجربه نشون داد مدرکِ تحصیلی که هیچ، حتی بعضی وقتا بالا‌ رفتنِ سن هم شعور نمیاره 🙂
# لاشی # لاتی

متن برای مادر صبور

انرژیِ‌مثبت‌فقط‌ضربانِ‌قَلبت♥️ᠰ # دوستت دارم

متن درباره مادر صبور

تبریک تولد دوست خواهر برادر رفیق

‌چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه  اندازه شیرین است امروز…
روز میلاد…
روز تو! روزی که تو آغاز شدی!
تولد مبارک‌ x عزیز….🎂🎂🌹🌹‌ ‌
# تبریک تولد

متن برای صبوری مادر

‌ «قلبم‌ پُر شده‌ از تـو..♡ »
‌‌‌
# دوستت دارم

متن درباره صبوری مادر

گاهی دلم هیچ چیز نمی خواهدجز گپ ریز ریز با مادرمهی من حرف بزنمهی او چای تازه دم بریزد…هی چای ام سرد بشودهی دلم گرم…آنجا که چای ات سرد می شودو دلت گرم“خانه مادر است”

متن درباره صبوری مادر

جایی‌ خوانده بودم که درد آدم را بزرگ می‌‌کند و روح را صیقل می‌دهد و تجربه را زیاد می‌کند. هیچ جا ننوشته‌اند که درد با یک زن، با یک مادر چه می‌‌کند. مادران درد کشیده یا زود می‌میرند، یا برای همیشه می‌‌روند، یا می‌‌مانند با چشمانی که رنگِ بی‌‌تفاوتی‌ گرفته است و دستانی که زیر ناخن‌هایش جز خستگی‌ چیزی نمی‌روید، و گیسوانی که رقص بر شانه‌های زنانه را به خاطر نمی‌‌آورند. مادرانی بی‌ هیچ آرزویی، با ‌دنیایی کوچک. دنیایی بسیار بسیار کوچک. هیچکس از مادرانی که به بهشت نمی‌‌روند چیزی ننوشته است.

متن درباره صبوری مادر

همسنگ تمام نبودن‌هایت به این شبهای اندوه بار اشک بدهکارم و به اندازه همه آرامشت به چشمان بیقرارم خواب؛ برای ترسیم دغدغه‌هایم کنج آغوش امنت را کم آورده‌ام و برای تسکین دردهایم تمام نوازش دستهایت را. صادقانه بگویم: من کم آورده‌ام. من همه بودن‌ها را در نبودن‌هایت کم آورده‌ام.

متن برای صبوری مادر

مادر! در ستایش دنیای پرمهرت، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم و انگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.ایمانم از دعای توست و خدایم را از زبان تو شناخته ام، عبادت را تو به من آموخته ای.

متن درباره صبوری مادر

مادر معجزه خلقت خداوند است، کسی که بودنش مایه آرامش و نعمت است و نبودنش همه چیز را سخت می کند، همه چیزهای عالی را … همه چیزهای حیاتی را … از نفس کشیدن تا خندیدن و حرف زدن و خوابیدن و … نبود مادر “زندگی” را سخت می کند.و من چقدر خوشبختم که سایه پر مهر مادرم بالای سرم است و دستان گرمش در دستانم، نگاه آرامش منتظر من است و قلب سرشار از عشقش برای من می تپد … من بی نهایت خوشبختم!اوج شکوه یک زن مادر بودن است، اما مادر فقط مادر نیست، نقش های زیادی است که در یک کلمه “مادر” خلاصه می شود، دختر پدرش، همسر پدرم، مادر من، مادربزرگ نوه هایش و خواهری مهربان… و مادر چقدر خوب از پس همه نقش هایش برآمده، بله او معجزه خلقت خداوند است که زندگی کردن کنارش معنای واقعی خود را پیدا می کند.مادرم! می دانم هر چروک و خطی که به صورتت افتاده حکایت غریبی دارد و اگر پای قصه چین و چروک های چهره ات بنشینم حاصلش چندین کتاب از سختی ها و رنج هایی خواهد بود که به عشق همسر و فرزندانت کشیده ای … من گاهی چقدر ناسپاس بوده ام و قلب تو در مقابل ناسپاسی من چقدر با گذشت و بزرگ.می خواهم بدانی از این که فرزند چون تو مادری هستم و در آغوش تو بزرگ شده ام به خود می بالم و مطمئنم تو بهترین مادری هستی که خداوند می توانست من را وارد زندگی او و او را ملکه قلب من کند، اصلا مگر می شود موجودی از تو مهربان تر و دلسوزتر و عاشق تر؟!تو همیشه الگوی من در زن بودن و مادر بودن هستی و خوشحالم که زیبایی و هوش و عشق را از تو به ارث برده ام تا بتوانم مادری چون تو برای فرزندانم باشم، مادری عاشق، دلسوز، مهربان و قوی ….

متن صبوری مادر

مادر تو والاترین رویای عشق، اولین و آخرین معنای عشق هستی و تو که همیشه دلواپس فردای ما و غمخواری بی‌همتا برای ما هستی. زندگی بدون تو سراسر رنج خواهد بود تویی که چشم چراغ زندگی ما هستی و در همه حال زندگی ما از تو روشن است.یاد تو مرا آرام می‌سازد.زیباترین آهنگی که در عمرم شنیدم صدای تو و آواز اعجازانگیز لالایی تو بود. گویی تو پیامبری بودی که رسالتت عشق بود. دنیای عشق از تو زنده می‌شود و به من زندگی بخشیدی، دوستت دارم.

متن زیبا برای صبوری مادر

مادر! تو جانانه جام بلای ما را نوشیدی و لباس رنج و محنت ما را پوشیدی.اینک، حریر محبت فرزندانت را بپوش و شربت شهد عشق آنان را بنوش.مادرم، در گرامیداشت روزت زیباترین ستاره سپاس را به پاس پاسداری بی کرانت از ما، بر آسمان پرمهرت می آویزیم.روزت مبارک باد.

متن درباره صبوری مادر

گفتم درد دارم! گفت: به جانمگفتم خسته ام! گفت: پریشانمگفتم گرسنه ام! گفت: بخور از سهمِ نانمگفتم کجا بخوابم؟ گفت: روی چشمانماما یک بار نگفتم: مادر من خوبم، شادم!همیشه از درد گفتم و از رنج!

متن درباره صبوری مادر

واژه مادر در بر گیرنده ی خوبی ها، مهر و عطوفت، فداکاری، از خود گذشتگی و تمام معانی مثبتی است که در جهان وجود دارد. موجودات بی نظیری که بزرگ ترین رسالت آن ها در زندگی عشق ورزیدن به فرزند است.تلاشی که یک مادر برای به ثمر رساندن فرزندانش دارد ستودنی است، او با تمام وجود خواستار فراهم کردن بهترین ها برای عزیزانش می باشد و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند. آنچه که او می خواهد آسایش و آرامش و شادی همیشگی فرزندانش است.مادر، مامان، ننه، آنا، دالکه و … واژگان آشنایی که در فرهنگ ما، همه یک مفهوم را دارند : مفهوم زیبای فداکاری و گذشت، کاری که همه ی مادرهای دنیا بی دریغ انجام می دهند. در حقیقت بزرگ ترین درس فدا کاری را می توان از مادرها آموخت.انوره دو بالزاک نویسنده ی فرانسوی می گوید : مادر یگانه موجودی است که حقیقت عشق پاک را می‌شناسد.

متن برای مادر صبور

بچه که بودم دلم به گرفتن گوشه چادر مادرم و رفتن به بیرون خوش بود. اکنون بزرگ شده‌ام مادرم را می‌خواهم، نه برای گرفتن گوشه چادرش؛ می‌خواهمش که با گوشه چادرش اشک‌هایم را پاک کنم. نه اینکه دلم خوش شود که می‌دانم نمی‌شود! شاید آرام بگیرد با بوی خوش چادر مادرم.

متن برای مادر صبور

ﻣﺎدرم! هیچ‌وقت ﺑﻪ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﻋﺎﺩﺕ نمی‌کنم. ﭼﻘﺪر ﺧﻮﺏ بود ﺍﮔر ﺁﻏﻮﺵ مهربانت را ﺩﺍﺷﺘﻢ. هنوز هم هرجا نامت را می‌شنوم؛ به لرزه می‌افتم. هرجا مادری را با فرزندش می‌بینم؛ زیر لب می‌گویم: من هم روزی مادر داشتم. من هم روزی گرمای وجودش را داشتم.مادرم! کاش می‌دانستی که این روزها بیشتر از گذشته به وجودت احتیاج دارم… اما می‌دانم تو هنوز هم پیش خدا واسطه حل مشکلات من هستی. این اطمینان را از آرامش قلبم دارم.امروز با شاخه گلی سرخ و دستانی لرزان به دیدارت می‌آیم. این اشک‌های من از سر دلتنگی است. دلتنگی برای بوسه زدن بر دست‌های مهربانت. کاش بودی. امروز دلم آتش گرفت و دوباره جای خالی‌ات را حس کردم. می‌دانم جای تو خوب است و فرشته‌های آسمان امروز را برایت جشن می‌گیرند. آخر می‌دانم که بهشت زیر پای توست. کاش فقط امروز نگاهت را داشتم.خدایا کاش فقط یک بار دیگر آغوشش را داشتم.

متن برای مادر صبور

گاهی حواست را بیشتر جمع کن!گاهی کمتر داشته هایت را فریاد بزن!داشته های باارزشی مثل “وجود مادر” !شاید کسی حوالی حرفهای تو، بندِ دلش پاره شود با تصویر ِ سیاه و سفید مادرش روی دیوار اتاق!حواست باشد اینروزها!

متن زیبا برای صبوری مادر

یادت هست مادر؟ اسم قاشق را گذاشتی قطار، هواپیما، كشتی تا یك لقمه بیشتر بخورم!یادت هست؟ شدی خلبان، ملوان، لوكوموتیوران؛ می‌گفتی بخور تا بزرگ بشوی آقا شیره!و من عادت كردم كه هر چیزی را بدون اینكه دوست داشته باشم قورت بدهم حتی بغض‌های نتركیده‌ام را.

متن صبوری مادر

مــادرم فـرشــــــتــه است ..ولی …هیچوقت ندیدم پرواز کند …زیرا به پایش مـــن را بسته بودبــرادرم راو همه یزندگیش رامعذرت میخواهم نیوتون …!راز جاذبه،“مــــــادر“من است!معذرت میخواهم ادیسون!چرا که “مــــــادر” من اولین چراغ زندگی من است!معذرت میخواهم انیشتین!فرمولهای تو از توضیح “مــــــادر” من عاجزند!رومئو!همه راه ها به عشق “مــــــادر” من ختم میشود …!مــــــادر من ،عــــــشــــق من است…میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید …مــــــادرســـت دیگر …

متن برای مادر صبور

مامان عزیزم، آیا می‌دانستی عاشقت هستم؟ آیا می‌دانستی هیچکس، هیچکس و هیچکس نمی‌تواند جای تو را توی قلبم بگیرد؟ آیا می‌دانستی حاضرم همه چیزم را بدهم تا همیشه نزد من باشی؟ می‌گویند:«بچه ننه است»! چقدر بچه ننه بودن قشنگ است، چقدر لذت‌بخش است. آخر اگر نباشی قدر خیلی از روزها را نمی‌دانیم.عشق به تو بهترین و تنهاترین عشقی است که می‌شود باورش کرد. یعنی بالاتر از عشق به مادر وجود دارد؟یادش بخیر، قصه‌هایی که برایم می‌گفتی چقدر لذت‌بخش‌تر از قصه‌های تنهایی امروزم بود. شنل قرمزی، چوپان دروغگو، شنگول و منگول و حبه انگور را برایم تعریف می‌کردی. چرا با اینکه چهار پنج سال این قصه‌ها را می‌گفتی هیچ وقت برایم تکراری نمی‌شد؟ چرا؟ولی الان زیباترین فیلم‌ها و داستان‌ها و رمان‌ها نهایتاً یک بار به من لذت می‌دهد، چرا؟مامان عزیزم، دمت گرم، نوکرم، تا عمر دارم خاک زیر پاتم؛ فقط یک چیز می‌توانم بگویم: عاشقتم.

متن صبوری مادر

از تمام دلتنگی ها ، از اشک ها و شکایت ها که بگذریمباید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم !و چه تاثیر دلنشینی دارد” غصه نخور ، درست میشود ” گفتن های مادر ،اثرش را هزار قرص آرامبخش قوی ندارد

متن در مورد صبوری مادر

سلام بر تو ای مادر برتر از جانم و سلام بر تو ای همیشه مهربان و صمیمی. و سلامتی را نثارت می‌کنم به اندازه دریای نگاهم. مادر مهربانم نمی‌دانم در این نامه که قصد من گلایه از توست اول از مهربانی‌هایت و زحماتت بگویم و یا از همان اول ابراز ناراحتی خود را از جانب تو بگویم؟ اگر بخواهم از خوبی‌هایت بگویم که تمامی ندارد و انگشتانم ناتوانند برای نوشتن آن همه مهر و وفا و صمیمیت.و اما گلایه من از تو؛ چراهای بسیاری در سر دارم که همه بدون جواب مانده اما نمی‌دانم چرا هیچ وقت با جواب دادن آنها به من نتوانستم قانع شوم. از تو می‌پرسم که نگران لحظه‌های منی از تو که روز و شبت را برای من یکی کردی تا من به اینجا برسم. چرا هم‌اکنون برای آزادیم حد و مرزی کوچک نهاده‌ای؟ چرا هنوز باور نداری که من بزرگ شده‌ام و آن دختر 5 ساله نیستم؟ چرا فکر می‌کنی همیشه بعد از غروب آفتاب همه برای من در کمین هستند و من باید سریع در خانه باشم؟ چرا باور نداری که من من هستم و برای خودم باورهایی دارم؟ چرا؟ چرا؟

متن زیبا برای صبوری مادر

هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می خواند فراموش نمی کنم، همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی هایم پاسخ می دهد و آغوش گرم و مهربانش را پناهگاه تمام دلتنگی هایم کرده است. مادر عزیزم روزت مبارک.

متن زیبا برای صبوری مادر

مادر! من خدا را نقاشی کردم؛ خدا به شکل بوسه‌های تو بر پیشانی من بود. مادر! من از آن آخرین بدرقه‌ات تا پشت دیوار بی‌کسی نوشتم و بغض کردم. مادر! در این‌سوی بی‌خوابی، من هر شب پرنورترین ستاره را تو می‌بینم. شنیده‌ام کوله‌بار دوران کودکی مرا سنگ صبور خویش کرده‌ای. من هم در آن آیینه که دادی یادگاری؛ در آن هر شب تصویری از تبسم تو را می‌بینم. مادر! ای زیباترین احساس، قشنگ‌ترین بنفشه، ستاره‌ام را چندی‌ست گم کرده‌ام…

متن برای صبوری مادر

در رحم مادر خداوند بچه را در آبی بسیار شور قرار داده تا جسمش تمیز بماند و مادر سنگینی بچه را کمتر احساس کند و خداوند روزی جنین را از طریق بند ناف که به مادر وصل است به او میرساند…، پس اگر مادر در غذا خوردن کوتاهی کند… از غذای جنین چیزی کم نمیشود…. بخاطر وجود غده هایی که با گرفتن مواد لازم از دندانها و استخوان مادر غذای جنین را تأمین میکند و به همین دلیل است که مادران با پیشروی در سن، دندان و پا و زانو درد میگیرند، و در آخر میگویند: زن زودتر از مرد پیر میشود…!اگه آدما بدونن که مادرشون بخاطر اونا استخونش آب میشده واقعا میمونن که چجوری قدردانی کنن!!! خداوندا از تو بهشتی میخواهم برای کسی که مرا به دنیا آورد…

متن درباره مادر صبور

مادر یعنی زندگی، مادر یعنی عشق، مادر یعنی مهرمادر یعنی فرشته‌ای که با اشکت‌، اشک می‌ریزد و با خنده‌هایت می‌خندد. مادر یعنی فرشته‌ای که نگاهش به تو است و با هر لبخندت، زندگی می‌کند. مادر یعنی فرشته‌ای که موهایش برای بزرگ کردنت سفید می‌شود و به تو می‌گوید: «پیر شوی مادر، درد و بلایت به جانم…» مادر یعنی فرشته‌ای که صبح که خوابی آرام میز صبحانه را می‌چیند تا وقتی بلند شدی زندگی را لمس کنی. مادر یعنی فرشته‌ای که شب‌هایی که غم داری یا مریضی تا صبح بالای سرت می‌نشیند و نگران است. مادر یعنی فرشته‌ای که وقتی موقع کار می‌گویی خسته شدم؛ با اینکه پاهایش درد می‌کند می‌گوید: «تو بشین مادر من انجام میدهم…». مادر یعنی فرشته‌ای که هیچ‌وقت باور نمی‌کنی مریض شود یا پیر شود چون همیشه و توی هر حالتی به روی تو لبخند می‌زند. مادر یعنی فرشته‌ای که طاقت دیدن اشک‌هایش را نداری. مادر یعنی همه زندگی…

متن صبوری مادر

دلم میخواهد هیچ وقت خانه ات را بی تو نبینمبی تو نخندمو بی تو لذتی از غذایی که تو نپختی نبرمدلم خانه ات را با تو میخواهدباشی و باشیم و بخندیم به لکنت های بامزه اتباشی وچشمان تو هر لحظه هزار بار قربان ما برودو چشم های ما پاسخ بدهند که “خدا نکند قربان بروی.”باشی و حرف رفتن بزنی;چنگ بکشی روی تمام خاطراتت در خانه ی آرزو های بچگی مانباشی و باشیم و ببینیم که میخندیخانه ات را باقربان رفتن هایت دوست دارمکاش بمانی

متن درباره صبوری مادر

زن عشق زايد وتو برايش نام انتخاب ميكنی!!او درد ميكشد وتو نگران از اينكه بچه دختر نباشد!!!او بيخوابی ميكشد وتو خواب حوريان بهشت ميبينی!او مادر ميشود وهمه جا ميپرسند نام پدر!…

متن برای صبوری مادر

مادر که نداشته باشیهیچکس نمیفهمه تو دنیا چی بهت میگذره…مادر که نداشته باشیهیچکس درک نمیکنهپشت هر لبخندت چند هزار تا بغض پنهان شدهمادر که نداشته باشینباید از هیچ کس هیچ انتظاری داشته باشیمادرکه نداشته باشیهر لحظه از زندگیت تو دلت میگیاگه مادرم بود الان اینجوری نمیشد مادر که نداشته باشی…همیشه یه هاله اشک تو چشماتهمادر که نداشته باشیهیچ سایه ای بالا سرت نیستحالا که داری مثل پروانه دورش بچرخروز مادر بر همه مادران عزیز سرزمینم مبارکــــــــَ

متن صبوری مادر

مادرم…مادرم مدرک پزشکی ندارد؛ ولی دستهایش کاری میکنند که هزار قرص و دوا نمیکند…شماره نظام مهندسی ندارد؛ ولی از منِ ویرانه با حرف هایش یک آدم نو می سازد…نقاش نیست؛ ولی با یک کلام لبخندی روی لبهایم میکشد که هزار نقاش از پسش بر نمی آیند…ندیده ام توی استدیو ضبط صدا وقت بگذراند، ولی آهنگِ صدایش از هر موسیقی گوش نواز تر است…مادرم سر آشپز و رستوران دار نیست؛ ولی عطرِ و طعم غذاهایش هوش از سر میپراند…بهشت را زیر پایش ندیدم، ولی شک ندارم بهشت زیر پایش نیست…بهشت نعمتِ وجودش است…روز مادر مبارک

متن مادر صبور

متن های کوتاه مناسبتی و تبریک , تبریک تولد و عید و .. | تاو بیو

متن برای صبوری مادر

از قشنگ ترین لحظه های زندگی
لحظات بودن کنار توست خاله ی مهربانم
و از شادترین روزهای زندگی برای من
روز به دنیا آمدن توست
# تولدت مبارک خاله عزیزم # تبریک تولد

متن درباره مادر صبور

〰〰🌞🌞🌞🌞〰〰

خدای عزیزم بابت هدیه ای
که هر روز ، با هزاران عشق و امید
به من میدهی از تو سپاسگزارم
برای هدیه‌ای که نامش زندگیست

صبح بخیر زندگی ♥️

〰〰🌞🌞🌞🌞〰〰
🌺 # زندگی # خدا # صبح بخیر

متن برای مادر صبور

مـیخواهـم عــیـدم را در بـغـل تـو بُگذرانـَم الـبتـه اگـر بیایــی:):
# عید

متن برای صبوری مادر

غمِ تو دردِ من و خنده ی تو عیدِ من است
ماه من! 
عید مگر خنده ی دلدارت نیست؟

* سال نو مبارک *

#معصومه_صابر  
# عید

متن برای صبوری مادر

⊰•🕌°📿•⊱

؏ـاشقےگفټ:
آنچھ‌دݪِ‌تنگت‌میخواهدبگو؛

# امام حسین

متن صبوری مادر

تبریک تولد مادر❤

تو عشقی هستی که تا ابد در قلب من پایداری مادر مهربانم
با یک دنیا عشق تولدت مبارک

# تبریک تولد # مادر

متن برای مادر صبور

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست
و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست

تولدت مبارک
فراموش نشدنی من ❤
تبریک تولد همسر # تبریک تولد

متن درباره مادر صبور

فقط میخوام بهت بگم که

یه نفر پای تموم نیومدن ها ، نبودن ها

و نخواستن هات تموم قد وایساده

تولدت مبارک رفیق من🫀🚶🏽‍♀️” # بامعرفت # تبریک تولد

متن برای صبوری مادر

زیبایی “شب”

چند برابر می‌شود

اگر “تو”

شب بخیر بگویی…

شب بخیر نفسم💋

# دوستت دارم # شب بخیر

متن مادر صبور

برایت جشن تولدی سرشار از نعمت آرزو می‌کنم
زندگیت رنگارنگ شبیه رنگین‌کمان، شبدر‌های چهار برگ فراوان
عشق حقیقی و یک خانواده خوب
تولدت مبارک رفیق جانم
# تبریک تولد رفیق # تبریک تولد

متن در مورد صبوری مادر

عمه مهربونم، آرزو می کنم هر روزت بهتر از دیروز باشه و همیشه لبخند روی لبات نقش ببنده. آرزو می کنم کنار آدمایی باشی که قدر تو رو می دونن و دوستت دارن.
# تولدت مبارک عمه # تبریک تولد

متن مادر صبور

قشنگے صبــح همون وقٺیڪه🌤🌈
| با نوازش موهام
✫بیدارم میڪنے…
|منم با چشماے بسٺہ دسٺامو باز میڪنم
✫ڪه بغلم کنـے. . .🥰🫂💖 # دوستت دارم # صبح بخیر

متن برای مادر صبور

تنش در معرکه سرگرمِ فضل و بخشش بود ؛
به هرکه هرچه دلش خواست داد حتی سر .. # امام حسین

متن برای صبوری مادر

بهشت برای تو آفریده شده و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند…
می خوام از بهشت و درخت کمتر نباشم:امروز می ام دستبوس تو
تولدت مبارک
 ─━━━━⊱♥️⊰━━━━─
تبریک تولد مادر # تبریک تولد

متن مادر صبور

به رسم اسفند و آخر سال، من هم دل تکانی میکنم. همه چیز را کنار میگذارم به جز تو! میخواهم یادت تا همیشه، کنج دلم باقی بماند …
# عید # دوستت دارم

متن مادر صبور

مادر ای والاترین رویای عشق
مادر ای دلواپس فردای عشق
مادر ای غمخوار بی همتای من
اولین و آخرین معنای عشق
تولدت مبارک😘❤

تبریک‌تولد مادر # تبریک تولد # مادر

متن زیبا برای صبوری مادر

اربعین قسمت خوبان شد و من جا موندم

رفیقام یکی یکی رفتن و من جا موندم🏴🏴🏴 # امام حسین

متن در مورد صبوری مادر

باز شدنِ
چشمانم هر روز صبح
يعنى خدا دوست داشتنت را
تمديد كرده‌ قَدرَش را ميدانم …💚
صبح بخیر عشقم # صبح بخیر

متن مادر صبور

صبح بخیر
خدایا روزایی‌که پرباشه‌ازچیزای‌قشنگ‌لطفا!😌♥️ # صبح بخیر

متن مادر صبور

🧡صبح یعنے جنگِ بینِ
شاخہ هاے نسترن
بر سرِ عطرے ڪہ دائم
میوزد از موے تو

چشم‌تو خورشید عالمتاب
و رویَت قرصِ‌ماہ
ڪهڪشانے از ستارہ در
بہ در در ڪوے تو🧡

صبح بخیر زندگیم🧡

# ادبی # صبح بخیر

متن مادر صبور

ای رفیقی که همه زحمت ما گردن توست
ما محال است که دست از سر تو برداریم
#حسین_من♥️
# امام حسین

متن مادر صبور

مامان قشنگم تو قوت قلب منی برای بودن تو این دنیا

با تو همه ی سختی ها قابل تحمله

تولدت مبارک # تبریک تولد # مادر

متن برای مادر صبور

شهریور را باید قدم زد
کوچه به کوچه، خیابان به خیابان
شهریور را باید عاشق شد
عاشق یک نفر مثل شهریوریها
که بتوان دلگیری عصرهایش را تاب آورد… 

آغاز حکومتتون مبارک شهریوریا 👑🌹
# تبریک تولد

متن در مورد صبوری مادر

🌚𖦹صبح بخير
🥂𖦹امروز تو اونى باش كه اول سلام ميكنه
🐈‍⬛️𖦹با صداى بلند و يك لبخند بر لب # صبح بخیر

متن درباره صبوری مادر

هرگز مباد
خاطر ما
خالی از غمت..

[حسین من♥️]

# امام حسین

متن زیبا برای صبوری مادر

بی ثمر هر ساله در فکر بهارانم ولی چون بهاران میرسد بامن خزانی میکند
# عید

متن برای مادر صبور

صبح و خورشید بهانه اند .
توتنها دلیل چشمهای بیدار منـی…
# صبح بخیر

متن درباره مادر صبور

مادرم…
مرا تنگ در آغوش بکش
من با تو جوانه زده ام، با تو پر گشوده ام
هنوز کودکم، بزرگ نشده ام
مادرم پس نزن قلب مرا از کرمت
مادرم…
اردیبهشتم…
تنها امیدم…
همیشه بهارم…
دوستت دارم

متن زیبا برای صبوری مادر

ارزشمندترین مکان هایی که میتوان در دنیا حضور داشت:
در فکرِ مـــادر
در قلب مـــــادر
و در دعای مـــــــــــادر

متن درباره مادر صبور

آسمانی پر از ستاره
دشتی پر از گل
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم…
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.

متن برای صبوری مادر

نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست
گل ها همه به نام تو مشهورند
آیینه ها از انعکاس نام تو می خندند
و من تنها برای تو می گویم
زندگی کن تا زنده بمانم مادر

متن صبوری مادر

مهم نیست در چه سنی باشم،هر زمان چیز جدید یاد می‌گیرم دلم می‌خواد فریاد بزنممامان بیا نگام کن!مامان بهم افتخار می‌کنی؟

متن زیبا برای صبوری مادر

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم…
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.

متن درباره صبوری مادر

دوستت دارم مـــــــــــــادر، همین
و این نه قابل محاسبه است نه قابل شمارش
حتی نمی تونی میزانش رو تخمین بزنی
بی انتهاست تا وقتی هستم تا وقتی هستی
هست به امتداد زندگی، هست به امتداد دنیا…

متن برای مادر صبور

از تمام دلتنگی ها
از اشک ها و شکایت ها که بگذریم
باید اعتراف کنم مادرم که می خندد خوشبختم

متن برای مادر صبور

خدا نمی خواست همه جا حضور داشته باشد
برای همین مادر را آفرید

متن درباره صبوری مادر

در دو چشم تو خدا جا دارد
عشق با چشم تو معنا دارد
مادرم چشمه ی احساس تویی
عطر خوشبوی گل یاس تویی

متن برای صبوری مادر

مادر والاترین مظهر عشق است
مادر دلواپس معنای عشق است
مادر آهنگ صدایش طنین عشق است
مادر تنها فرشته روی زمین است

متن مادر صبور

مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی
تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی
تو را دوست دارم و می ستایمت!

متن در مورد صبوری مادر

تو گلی خوشبو از بهشت خداییکه گلخانه دلم از عطر تو سرشار استاز تبار فاطمه ایو گویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اندپس همیشه دعایم کنچرا که دعایت سرمایه فردای من است.

متن برای مادر صبور

مادر
اولین
زیباترین
واقعی ترین
و پا برجاترین
عشقی است
که انسان ها تجربه می کنند

متن درباره صبوری مادر

مادر ای پرواز نرم قاصدک
مادر ای معنای عشق شاپرک
ای تمام ناله هایت بی صدا
مادر ای زیباترین شعر خدا

متن در مورد صبوری مادر

مادر یعنی زندگی
مادر یعنی عشق
مادر یعنی مهر

متن برای صبوری مادر

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری!
مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی!
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری!
مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد!
مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود!
مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن…

متن زیبا برای صبوری مادر

مادرم!می‌دانم هر چروک و خطی که به صورتت افتاده حکایت غریبی داردو اگر پای قصه چین و چروک‌های چهره‌ات بنشینمحاصلش چندین کتاب از سختی‌ها و رنج‌هایی خواهد بودکه به عشق همسر و فرزندانت کشیده‌ای …من گاهی چقدر ناسپاس بوده‌امو قلب تودر مقابل ناسپاسی من چقدر با گذشت و بزرگ بوده استمادر مهربانمدوستت دارم و برای همه چیز از تو ممنونم

متن در مورد صبوری مادر

دغدغه روزمره ام، بودن توست !
نفس کشیدنت ..
ایستادنت ..
خندیدنت ..
“مــــــــــادرم”
تو باشی و خدا
دنیا برایم بس است

متن درباره صبوری مادر

مادر را مهربانی تعریف کردم اما تعریفی ناقص بود.مادر را ایثار تعریف کردم اما ناقص بود.مادر را صبور نام نهادم اما ناقص بود.مادر را زیبایی معنی کردم باز هم ناقص بود.مادر را محبت تعریف نمودم ناقص بود.مادر را بخشنده معنی کردم اما ناقص بودو مادر را عشق تعریف کردم اما باز…مادر عزیزم دوستت دارم.

متن در مورد صبوری مادر

یکی می آید یکی می رود و این قانون بقای زندگیست
اما تو که رفتی هیچکس نیامد
انگار قانون بقا هم پوچ است وقتی تو نیستی.

متن زیبا برای صبوری مادر

کاش باشی و بتوان شامه پر کرد از بوی تو، ای شب بوی شبهای بی بوی من
کجایی ای منِ من؟
کجایی ای من تا جانی دوباره بخشی این من را؟
بی تو این من تهی است، هیچ است و پوچ
با تو این من، من است
آری با تو ای مادرم…

متن زیبا برای صبوری مادر

امروز دلم آتش گرفت ودوباره جای خالیت را حس کردم
می‌دانم جای تو خوب است
وفرشته های‌ آسمان امروز را برایت جشن می‌گیرند

متن درباره مادر صبور

بچه که بودم دلم به گرفتن گوشه چادر مادرم و رفتن به بیرون خوش بود
اکنون بزرگ شده ام مادرم را می‌خواهم , نه برای گرفتن گوشه چادرش
می خواهمش که با گوشه چادرش اشکهایم را پاک کنم.
نه این که دلم خوش شود که میدانم نمیشود !
شاید آرام بگیرد با بوی خوش چادر مادرم

متن زیبا برای صبوری مادر

نرفت از سرم هـــــر گز هوای تو مادرهنوز می تپد این دل برای تو مـــــــــادر
چســـــــان زبان بگشایم که خجلت آهنگمنکرده ام دل و جـــــــــان را فدای تو مادر
چه چـــــاره گر نبرم داغ هجر تو به عدمامید قلب حزینم لــــــــــــــقای تو مـــــــادر
چو شبنم است سرو برگ رنگ این گلشنمدام میشنوم من صــــــــــــــــدای تو مادر
درین چمن که حضور جفاست مضمونشچه نعمت است به عـــــــــالم وفای تو مادر
مــــــــــــقیم منزل عزت کسی توان گشتنکه بود حـــــــــاصل کارش رضای تو مادر
نشد ز کیف و کــــــم عمر چشم ما روشنحقیقت است به هــــــــر جا صفای تو مادر
رموز جـــــوهر تُست ( بایزید) و( بایقرا)به این مـــــــــــــقام رسیدن عطای تو مادر
نبود لایق این گنج و این کمــــــــا ل (رفیع)اگر نبود نصیبش دعــــــــــــــــــای تو مادر

متن صبوری مادر

تا وقتی بودی شمعدانی ها گل میدادندخانه بوی عطر تو را داشتو یاس به شوق حضورتدر و دیوار خانه را شکوفه باران میکردحالا نیستی و گل ها خشکیده انداما چشمه چشمانماز غم نبودنت نمی خشکد مادرم

متن زیبا برای صبوری مادر

کودک که بودم وقتی زمین میخوردم مادرم مرا میبوسید و تمام دردهایم از یادم میرفت
دیروز زمین خوردم ولی دردم نیامد اما به جایش تمام بوسه های مادرم یادم آمد.

متن زیبا برای صبوری مادر

افسوس دگرمادر شیرین سخنم در بر ما نیستآن گوهر یک دانه پر مهر و وفا در بر ما نیستآن سنگ صبور، ذاکر حق تا دم آخرافسوس و صد افسوس دگرسایه او بر سر ما نیست

متن مادر صبور

یه روزی میاد که بعدش دیگه مهم نیست فردایی در کار هست یا نه
اون روز روزیه که مادرت پیشت نیست.

متن در مورد صبوری مادر

مرا آن روز شادی بود در سرکه سر می‌بود بر زانوی مادرچراغ خانه‌ی ما گشته خاموشکه مادر نیست اندر خانه دیگر

متن درباره مادر صبور

نبودن هایى هست که هیچ بودنى جبرانشان نمیکند و آدمهایی هستند که هرگز تکرار نمیشوند و تو آنگونه ای مـــــــــــــــادر

متن درباره مادر صبور

رفتی از من مهر گسستی مادربا رفتن خود دلم شکستی مادرافسوس که بودی و ندانستم منای در گرانمایه چه هستی مادر

متن در مورد صبوری مادر

وقتی به جای کلاغ در آن بازی کودکانه گفتم: مامان پـر؛ خندیدی و گفتی: من که پر ندارم!!!
بزرگتر که شدم فهمیدم، تو هم پر داشتی…

متن مادر صبور

میدونی دلتنگی یعنی چی؟دلتنگی یعنی این که بشینیبه خاطراتت با مادرت فکر کنیاونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ولیچند لحظه بعدشوری اشک های لعنتیشیرینی اون خاطره ها رو از یادت ببرند

متن درباره مادر صبور

زمين باير دل را نهال عشق مي كارم
به پايش هر شب و هر روز سيل اشک مي بارم
از آن سرمست يک روزي درختي مي شود سرسبز
كه بر آن حک كنم مادر هميشه دوستت دارم

متن برای صبوری مادر

ز سر شد سایه ‌ات کوتاه، مادرجهانم شد مصیبت ‌گاه، مادرسخن آموختی، رفتی، نمانده ستمرا جز وای مادر! آه مادر

متن زیبا برای صبوری مادر

میدونی دلتنگی یعنی چی؟
دلتنگی یعنی اینکه بشینی به خاطراتت با مادرت فکر کنی
اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ولی چند لحظه بعد…
شوری اشکهای لعنتی، شیرینی اون خاطره ها رو از یادت ببرند.

متن درباره مادر صبور

مادرمدر نگاهت خستگی معنا نداشتوسعت پاک تو را دریا نداشتآه ای جاری ‌تر از خورشید خوبکاشکی هرگز نمی‌ کردی غروب

متن صبوری مادر

ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.

متن زیبا برای صبوری مادر

مادر یعنی زندگی، مادر یعنی عشق، مادر یعنی مهرمادر یعنی فرشته‌ای که با اشکت‌، اشک می‌ریزد و با خنده‌هایت می‌خندد. مادر یعنی فرشته‌ای که نگاهش به تو است و با هر لبخندت، زندگی می‌کند. مادر یعنی فرشته‌ای که موهایش برای بزرگ کردنت سفید می‌شود و به تو می‌گوید: «پیر شوی مادر، درد و بلایت به جانم…» مادر یعنی فرشته‌ای که صبح که خوابی آرام میز صبحانه رامی‌چیند تا وقتی بلند شدی زندگی را لمس کنی. مادر یعنی فرشته‌ای که شب‌هایی که غم داری یا مریضی تا صبحبالای سرت می‌نشیند و نگران است. مادر یعنی فرشته‌ای که وقتی موقع کار می‌گویی خسته شدم؛ با اینکه پاهایش درد می‌کند می‌گوید: «تو بشین مادر من انجام میدهم…». مادر یعنی فرشته‌ای که هیچ‌وقت باور نمی‌کنی مریض شود یا پیر شود چون همیشه و توی هر حالتی به روی تو لبخند می‌زند. مادر یعنی فرشته‌ای که طاقت دیدن اشک‌هایش را نداری. مادر یعنی همه زندگی

متن صبوری مادر

مادر! من خدا را نقاشی کردم؛ خدا به شکل بوسه‌های تو بر پیشانی من بود. مادر! من از آن آخرین بدرقه‌ات تا پشت دیوار بی‌کسی نوشتم و بغض کردم. مادر! در این‌سوی بی‌خوابی، من هر شب پرنورترین ستاره را تو می‌بینم. شنیده‌ام کوله‌بار دوران کودکی مرا سنگ صبور خویش کرده‌ای. من هم در آن آیینه که دادی یادگاری؛ در آن هر شب تصویری از تبسم تو را می‌بینم. مادر! ای زیباترین احساس، قشنگ‌ترین بنفشه، ستاره‌ام را چندی‌ست گم کرده‌ام…

متن زیبا برای صبوری مادر

سلام بر تو ای مادر برتر از جانم و سلام بر تو ای همیشه مهربان و صمیمی. و سلامتی را نثارت می‌کنم به اندازه دریای نگاهم. مادر مهربانم نمی‌دانم در این نامه که قصد من گلایه از توست اول از مهربانی‌هایت و زحماتت بگویم و یا از همان اول ابراز ناراحتی خود را از جانب تو بگویم؟ اگر بخواهم از خوبی‌هایت بگویم که تمامی ندارد و انگشتانم ناتوانند برای نوشتن آن همه مهر و وفا و صمیمیت.و اما گلایه من از تو؛ چراهای بسیاری در سر دارم که همه بدون جواب مانده اما نمی‌دانم چرا هیچ وقت با جواب دادن آنها به من نتوانستم قانع شوم. از تو می‌پرسم که نگران لحظه‌های منی از تو که روز و شبت را برای من یکی کردی تا من به اینجا برسم. چرا هم‌اکنون برای آزادیم حد و مرزی کوچک نهاده‌ای؟ چرا هنوز باور نداری که من بزرگ شده‌ام و آن دختر 5 ساله نیستم؟ چرا فکر می‌کنی همیشه بعد از غروب آفتاب همه برای من در کمین هستند و من باید سریع در خانه باشم؟ چرا باور نداری که من من هستم و برای خودم باورهایی دارم؟ چرا؟ چرا؟

متن مادر صبور

مامان عزیزم، آیا می‌دانستی عاشقت هستم؟ آیا می‌دانستی هیچکس، هیچکس و هیچکس نمی‌تواند جای تو را توی قلبم بگیرد؟ آیا می‌دانستی حاضرم همه چیزم را بدهم تا همیشه نزد من باشی؟ می‌گویند:«بچه ننه است»! چقدر بچه ننه بودن قشنگ است، چقدر لذت‌بخش است. آخر اگر نباشی قدر خیلی از روزها را نمی‌دانیم.عشق به تو بهترین و تنهاترین عشقی است که می‌شود باورش کرد. یعنی بالاتر از عشق به مادر وجود دارد؟یادش بخیر، قصه‌هایی که برایم می‌گفتی چقدر لذت‌بخش‌تر از قصه‌های تنهایی امروزم بود. شنل قرمزی، چوپان دروغگو، شنگول و منگول و حبه انگور را برایم تعریف می‌کردی. چرا با اینکه چهار پنج سال این قصه‌ها را می‌گفتی هیچ وقت برایم تکراری نمی‌شد؟ چرا؟ولی الان زیباترین فیلم‌ها و داستان‌ها و رمان‌ها نهایتاً یک بار به من لذت می‌دهد، چرا؟مامان عزیزم، دمت گرم، نوکرم، تا عمر دارم خاک زیر پاتم؛ فقط یک چیز می‌توانم بگویم: عاشقتم.

متن در مورد صبوری مادر

روزی یک نفر به من گفت: آیا می‌خواهی همه دنیا مال تو باشد؟گفتم: دنیا در دست‌های من است وقتی لبخند مادرم جلوی چشمانم، صدای مادرم طنین افکنده در گوشم و دستان مادرم پشت و پناهم است.

متن درباره صبوری مادر

یادت هست مادر؟ اسم قاشق را گذاشتی قطار، هواپیما، كشتی تا یك لقمه بیشتر بخورم!یادت هست؟ شدی خلبان، ملوان، لوكوموتیوران؛ می‌گفتی بخور تا بزرگ بشوی آقا شیره!و من عادت كردم كه هر چیزی را بدون اینكه دوست داشته باشم قورت بدهم حتی بغض‌های نتركیده‌ام را.

متن درباره صبوری مادر

ﻣﺎدرم! هیچ‌وقت ﺑﻪ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﻋﺎﺩﺕ نمی‌کنم. ﭼﻘﺪر ﺧﻮﺏ بود ﺍﮔر ﺁﻏﻮﺵ مهربانت را ﺩﺍﺷﺘﻢ. هنوز هم هرجا نامت را می‌شنوم؛ به لرزه می‌افتم. هرجا مادری را با فرزندش می‌بینم؛ زیر لب می‌گویم: من هم روزی مادر داشتم. من هم روزی گرمای وجودش را داشتم.مادرم! کاش می‌دانستی که این روزها بیشتر از گذشته به وجودت احتیاج دارم… اما می‌دانم تو هنوز هم پیش خدا واسطه حل مشکلات من هستی. این اطمینان را از آرامش قلبم دارم.امروز با شاخه گلی سرخ و دستانی لرزان به دیدارت می‌آیم. این اشک‌های من از سر دلتنگی است. دلتنگی برای بوسه زدن بر دست‌های مهربانت. کاش بودی. امروز دلم آتش گرفت و دوباره جای خالی‌ات را حس کردم. می‌دانم جای تو خوب است و فرشته‌های آسمان امروز را برایت جشن می‌گیرند. آخر می‌دانم که بهشت زیر پای توست. کاش فقط امروز نگاهت را داشتم.خدایا کاش فقط یک بار دیگر آغوشش را داشتم.

متن درباره صبوری مادر

بچه که بودم دلم به گرفتن گوشه چادر مادرم و رفتن به بیرون خوش بود. اکنون بزرگ شده‌ام مادرم را می‌خواهم، نه برای گرفتن گوشه چادرش؛ می‌خواهمش که با گوشه چادرش اشک‌هایم را پاک کنم. نه اینکه دلم خوش شود که می‌دانم نمی‌شود! شاید آرام بگیرد با بوی خوش چادر مادرم.

متن زیبا برای صبوری مادر

مادر! ای مهربان‌ترین فرشته كاش بودی و مرا در آغوش می‌گرفتی. من به دستان گرم تو محتاجم. بدون حضور تو ای مادردریای مواج پا بسته مردابم. در یك شب به یاد ماندنی كه به جای باران ستاره بر زمین می‌بارد به خوابم بیا! كاش اتاق كوچكم پر از عطر خوش تو شود.

متن در مورد صبوری مادر

گفتم مادر! گفت: جانمگفتم درد دارم! گفت: به جانمگفتم خسته ام! گفت: پریشانمگفتم گرسنه ام! گفت: بخور از سهمِ نانمگفتم کجا بخوابم؟ گفت: روی چشمانماما یک بار نگفتم: مادر من خوبم، شادم!همیشه از درد گفتم و از رنج! 

متن درباره صبوری مادر

مادر تو والاترین رویای عشق، اولین و آخرین معنای عشق هستی و تو که همیشه دلواپس فردای ما و غمخواری بی‌همتا برای ما هستی. زندگی بدون تو سراسر رنج خواهد بود تویی که چشم چراغ زندگی ما هستی و در همه حال زندگی ما از تو روشن است.یاد تو مرا آرام می‌سازد.زیباترین آهنگی که در عمرم شنیدم صدای تو و آواز اعجازانگیز لالایی تو بود. گویی تو پیامبری بودی که رسالتت عشق بود. دنیای عشق از تو زنده می‌شود و به من زندگی بخشیدی، دوستت دارم.

متن صبوری مادر

مادرم! بارها با صداى گریه‌ام تو را از خواب خوش بیدار كرده‌ام. خیس گریه‌ام دوباره بیدار شو؛ با دست‌هاى مهربانت صورتم را نوازش كن و با گرماى وجودت آرامم كن. امشب دوباره دلم تو را بهانه گرفته است.

متن صبوری مادر

همسنگ تمام نبودن‌هایت به این شبهای اندوه بار اشک بدهکارم و به اندازه همه آرامشت به چشمان بیقرارم خواب؛ برای ترسیم دغدغه‌هایم کنج آغوش امنت را کم آورده‌ام و برای تسکین دردهایم تمام نوازش دستهایت را.صادقانه بگویم: من کم آورده‌ام. من همه بودن‌ها را در نبودن‌هایت کم آورده‌ام.

متن درباره صبوری مادر

دلتنگی یعنی اینکه: بنشینی به خاطراتت با مادرت فکر کنی. آن‌وقت یک لبخند زیبا روی لبت بیاید. ولی چند لحظه بعد، شوری اشک‌های لعنتی، شیرینی آن خاطره‌ها را از یادت ببرند.

متن برای مادر صبور

جایی‌ خوانده بودم که درد آدم را بزرگ می‌‌کند و روح را صیقل می‌دهد و تجربه را زیاد می‌کند. هیچ جا ننوشته‌اند که درد با یک زن، با یک مادر چه می‌‌کند. مادران درد کشیده یا زود می‌میرند، یا برای همیشه می‌‌روند، یا می‌‌مانند با چشمانی که رنگِ بی‌‌تفاوتی‌ گرفته است و دستانی که زیر ناخن‌هایش جز خستگی‌ چیزی نمی‌روید، و گیسوانی که رقص بر شانه‌های زنانه را به خاطر نمی‌‌آورند. مادرانی بی‌ هیچ آرزویی، با ‌دنیایی کوچک. دنیایی بسیار بسیار کوچک. هیچکس از مادرانی که به بهشت نمی‌‌روند چیزی ننوشته است./ نیکی‌ فیروزکوهی

متن صبوری مادر

متن کوتاه فلسفی عاشقانه زیبا مناسب بیو [پیشنهادی ] | تاو بیو

متن زیبا برای صبوری مادر

بعضی چیزها گـُفتَن ندارد امــآ … فــهمیدن که دارد بـعضی چــیزها را نـگفته بـفَهم لـُطفاً …

متن صبوری مادر

درخت را می برند 🌴 برای کاغد و کاغذ می گوید از آن…
# ادبی

متن برای صبوری مادر

چرا عشق کور است؟
چون مادرت عاشق تو شد
قبل از اینکه چهره‌ات را ببیند…
# مادر # دوستت دارم

متن برای صبوری مادر

❲عقل بیهوده سَرِ طرح معما دارد
بازیَ عشق مگر شاید و اما دارد؟💛🍋❳
# ادبی

متن درباره صبوری مادر

توی گالری یه نفر بودن چیز خوبیه، اما بودن توی دعاهای یه نفر واقعاً باارزشه♥️
# دوستت دارم

متن برای صبوری مادر

با قلبت باور کن، نه با چشمات # زندگی

متن زیبا برای صبوری مادر

کارما میگه،
بذار خودت تا ابد مال خودت باشی، چون تو کمیاب و قشنگی 🤍 # حقیقت # کارما

متن برای مادر صبور

بعضی آدما بارون رو حس میکنند،
ولی بقیه فقط خیس میشن…
# باران

متن زیبا برای صبوری مادر

کاش انسان مثل شمع، فقط یک شب زندگی میکرد، اما در کنار پروانه‌اش …

متن زیبا برای صبوری مادر

از عشق بهتر چيه ؟! 
اينكه عاشق كسى باشى كه بتونين دوتايى باهم يه امپراطورى بسازين.
# ادبی # دوستت دارم

متن برای مادر صبور

دنبال کسی باش که به دنبال تو باشد،اینگونه اگر نیست به دتبال خودت باش
# ادبی

متن درباره مادر صبور

چه کسی آشوب درونت را می‌فهمد درحالی‌که در آرام‌ترین حالتت قرار داری؟
# بامعرفت # ادبی

متن صبوری مادر

اين حرف و رفتار آدماست كه نشون ميده دوسِت دارن يا نه…
وگرنه كی قلب آدمارو ديده؟
# ادبی

متن برای مادر صبور

دوست داشتن، گاهی فقط “تجسم” است. تو تمام وقت، بی آنکه بدانی، در آغوش منی …
# دوستت دارم # آرامش

متن برای صبوری مادر

﹝بهار میگذرد،
خیز و دستِ دلبر گیر..^^✨﹞

#رهۍ‌معیری🌱
# ادبی # دوستت دارم

متن درباره مادر صبور

🎐 یه قلـب زیبـا بهتـر از هـزار صـورت زیبـاسـت..🌱

متن برای صبوری مادر

دریا بود،
در دنیایی که همه سراب بودند!

-آمین # ادبی

متن زیبا برای صبوری مادر

منطق رو وارد رابطه‌هاتون نکنین، گاهی باید احمقانه همو دوست داشت.
# دوستت دارم

متن درباره صبوری مادر

دلتنگی،
اتفاق عجیبی است.
گویی که خواهی مُرد،
ولی نمی میری.
#جمال_ثریا
# ادبی # دوستت دارم # دلتنگی

متن برای صبوری مادر

-اسکارلت تو فیلم جوجو ربیت به پسرش میگه : عاشق شدن مثل اینه که یه دسته پروانه دارن تو دلت پرواز می کنن ..🥺🤍
# ادبی # دوستت دارم

متن درباره صبوری مادر

که عشق
از پیله‌های مرده هم
پروانه می‌سازد 🖤
# ادبی

متن صبوری مادر

 همزمان در دو مکان زندگی می‌کنم:
اینجا که منم و 
آنجا که تویی…

#مارگارت_اتوود

 
# ادبی # دوستت دارم

متن درباره مادر صبور

مثل آتشی ام که آغوش آب را میخواهد!
# دلتنگی # عشق یک طرفه

متن برای مادر صبور

صبور باش!
که اعجاز صبر، هم یعقوب…
را به وصال یار رسانید هم زلیخا رو # ادبی # دلتنگی

متن برای صبوری مادر

زمانی زندگی برات معنا پیدا میکنه، که تو از چیزی توی قلبت مراقبت کنی …
# حقیقت # دوستت دارم

متن برای صبوری مادر

عشق زمانی اتفاق می‌افتد که کسی به تو قطعه‌ای از روحت را می‌بخشد، که هرگز نمی‌دانستی آن را گم کرده بودی … # دوستت دارم # ادبی

متن زیبا برای صبوری مادر

به فاصله ی بینمان بگو، کوتاه بیاید ..!
# دلتنگی # دوستت دارم

متن درباره صبوری مادر

‏دوست داشتن شبیه خلع سلاح شدنه، هر چی بیشتر یکی رو دوست داشته باشی بی دفاع تری در برابرش. # دوستت دارم

متن برای مادر صبور

وای بر من، ای خداآن دلربا آن مهربان دستانآن دم گرم و دل بی خار و بی پایانوز برایم، وای سرد است، وای سرد استمادر ای مادر، باز مادر باز آن عشق الهی باز آن آغوش گرم جاودانیچه می بینم خدایا باورم نیست هنوزگرمی آغوش مادر دست های پر چروک و گرم مادربوسه های آتشینش حرف های دلنشینشنیست دیگر از برایمهزاران وای بر منپیکرش سرد است نازنین مادر هم سرد استعلی اکبر ثابتیان

متن برای صبوری مادر

مادر تو منبع الهام منی. تو بهترین دوستم هستی و از همه مهم‌تر، بهترین مادری هستی که می‌توانستم روزی داشته باشم.

متن برای مادر صبور

ای آن که تویی صبور خانه ، مادرای شمع تویی فروغ خانه ، مادرای عطر تو عطر هر بهار است ، مادروای (وی) مهر تو در حد کمال است ، مادرای نام تو ملک ،چه بی ریایی ، مادرهم شاه غم و ملک وفایی ، مادرای آن که بهشت بود تو را ، ای مادرکآن وعده ی اوست ، خدا ، تورا ای مادرای افضل و ای سرور و ای شاه کلیدم ، مادرزآن لحظه ی کودکی تویی امیدم ، مادرای خواب تو بی خواب شده ، هر شب و روززآن لحظه خدا تو را صدا زد ، مادراین نام تو ، نام توست زآن روز نخستزآن دم همه مبهوت ثنایت ، مادرمادر ای یکدانه وتنهاترین غم خوارمناز من عاشق تربه من دیوانه و بیمارمنوصف تو نتوان به صدها دفترودیوان نوشتای که وصفت روز و شبهاتا ابددرکارمنپروراندی جان من بارنجهای بی شمارکی شود قربانیت این جان بی مقدارمنخرج کردی عمر خود را تا بروید جان منمن به لطفت زنده ام ای ابرباران دارمنشرح لطفت درازل افسانه ای ننوشته بودجان به قربان تو ای زیباترین پندارمنقصهٌ ننوشتۀ مهرو وفاراخوانده ایای که مهرت تاابددرسینهٌ تبدارمندرد هایم دردتو رنجم همه درجان توای به دردم مرحم و ای مخزن اسرارمنهستیم هست ازتو و نامم زتو نامی گرفتسبز می باشم ز توای سبزی افکارمنسالهای عمرت افزون ازهزاران سال بادسالهای عمرمن قربانیت ای یارمن

متن درباره مادر صبور

بعضی وقت‌ها ساده‌ترین جمله‌ها بهتر می‌توانند تشکرها را بیان کنند. پس ساده می‌گویم: مادر تو بودی که من هم هستم. دوستت دارم.

متن درباره مادر صبور

مادر بهشت من همه آغوش گرم تستگویی سرم هنوز به بالین نرم تستپیوسته در هوای تو چشمم به جستجوستهرلحظه با خیال تو جانم به گفتگوستدر خواب و خیال همه با توام هنوزتنهائیم مباد که تیره است بی تو روزدائم حریم قدس تو احساس می کنماحساس قدس آن دم انفاس می کنمموسیقی بهشت همانا صدای تستگوش دلم به زمزمه لای لای تستمادر به قصه های تو می خفت غصه هامی رفت چشم و گوش به دنبال قصه هابا شادیت نبود غمی را مجال ایستامّا به گریه تو هم آفاق می گریستصد قصه عشق بودی و می خواندمت مدامرفتیّ و ماند قصه صد عشق ناتمامای سینه داشته سپر هر بلای مناکنون بکن شفاعت من با خدای منامروز هستیم به امید دعای توستفردا کلید باغ بهشتم رضای توستاین راز آن حدیث که نقل از پیمبر استجنت نهاده زیر قدم های مادر استمحمدحسین شهریار

متن در مورد صبوری مادر

ای پروردگار من، در این روز قشنگ که به نام روز مادر است؛ هرچه هستم و هرچه دارم همه را فدای یک تار موی مادرم کن. فدای او که همه زندگی و جوانی‌اش را فدای من کرد.

متن صبوری مادر

لای لائی و ترنم های ناز مادرمآن نوازش های پر لطف و صفاو آن نوای دلنشین و مهرانگیز اوخفتن رویائی او در برمآرمیدن، در آغوش پر از مهر اوخاطراتی دور و عطرآگینشعله ای پر نور ز مهر مادریهمان گونه در قلب ودر احساس منخوشه پروین واردر آسمان عشقسو سو می زندقطره های اشک آن دلسوختهآتشی در سینه ام افروختهصبرایمانشکیبائیو مهرجملگی را از کتاب عشقسطر اندر سطر، چه زیباهمچو استادی به من آموخته

متن برای صبوری مادر

مادر شخصیتی عجیب است که باید همیشه قدردان زحمات او باشیم. نمی‌توانم کلامی در موردش بنویسم و عاجزم. فقط از خداوند می‌خواهم که بهترین‌ها را به او بدهد. هر بار مشغول دعا می‌شوم، دو دست نیاز را بالا می‌برم و می‌گویم: خدایا بالاتر از بهشت هم داری؟ برای زیر پای مادرم می‌خواهم.

متن برای مادر صبور

تاج از فرق فلک برداشتنجاودان آن تاج بر سر داشتندر بهشت آرزو ، ره یافتنهر نفس شهدی به ساغر داشتنروز در انواع نعمت ها و نازشب بتی چون ماه در بر داشتنصبح از بام جهان چون آفتابروی گیتی را منور داشتنشامگه چون ماهِ رویا آفرینناز بر افلاک اختر داشتنچون صبا در مزرع سبز فلکبال در بال کبوتر داشتنحشمت و جاه سلیمانی یافتنشوکت و فر سکندر داشتنتا ابد در اوج قدرت زیستنملک هستی را مسخر داشتنبر تو ارزانی که ما را خوش تر استلذت یک لحظه مادر داشتن !

متن درباره صبوری مادر

مادر از تو به خاطر زیبا‌ترین و بهترین چیزهایی که به من بخشیدی متشکرم
عشقت
توجهت
و دست‌پخت بی‌نظیرت.

متن صبوری مادر

وقتی تو باشی توی دنیام همه چی زیباست
حتی تو تاریکی صدای تو مثل رویاستدستِ تو تو دستمه انگار همه چی دارم
خدا می‌‌دونه که چقد مادر دوسِت دارمقلبم میره واسه صدای خنده‌های ناز تو
مادر قشنگمبازم بخون در گوشم با صدای نازت از عشق
مادر قشنگموقتی که اسمم می‌شینه روی لبای تو
بی‌اختیار پَر می‌کشه دلم برای توتو بغلت آروم می‌شم بس که دوسِت دارم
می‌دونی من یه لحظه هم تنهات نمی‌ذارم

متن برای صبوری مادر

بچه که بودم دلم به گرفتن گوشه چادر مادرم و رفتن به بیرون خوش بود. حالا بزرگ شدم و مادرمو می‌خوام. نه برای گرفتن گوشه چادرش. می‌خوامش که با گوشه چادرش اشکامو پاک کنم. نه اینکه دلم خوش بشه که می‌دونم نمیشه. شاید آروم بگیره با بوی خوش چادر مادرم.

متن زیبا برای صبوری مادر

مادرم ای بهتر از فصل بهارمادرم روشن تر از هر چشمه سارمادرم ای عطر ناب زندگیمادرم ای شعله ی بخشندگیمادرم ای حوری هفت آسمانمادرم ای نام خوب و جاودانمادرم ای حس خوب عاشقیمادرم خوشتر ز عطر رازقیمادرم ای مایه آرامشممادرم ای واژه آسایشممادرم ای جاودان در قلب منمادرم ای صاحب این جسم و تنمادرم می خواهمت تا فصل دورمادرم پاینده باشی پر غرورمادرم روزت مبارک ناز من

متن در مورد صبوری مادر

مادر من مادر من در طواف عطر تو خدارو دیدم
مادر من مادر من با تو به شکوه و زیبایی رسیدمآسمان در عمق چشمت ریشه دارد
خنده کن تا در زمین باران بباردمن کجا و ترسم از دیوار و بن بست
تا که رد پای تو مرز بهشتستلمس دستت لمس دریاست
با تو از هر سرابی در امانمتا گلو در تبر در خزانم
پیش تو من بهاری ناگهانممادر من مادر من سجده فرشته‌ها به دامن تو
مادر من مادر من راز خلقت در نگاه روشن توشعله‌ها بر جمع زدن جز زندگی نیست
رسم پروانه به جز پروانگی نیستعشق تو اما برای این جهانست
نقطه تلفیق خاک و آسمانست

متن برای مادر صبور

زنم از دیده بر دل روی مادرمنم مست کمان ابروی مادرگل از خجلت نقابی بر رخش زدچو آمد عطر مشکین بوی مادرز رنج بی حد و این خرمن غمسپیدی خیمه زد بر موی مادربه پروازم به دشت آرزوهاروم از بیکران ها سوی مادربسی آواره گشتم سوی هر کویندیدم خوش تر از این خوی مادرهزاران روی و لعل لب چه خواهمچو دارم روی این دل جوی مادر…رامین امید

متن مادر صبور

تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دم سازه
صبوری‌های تو مادر، منو به گریه می‌اندازهمثل یک طفل خواب آلود، من محتاج آغوشم
از آن لالایی‌هات مادر، بخون بازم توی گوشمبرای سرنوشت من، تو دلواپس ترین بودی
برای اشک‌های من، همیشه آستین بودیتو ای همیشه غم خوارم، تو ای محرم ترین یارم
به نام نامی مادر، همیشه دوستت دارمنوازش کن مرا با دست که فرزند تو غمگینه
کی می‌خواد بعد از این تو قلب من جای تو بنشینهگل من روزگار روزی تو رو از شاخه می‌چینه
در آغوشم بگیر مادر که رسم روزگار اینه

متن درباره صبوری مادر

من زاده شدم به عشق مادرپرورده شدم به عشق مادردر دامن او شدم چنین نورپیوسته شدم به عشق مادربوی تن او بهار هر فصلبشکفته شدم به عشق مادرتعلیم نمودیم بیاموزوارسته شدم به عشق مادراز رنج زمان عبور دادینی خسته شدم به عشق مادرآموخت مرا صبور باشمدل بسته شدم به عشق مادر…جعفر جعفری

متن درباره مادر صبور

مادر ای سایه الطاف خدا
ای سراسر همه مهر
ای دل انگیزترین معنی عشق
ای که یادت همه آرامش من
ای وجودت همه خواهش من
تو نمایانگر الطاف خدایی مادر
مروه و حج و صفایی مادر
زیر پای تو بهشت است بهشت
باز هم طفل توام
هرچه کردم
چه زیبا و چه زشت
دست تو گرمترین گرمی مهر
مهر تو پاکترین معنی عشق
نفست رایحه ریحان است
دیدن روی نکویت مادر
همه درد مرا درمان است
ورد زیر لب تو ذکر دعاست
خانه با بودن تو
بهترین باغ دل انگیز خداست
پاک‌تر از همه پاکی‌هایی
خوب‌تر ازهمه خوبی‌هایی
با صفاتر ز همه دنیاییمادرم
مادر خوبم به خدا
دفتر عمر مرا
تو چو شیرازه هستی هستی
تو سزاوار چه هستی؟ همه چیز
من چه دارم که تو را زیبد ؟ هیچسایه لطف خدایی مادر
معنی عشق و وفایی مادر
شعر من درخور تفسیرت نیست
اوج مهری و صفایی مادر

متن در مورد صبوری مادر

مادر ای جان و روانمای که سرشارترین مهر خداییمهر سرشارِ تو رابا چه همانند کنم من که ندانم…آن که بیش از همه ی دریافت تو خوبیخدا بودچون به تو داد بسی ویژگی ویژه خودراچون خدا مهر فراوان به تو دادهمهر در یک دلِ چون چشمه جوشان به تو دادههیچ چیزی به جهان نیست چو تو مادر خوبمچون خدا زایش فرزند تو را دادآفریداری و پروردن و شیدایی بی چند تو را دادبهترین غنچه لبخند تو را دادچون خدا ویژگی ویژه خود رابه تو داده ستکجا این من کم مایه توانم سخنی از تو بگویم؟مهدی سلحشوری

متن برای مادر صبور

مادر بهتر آنکه بوسه‌ات را
به سنگی بخشیده بودی تا به گونه من
آه مادر! اگر پرنده‌ای به دنیا می‌آوردی
در گرمای آغوشت پناه می‌گرفت
اگر درختی به دنیا می‌آوردی
از آوای ترانه‌ات به سبزی می‌گرایید برگ‌هایش
ولی اکنون که انسان به دنیا آوردی
تنهای تنها مانده‌ای
ای نازنین آه!
چه تلخ است انسان زاده شدن
وقتی که انسان را برادری جز دشنه نیست

متن صبوری مادر

آتشی افروخته در قلب من،بوسه های ناز و بی همتای تونیست آهنگی،به زیبائی لالائی مهر انگیز توپس بمان ای مادرم،ای هدهد صهبای منتا اوج فرداها،تا فتح شهر عشقتا انتهای فصلتا بارش بارانمحمد جوکار

متن برای مادر صبور

مادری دارم آرام
بی‌پروا از سکوت آب‌ها
شوقش از برگ درختان افزون
نگاهش لطیف‌تر از انوار بهار
کلامش آفتاب، صدایش بارانمادری دارم که خواندن نمی‌دانست
ولی درس زندگی آموخت
آموخت که چگونه گل را شاد کنم
عشق را بفهمم
دشت دل را خوشه خوشه پر کنم از گل شقایق
آموخت که چگونه دوست بدارم زندگی را

متن در مورد صبوری مادر

دستت را هیزم و طناب بریده و زخمی کرده استقدت را نشاء و خرمن کوبی خم نموده استحتی یک لحظه در دنیا نیاسودیعمرت در گشتن و دویدن در جنگل و صحرا تمام شده استلالالالا، به قربان تن خسته اتفدای بوی پیراهن مادرم بشومبه فدایت که مرا در گهواره تاب می دادیبه فدایت که شب ها برایم نمی خوابیدیبرایم تا صبح لالایی می خواندیبه فدایت که برایم آرزوها داشتیلالا، به فدایت که دلم پر از حسرت و آرزوستبدون تو دنیا برایم زندان استبه فدایت که کوله باری از هیزم بر پشتت نهادیبه فدایت که دستانت پینه بسته استیا مشغول نشاء و یا به دنبال دام ها روانه بودیلالا، چشمم پر از اشک است، به فدایتتو خوشی دنیای من بودیخورشید، حتی گوشه دل تو نمی شودبهار، نیز بنفشه دستانت نخواهد شداگر تمام خوشی های دنیا برای من باشدهرگز ارزش خوابیدن در آغوش گرم مادر را نخواهد داشتلالا، به فدای غمخوار خودمبه فدایش که اکنون تنش بیمار و رنجور است.

متن مادر صبور

مادر ای روح نوازش، روح ناز
با قصور و کوتهی‌هایم بسازمادر ای شرمنده از رفتار تو
دفتر عشقم پر از اشعار تومادر ای معنی بودن یا وصال
جسم من شرمنده از کردار تومادر ای چشمان دریای بهار
اشک‌هایم را به سیلابت سپارمادر ای جنت به زیر پای تو
حسرتم بوسه زدن بر پای تومادر ای خورشید تابان امید
گرمی نور تو ما را شد نوید

متن زیبا برای صبوری مادر

مادر یعنی زندگی ،مادر یعنی عشق ،مادر یعنی مهر ،مادر یعنی اون فرشته ای که با اشکت ، اشک میریزه ،با خنده هات می خنده ،مادر یعنی اون فرشته ای که نگاهش به توئه و با هر لبخندت ، زندگی میکنه ،مادر یعنی اون فرشته ای که موهاش سفید میشه برای بزرگ کردنت و به تو میگه ؛ پیر بشی مادر ، درد و بلات به جونم…مادر یعنی اون فرشته ای که صبح که خوابی آروم میز صبحونه رو میچینه تا وقتی بلند شدی زندگی رو لمس کنی ،مادر یعنی اون فرشته ای که شبایی که غم داری یا مریضی تا صب بالا سرت می شینه و نگرانه ،مادر یعنی اون فرشته ای ، که وقتی موقع کار میگی خسته شدم ، با اینکه پاهاش درد میکنه میگه تو بشین مادر من انجام میدم ،مادر یعنی اون فرشته ای که هیچ وقت باور نمیکنی مرض بشه یا پیر بشه ، چون همیشه و توی هر حالتی به روت لبخند میزنه ،مادر یعنی اون فرشته ای که طاقت دیدن اشکاش رو نداری …مادر یعنی همه زندگی …

متن صبوری مادر

کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما
کیست مادر؟ بانی بنیاد ماقلب او سرچشمه امیدهاست
سینه او مشرق خورشیدهاسترمز عشق جاودانی مادر است
کیمیای زندگانی مادر استهرچه دارم من همه از مادر است
پای تا سرشعله‌ام زین اخگر است

متن در مورد صبوری مادر

مادر، اگر دعای شبانگاهی‌ت نبود
من در لهیب آتش غم می‌گداختممادر، اگر گناه نبود این به درگهت
بی‌شک تو را به جای خدا می‌شناختمتا دیده‌ام به روی جهان باز شد، ز شوق
لبخند مهربان تو جان در تنم دمیدفریاد حاجتم چو برون آمد از گلو
دست نوازش تو به فریاد من رسیدمادر، قسم به آن همه شب‌زنده‌داری‌ت
که اندر سرم هوای تو هست و صفای توآیینه‌دار مهر و عطوفت تویی، تویی
خواهم که سر نهم به خدا من به پای توروزی که طفل زار و نحیفی بُدم، ز مهر
چون جان خود، مرا تو نگهدار بوده‌ایمادر، به راه زندگی من فدا شدی
دایم مرا تو مونس و غمخوار بوده‌ایمادر قسم به تو، که تویی نور کردگار
یزدان تو را، ز نور وفا آفریده استنازم به آن شکوه و به آن عزت و مقام
جنت به زیر پای تو خوش آرمیده است

متن برای صبوری مادر

از تو می پرسم، ای اهوراچیست سرمایه رستگاری؟میرسد پاسخ از آسمان ها… دین خود رابه مادر ادا کن!… ای گرانمایه مادرجان فدای صفای شما بادبا شما از سَر و زَر چه گویمهستی من فدای شما باد!با شما، صحبت از «من» خطا رفتمن که باشم؟ بقای شما باد!فریدون مشیری

متن زیبا برای صبوری مادر

شد صفحه روزگار تیرهتا دفتر من گشود مادراز هستی من، نشانه ای نیستخود بودن من چه بود، مادرناموخت مرا زمانه درسیرندانه ام آزمود، مادرمن در یتیم و گردش چرخاز دست توام ربود مادردر دامن روزگارم افکنداز دامن خود چه زود مادرحالیست مرا که گفتی نیستگریم همه رود رود مادرهر روز سپهر سفله داغیبر داغ دلم فزود مادراز اختر من شدست گوییدریای فلک کبود مادراین ابر منم کز آتش دلبر چرخ شدم چو دود، مادربا من همه بخت در ستیزاستمن خاستم، او غنود، مادرابریشم بخت من تهی گشتیکباره ز تار و پود، مادراین کودک درد آشنا راایکاش نزاده بود، مادرشعریست که در غم تو، فرزندبا خون جگر سرود مادر

متن مادر صبور

وای بر من، ای خداآن دلربا آن مهربان دستانآن دم گرم و دل بی خار و بی پایانوز برایم، وای سرد است، وای سرد استمادر ای مادر، باز مادر باز آن عشق الهی باز آن آغوش گرم جاودانیچه می بینم خدایا باورم نیست هنوزگرمی آغوش مادر دست های پر چروک و گرم مادربوسه های آتشینش حرف های دلنشینشنیست دیگر از برایمهزاران وای بر منپیکرش سرد است نازنین مادر هم سرد استعلی اکبر ثابتیان

متن زیبا برای صبوری مادر

مادر بهشت من همه آغوش گرم تستگویی سرم هنوز به بالین نرم تستپیوسته در هوای تو چشمم به جستجوستهرلحظه با خیال تو جانم به گفتگوستدر خواب و خیال همه با توام هنوزتنهائیم مباد که تیره است بی تو روزدائم حریم قدس تو احساس می کنماحساس قدس آن دم انفاس می کنمموسیقی بهشت همانا صدای تستگوش دلم به زمزمه لای لای تستمادر به قصه های تو می خفت غصه هامی رفت چشم و گوش به دنبال قصه هابا شادیت نبود غمی را مجال ایستامّا به گریه تو هم آفاق می گریستصد قصه عشق بودی و می خواندمت مدامرفتیّ و ماند قصه صد عشق ناتمامای سینه داشته سپر هر بلای مناکنون بکن شفاعت من با خدای منامروز هستیم به امید دعای توستفردا کلید باغ بهشتم رضای توستاین راز آن حدیث که نقل از پیمبر استجنت نهاده زیر قدم های مادر استمحمدحسین شهریار

متن برای صبوری مادر

تاج از فرق فلک برداشتنجاودان آن تاج بر سر داشتندر بهشت آرزو ، ره یافتنهر نفس شهدی به ساغر داشتنروز در انواع نعمت ها و نازشب بتی چون ماه در بر داشتنصبح از بام جهان چون آفتابروی گیتی را منور داشتنشامگه چون ماهِ رویا آفرینناز بر افلاک اختر داشتنچون صبا در مزرع سبز فلکبال در بال کبوتر داشتنحشمت و جاه سلیمانی یافتنشوکت و فر سکندر داشتنتا ابد در اوج قدرت زیستنملک هستی را مسخر داشتنبر تو ارزانی که ما را خوش تر استلذت یک لحظه مادر داشتن !

متن صبوری مادر

مادرم ای بهتر از فصل بهارمادرم روشن تر از هر چشمه سارمادرم ای عطر ناب زندگیمادرم ای شعله ی بخشندگیمادرم ای حوری هفت آسمانمادرم ای نام خوب و جاودانمادرم ای حس خوب عاشقیمادرم خوشتر ز عطر رازقیمادرم ای مایه آرامشممادرم ای واژه آسایشممادرم ای جاودان در قلب منمادرم ای صاحب این جسم و تنمادرم می خواهمت تا فصل دورمادرم پاینده باشی پر غرورمادرم روزت مبارک ناز من

متن صبوری مادر

زنم از دیده بر دل روی مادرمنم مست کمان ابروی مادرگل از خجلت نقابی بر رخش زدچو آمد عطر مشکین بوی مادرز رنج بی حد و این خرمن غمسپیدی خیمه زد بر موی مادربه پروازم به دشت آرزوهاروم از بیکران ها سوی مادربسی آواره گشتم سوی هر کویندیدم خوش تر از این خوی مادرهزاران روی و لعل لب چه خواهمچو دارم روی این دل جوی مادر…رامین امید

متن درباره مادر صبور

من زاده شدم به عشق مادرپرورده شدم به عشق مادردر دامن او شدم چنین نورپیوسته شدم به عشق مادربوی تن او بهار هر فصلبشکفته شدم به عشق مادرتعلیم نمودیم بیاموزوارسته شدم به عشق مادراز رنج زمان عبور دادینی خسته شدم به عشق مادرآموخت مرا صبور باشمدل بسته شدم به عشق مادر…جعفر جعفری

متن زیبا برای صبوری مادر

مادر ای جان و روانمای که سرشارترین مهر خداییمهر سرشارِ تو رابا چه همانند کنم من که ندانم…آن که بیش از همه ی دریافت تو خوبیخدا بودچون به تو داد بسی ویژگی ویژه خودراچون خدا مهر فراوان به تو دادهمهر در یک دلِ چون چشمه جوشان به تو دادههیچ چیزی به جهان نیست چو تو مادر خوبمچون خدا زایش فرزند تو را دادآفریداری و پروردن و شیدایی بی چند تو را دادبهترین غنچه لبخند تو را دادچون خدا ویژگی ویژه خود رابه تو داده ستکجا این من کم مایه توانم سخنی از تو بگویم؟مهدی سلحشوری

متن در مورد صبوری مادر

آتشی افروخته در قلب من،بوسه های ناز و بی همتای تونیست آهنگی،به زیبائی لالائی مهر انگیز توپس بمان ای مادرم،ای هدهد صهبای منتا اوج فرداها،تا فتح شهر عشقتا انتهای فصلتا بارش بارانمحمد جوکار

متن درباره صبوری مادر

دستت را هیزم و طناب بریده و زخمی کرده استقدت را نشاء و خرمن کوبی خم نموده استحتی یک لحظه در دنیا نیاسودیعمرت در گشتن و دویدن در جنگل و صحرا تمام شده استلالالالا، به قربان تن خسته اتفدای بوی پیراهن مادرم بشومبه فدایت که مرا در گهواره تاب می دادیبه فدایت که شب ها برایم نمی خوابیدیبرایم تا صبح لالایی می خواندیبه فدایت که برایم آرزوها داشتیلالا، به فدایت که دلم پر از حسرت و آرزوستبدون تو دنیا برایم زندان استبه فدایت که کوله باری از هیزم بر پشتت نهادیبه فدایت که دستانت پینه بسته استیا مشغول نشاء و یا به دنبال دام ها روانه بودیلالا، چشمم پر از اشک است، به فدایتتو خوشی دنیای من بودیخورشید، حتی گوشه دل تو نمی شودبهار، نیز بنفشه دستانت نخواهد شداگر تمام خوشی های دنیا برای من باشدهرگز ارزش خوابیدن در آغوش گرم مادر را نخواهد داشتلالا، به فدای غمخوار خودمبه فدایش که اکنون تنش بیمار و رنجور است.

متن برای صبوری مادر

مادر یعنی زندگی ،مادر یعنی عشق ،مادر یعنی مهر ،مادر یعنی اون فرشته ای که با اشکت ، اشک میریزه ،با خنده هات می خنده ،مادر یعنی اون فرشته ای که نگاهش به توئه و با هر لبخندت ، زندگی میکنه ،مادر یعنی اون فرشته ای که موهاش سفید میشه برای بزرگ کردنت و به تو میگه ؛ پیر بشی مادر ، درد و بلات به جونم…مادر یعنی اون فرشته ای که صبح که خوابی آروم میز صبحونه رو میچینه تا وقتی بلند شدی زندگی رو لمس کنی ،مادر یعنی اون فرشته ای که شبایی که غم داری یا مریضی تا صب بالا سرت می شینه و نگرانه ،مادر یعنی اون فرشته ای ، که وقتی موقع کار میگی خسته شدم ، با اینکه پاهاش درد میکنه میگه تو بشین مادر من انجام میدم ،مادر یعنی اون فرشته ای که هیچ وقت باور نمیکنی مرض بشه یا پیر بشه ، چون همیشه و توی هر حالتی به روت لبخند میزنه ،مادر یعنی اون فرشته ای که طاقت دیدن اشکاش رو نداری …مادر یعنی همه زندگی …

متن درباره صبوری مادر

از تو می پرسم، ای اهوراچیست سرمایه رستگاری؟میرسد پاسخ از آسمان ها… دین خود رابه مادر ادا کن!… ای گرانمایه مادرجان فدای صفای شما بادبا شما از سَر و زَر چه گویمهستی من فدای شما باد!با شما، صحبت از «من» خطا رفتمن که باشم؟ بقای شما باد!فریدون مشیری

متن زیبا برای صبوری مادر

شد صفحه روزگار تیرهتا دفتر من گشود مادراز هستی من، نشانه ای نیستخود بودن من چه بود، مادرناموخت مرا زمانه درسیرندانه ام آزمود، مادرمن در یتیم و گردش چرخاز دست توام ربود مادردر دامن روزگارم افکنداز دامن خود چه زود مادرحالیست مرا که گفتی نیستگریم همه رود رود مادرهر روز سپهر سفله داغیبر داغ دلم فزود مادراز اختر من شدست گوییدریای فلک کبود مادراین ابر منم کز آتش دلبر چرخ شدم چو دود، مادربا من همه بخت در ستیزاستمن خاستم، او غنود، مادرابریشم بخت من تهی گشتیکباره ز تار و پود، مادراین کودک درد آشنا راایکاش نزاده بود، مادرشعریست که در غم تو، فرزندبا خون جگر سرود مادر

متن برای صبوری مادر

ای آن که تویی صبور خانه ، مادرای شمع تویی فروغ خانه ، مادرای عطر تو عطر هر بهار است ، مادروای (وی) مهر تو در حد کمال است ، مادرای نام تو ملک ،چه بی ریایی ، مادرهم شاه غم و ملک وفایی ، مادرای آن که بهشت بود تو را ، ای مادرکآن وعده ی اوست ، خدا ، تورا ای مادرای افضل و ای سرور و ای شاه کلیدم ، مادرزآن لحظه ی کودکی تویی امیدم ، مادرای خواب تو بی خواب شده ، هر شب و روززآن لحظه خدا تو را صدا زد ، مادراین نام تو ، نام توست زآن روز نخستزآن دم همه مبهوت ثنایت ، مادرمادر ای یکدانه وتنهاترین غم خوارمناز من عاشق تربه من دیوانه و بیمارمنوصف تو نتوان به صدها دفترودیوان نوشتای که وصفت روز و شبهاتا ابددرکارمنپروراندی جان من بارنجهای بی شمارکی شود قربانیت این جان بی مقدارمنخرج کردی عمر خود را تا بروید جان منمن به لطفت زنده ام ای ابرباران دارمنشرح لطفت درازل افسانه ای ننوشته بودجان به قربان تو ای زیباترین پندارمنقصهٌ ننوشتۀ مهرو وفاراخوانده ایای که مهرت تاابددرسینهٌ تبدارمندرد هایم دردتو رنجم همه درجان توای به دردم مرحم و ای مخزن اسرارمنهستیم هست ازتو و نامم زتو نامی گرفتسبز می باشم ز توای سبزی افکارمنسالهای عمرت افزون ازهزاران سال بادسالهای عمرمن قربانیت ای یارمن

متن درباره مادر صبور

لای لائی و ترنم های ناز مادرمآن نوازش های پر لطف و صفاو آن نوای دلنشین و مهرانگیز اوخفتن رویائی او در برمآرمیدن، در آغوش پر از مهر اوخاطراتی دور و عطرآگینشعله ای پر نور ز مهر مادریهمان گونه در قلب ودر احساس منخوشه پروین واردر آسمان عشقسو سو می زندقطره های اشک آن دلسوختهآتشی در سینه ام افروختهصبرایمانشکیبائیو مهرجملگی را از کتاب عشقسطر اندر سطر، چه زیباهمچو استادی به من آموخته

متن درباره مادر صبور

بیو نوشته;کوتاه برای بیو و وضعیت و کپشن [ بیو نوشته کوتاه] | تاو بیو

متن در مورد صبوری مادر

من خوشبخت ‌ترین
دخترِ دُنیام
که تورو توی زندگیم دارم !
تو دلیلِ آرامش و
زنده بودن مَنی 🧿😍

متن درباره صبوری مادر

🕛
﴾♡00:00♡﴿
🕑

تاٰدیرنَشده‌بِهِش‌بِگین
اِمشَب‌یِک‌ساٰعَت‌بیشتَردوستت‌داٰرم💖🧿

متن برای مادر صبور

تُ ♡
ابدی ترین♡
اتفاقِ♡
زندگیم♡
هستی♡….❤️

متن درباره مادر صبور

کارما میگه،
همه اون قلب مهربون تو رو ندارن. پس از داشتن چنین قلب بزرگی احساس سربلندی کن❤️‍🔥🌬💥

متن برای صبوری مادر

من اگه کسیو حذف کردم،
دوباره تکرارش نمیکنم..!

متن مادر صبور

خ‍‌ودت‍‌و پ‍‌ی‍‌دا ک‍‌ن‍‌‍ی خ‍‌ی‍‍‌ل‍‌ی‍‌ارو گ‍‌م م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌ی ای‍‌ن ش‍‌روعِ یہ م‍‌س‍‌ی‍‌ر ط‍‌ول‍‌ان‍‌ی‍ہ کہ ت‍‌ه‍‌ش ق‍‌ش‍‌ن‍‌گہ -! 🤍🩹

متن مادر صبور

هنذفریمو به نصف ادم های اطراف ترجیح میدم!

متن در مورد صبوری مادر

اون لحـظه که آدما باهات کاری میکنن که خالت از سادگـیت بهم میخوره….؟!
دقیقاً همون لحظـه یه آدم دیـگهٔ میشی !

متن زیبا برای صبوری مادر

مّآ بَرِّآیُِّ دیِّگَرًّآن حآلِّ قَشَّنِّگًّیُّ سآخًَُِّتیَِّمِّ قِیَّمًتًَّش رآِّ بّآ دِلَ تَنِّهآیِمآنَُ پَردآخًَّتّّیَُم

متن زیبا برای صبوری مادر

اونی که نمیدونست واسه کدوم غمش گریه کنه (: قهقه زد(:

متن زیبا برای صبوری مادر

مراقب دلت باش
اگر بشکنه بقیه شبای زندگیت راحت صبح نمیشه . . .
 

متن برای صبوری مادر

به غم گفتم از چیه من خوشت میاد🤔 گفت زیبایی چشات وقتی گریه میکنی 💔☺

متن برای مادر صبور

اون لحـظه که آدما باهات کاری میکنن که خالت از سادگـیت بهم میخوره….؟!
دقیقاً همون لحظـه یه آدم دیـگهٔ میشی !

متن درباره صبوری مادر

اومدن هیچکس تو زندگیت بی حکمت نیست
«یه عده میشن فرد زندگیت»
«یه عده هم درس زندگیت» 👌

متن صبوری مادر

رسم رفاقـــــــــــت اینه که
با رفیـــــق پیر شــــــــــــى
نه اینکه وســـــــــــط راه از رفیـــــق سیر شـــــــــــــى

متن درباره مادر صبور

⁦:-⁩خار بودیم🌵 گل به فدایش🥀 بچه ندار 💵❌بودیم دارا 💸به فدایش💔🌵⁦:-⁩

متن درباره صبوری مادر

پول شاید نتونه همه‌ی مشکلات زندگیمون رو حل کنه ولی کمک میکنه با یه تیپ خیلی آراسته باهاشون روبرو شیم

 

متن مادر صبور

Karma says,
Listen to people when they’re angry, because that is when the real truth comes out.

کارما میگه،
وقتی آدما عصبانی هستن به حرفاشون گوش بده، چون همون موقع‌ست که حقیقت واقعی رو از زبونشون می‌شنوی 🙂

متن درباره صبوری مادر

وقتی عادما عز خاعک ساخته شدن طبیعیه کع کرم داشته باشن

متن برای مادر صبور

هَر کی با مَن مُشکِل داره مُشکِل گُشا اَبَلفض💯

متن برای صبوری مادر

. ‏دردی که با دارو خوب نشه قَطعا با ❪بَغــــل❫ط خوب میشه🕊♥️رفیق🍭🍒★

متن برای مادر صبور

هزار نفرم اگه دورم باشن
فقط تو به چشمم میای رفیق^-^♥️🧿

متن درباره مادر صبور

اومدن هیچکس تو زندگیت بی حکمت نیست
«یه عده میشن فرد زندگیت»
«یه عده هم درس زندگیت» 👌

متن برای صبوری مادر

بــرا چیــ داریـ پروفایـلـمو چکــ میـکـنیـ بیکار؟😐

متن مادر صبور

نباشی جای خالیتو{پیتزا}پر میکنه:|

متن درباره مادر صبور

قبلنح میگفتنح اینح بی صاحابوح بزار پایینح و بروح پایع درساتـ༒︎𒊹︎︎︎ᴥ︎︎︎𒊹︎︎︎ الانح میگنح این بی صاحابوح بگیروح برو پایع درصات:)シ︎꧁

متن زیبا برای صبوری مادر

[دنیا همه سَر به سَر خیال است،خیال💙☁️]

متن مادر صبور

اومدن هیچکس تو زندگیت بی حکمت نیست
«یه عده میشن فرد زندگیت»
«یه عده هم درس زندگیت» 👌

متن برای صبوری مادر

نه کسایی که جلوتن مهمن،نه کسایی که پشت سرتن،اونی که کنارت ایستاده مهم ترین آدم زندگیته⚜️🤎

متن درباره صبوری مادر

😏(اینقدر ب من فکر نکن تو
حتی نمیتونی فیک من باشی)༶•┈┈⛧┈♛

متن برای مادر صبور

م‍‌ح‍ ے دخ‍‌ت‍‌رم‍ 🙂 ل‍‌ج‍ ک‍‌ن‍‌م‍ دن‍‌ی‍‌ا رو ک‍‌ج‍ م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌م‍ 🙂

متن مادر صبور

خ‍‌ودت‍‌و پ‍‌ی‍‌دا ک‍‌ن‍‌‍ی خ‍‌ی‍‍‌ل‍‌ی‍‌ارو گ‍‌م م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌ی ای‍‌ن ش‍‌روعِ یہ م‍‌س‍‌ی‍‌ر ط‍‌ول‍‌ان‍‌ی‍ہ کہ ت‍‌ه‍‌ش ق‍‌ش‍‌ن‍‌گہ -! 🤍🩹

متن صبوری مادر

کارما میگه،
همه اون قلب مهربون تو رو ندارن. پس از داشتن چنین قلب بزرگی احساس سربلندی کن❤️‍🔥🌬💥

متن زیبا برای صبوری مادر

مارا جز خیالی آرام طلبی نیست ز دنیا…!

متن برای مادر صبور

خدایآ
اگر کسی طاقت دیدن خوشبختی ما را ندارد، آنچنان خوشبختش کن، که ما را از یاد ببرد..💚☘️

متن برای صبوری مادر

خدایآ
اگر کسی طاقت دیدن خوشبختی ما را ندارد، آنچنان خوشبختش کن، که ما را از یاد ببرد..💚☘️

متن صبوری مادر

و خدایی که اسپانسر تمامِ آرزوهاست!

متن برای مادر صبور

و ما در هیایویِ روزگار اگر آرامیم، دلمان به خدا گرم است…

متن زیبا برای صبوری مادر

کارما میگه،
همه اون قلب مهربون تو رو ندارن. پس از داشتن چنین قلب بزرگی احساس سربلندی کن❤️‍🔥🌬💥

متن زیبا برای صبوری مادر

خ‍‌ودت‍‌و پ‍‌ی‍‌دا ک‍‌ن‍‌‍ی خ‍‌ی‍‍‌ل‍‌ی‍‌ارو گ‍‌م م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌ی ای‍‌ن ش‍‌روعِ یہ م‍‌س‍‌ی‍‌ر ط‍‌ول‍‌ان‍‌ی‍ہ کہ ت‍‌ه‍‌ش ق‍‌ش‍‌ن‍‌گہ -! 🤍🩹

متن در مورد صبوری مادر

ازخودت يِ آدم مغرور بساز ك

به هیچ ڪسے احتیاج نداره . . .

متن برای صبوری مادر

کاش
مهرِ پاییز
به دلت بیفتد ،
برگردی …

🗯 علیرضا اسفندیاری

متن برای صبوری مادر

حرفاتون مس برگ درختی بود ک شاخه درخت قول داده بود اما وقتی ک پاییز رسید دلشو برد و اون برگ شاخه رو ول کردو با پاییز رفت…!

متن درباره مادر صبور

اگه هنوز ترس داری می‌دونم
نگرانِ ریختن برگایی می‌دونم

متن صبوری مادر

مارا جز خیالی آرام طلبی نیست ز دنیا…!

متن صبوری مادر

‹‌ دیوانه و دلبسته ی اقبال خودت باش! ˇˇ ›

متن در مورد صبوری مادر

‹ حافظا چون غم و شادی جهان در گذر است، بهتر آن است که من خاطر خود خوش دارم.˘.˘ ›

متن زیبا برای صبوری مادر

••
نور به ما یادآوری میکنه،
همیشه تاریکی نمیمونه':)🌱

متن در مورد صبوری مادر

Karma says,
Listen to people when they’re angry, because that is when the real truth comes out.

کارما میگه،
وقتی آدما عصبانی هستن به حرفاشون گوش بده، چون همون موقع‌ست که حقیقت واقعی رو از زبونشون می‌شنوی 🙂

متن مادر صبور

و منی ک از دل تاریکی ب اوج خورشید رسیدم🌎💫

متن صبوری مادر

من اگه کسیو حذف کردم،
دوباره تکرارش نمیکنم..!

متن درباره صبوری مادر

یه پایان تلخ بهتر از یه تلخی بی پایانه☺️💔

متن صبوری مادر

⃤💎 ناراحت نشو!حداقلش اینو یاد گرفتی که با هر کسی خیال نبافی

متن مادر صبور

◜🕊◞ ▾ تا ‍ح‍‌رف ‍اَ‍ز ‍صداقت ‍شد ‍یهو ‍صدا، ‍قط ‍شدᆢ◞🕊◜

متن در مورد صبوری مادر

نامرد ترین معلم توزندگیم تجربه بود که اول امتحان گرفت بعددرس داد😊

متن درباره مادر صبور

من دیگه
نیازی به آدمای جدید ندارم
اونایی که دورِ منن
هر روز یه آدم دیگه میشن 🙂

متن مادر صبور

من خوشبخت ‌ترین
دخترِ دُنیام
که تورو توی زندگیم دارم !
تو دلیلِ آرامش و
زنده بودن مَنی 🧿😍

متن درباره صبوری مادر

م‍‌ح‍ ے دخ‍‌ت‍‌رم‍ 🙂 ل‍‌ج‍ ک‍‌ن‍‌م‍ دن‍‌ی‍‌ا رو ک‍‌ج‍ م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌م‍ 🙂

متن برای صبوری مادر

میگما🤔
مامانش میدونه پسرش همه زندگی یه نفره😍😍

متن برای صبوری مادر

من تنبل نیستم
فقط در حالت ذخیره انرژی ام!

متن صبوری مادر

خدایا قربونت برم تو که تو قرآن گفتی مهاجرت کنیم چرا تو انجیل به اونا نگفتی ویزا بدن:/

متن برای مادر صبور

‌    ‍ ‌‌‌‌       ‌‌

متن زیبا برای صبوری مادر

زندگی من بر سه اصل استوار است: نـگاه مادرم لبــــخند مادرم دعـــــــــــای مادرم😍💙

متن زیبا برای صبوری مادر

#جانانم
مرا آلوده کن به عطر تنت..

تا بگویند:

بوی بهشت میدهد پیراهنت

❤️#شبت_بخیر_عشقم❤️

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

متن برای صبوری مادر

یه تاریخای خاصی تو زندگی ما آدما
وجود داره که دنیا هر چقدرم
با کاراش مشغولمون کرده باشه
محاله فراموشش کنیم، مثل امروز که
واسش لحظه شماری میکردم😍

تولدت مبارک عشقم 💝🎉🎈

متن برای صبوری مادر

زمين
در دفتر خاطراتش
نام روزهايي كه
حالش خوب بود را
بهار گذاشت
و زيرش
با قلمي سبز نوشت
“آدمي نيست كه عاشق نشود فصل بهار”

متن مادر صبور

بهار 
نرسیده تمام می شود 
وقتی ،
" نبودنت " 
نحسی ِسیزده است . 

متن برای مادر صبور

متن های کوتاه مناسبتی و تبریک , تبریک تولد و عید و .. | تاو بیو

متن مادر صبور

-لذت آن است ♥️

-كہ تُ باشي و مَن باشم و 🌹
-اين حالِ خوشم رآ🎈
-مديونِ تُ باشم✨
‌روزت قشنگ عزیزم # صبح بخیر

متن درباره صبوری مادر

•🌙حرمش سنگِ صبور دل بیچاره‌ی ماست
#مشهد امام رضا # متفرقه

متن زیبا برای صبوری مادر

دخترها بی دلیل “بابائی” نشده اند…
دخترها خوب میدانند هربار که دلشان از نامردی هایِ دنیا بگیرد؛ دستی ایمن و مردانه، به دور از حسِ نیاز رویِ سرشان نوازش میشود…
دستی که جز عشق عطرِ دیگری ندارد..
دختر ها خوب میدانند
“قبل از تاریکی هوا برگرد”
نهایتِ عشق مردی به نام پدر است… # پدر

متن برای صبوری مادر

من همانم ؛دلداده یِ هُنَر ، دلباخته یِ رنگ‌ها 🍃
#هنر #نقاشی # متفرقه

متن زیبا برای صبوری مادر

مݩ بـے طُ صَغیـڔ ابـݩ فقیـڔ ابݩ حَقیـڔݦــ حُـسیـݩ🍃 # امام حسین

متن درباره صبوری مادر

‹ دیروز را رها کن ، از اهالی امروز باشˇ◡ˇ🌼 ›
“صبح بخیر”🌝🌷
# صبح بخیر

متن در مورد صبوری مادر

اجازه بده تمام شکست های سال گذشته، بهترین راهنمات در سال جدید باشه.
# عید

متن برای مادر صبور

🥀🖤جوان نازنین در خاک رفتی🖤🥀
🥀🖤 از این دنیای غم غمناک رفتی🖤🥀
🥀🖤زدی آتش به جان دوستدارن🥀🖤
🥀🖤چوگل پاک آمدی و پاک رفتی🥀🖤
# اموات

متن درباره صبوری مادر

تولدت مبارک قوی ترین 💜🦋
برات آرزو میکنم بهترین ها نصیب قلب و روح مهربونت بشه 💜🫂
کلی دوست دارم خواهری🤍♾
بمونی برامون✨

تبریک تولد خواهر # تبریک تولد

متن برای صبوری مادر

در روز تولدم؛
برای خودم آرزو می کنم
که همیشه بهترینی که می توانم باشم
از حالا تا ابد

تولدم مبارک ❤

┄┅┅┄┅✶❤️✶┅┄┅┅
┄┅┅┄┅✶🎉✶┅┄┅┅┄ # تولدم

متن در مورد صبوری مادر

همه محبت هارو جمع کردم
یک محبت مادر نشد😍
# خانواده # مادر

متن زیبا برای صبوری مادر

زندگی من بر سه اصل استوار است: نـگاه مادرم لبــــخند مادرم دعـــــــــــای مادرم😍💙
# مادر # زندگی

متن مادر صبور

در تاریکی چشمانت را جُستم
در تاریکی چشم‌هایت را یافتم
و شبم پُرستاره شد…♥️
شبت پرستاره ✨🌙 # شب بخیر

متن برای صبوری مادر

‏آدم گاهی تو یه سال قدر یه عمر بزرگ میشه…
# عید

متن زیبا برای صبوری مادر

✿ خُورشید نَباشِہ
✿ دُنیآ اَز هَم میپآشہ !
✿ ٺو هَمون خُورشیـــدِ مَنے …☀️^‿^♥️

─━─•⊰صبح بخیـر روشنےِ هر صبحم ⊱•─━─ # دوستت دارم # صبح بخیر

متن زیبا برای صبوری مادر

 گل‌ها ” زیبایی” را به جهان نجوا می‌کنند

متن در مورد صبوری مادر

از بـــس 
تو در جانِ منے 
جانِ من است ، یا جانِ تو؟! 
فالے به حافظ میزنم
فالِ من است ، یا فالِ تو …؟!

 
# یلدا

متن درباره مادر صبور

سمت تو از تمامی مردم فراری ام!
ای با غريب های جهان آشنا، حسـین..♥️ # امام حسین

متن برای مادر صبور

🖤دل اگر نذر
❣️حسین است خریدن دارد
🖤اشك اگرمال
❣️حسین است كه ریختن دارد
🖤همه ی عالـم
❣️و آدم به فدایت ارباب
🖤غم ارباب
❣️به دلها چه كشیدن دارد
# امام حسین

متن در مورد صبوری مادر

باز هم سالی دیگر و قلبی که
میلیون ها سال هم بگذرد
باز هم به عشق تو میتپد❤️

اولین سالگرد باهم بودنمون مبارک💞
# سالگرد ازدواج # همسر

متن زیبا برای صبوری مادر

بوی یلدا را می‌شنوی؟
انتهای خیابان آذر…
باز هم قرار عاشقانه‌ی پاییز و زمستان…
قراری طولانی به بلندای یک شب…
شب عشق‌بازی برگ و برف…
پاییز چمدان به دست ایستاده!
عزم رفتن دارد…
آسمان بغض می‌کند… می‌بارد.
خدا هم می‌داند عروس فصل‌ها چقدر دوست‌داشتنی‌ست

کاسه‌ای آب می‌ریزم پشت پای پاییز
و تمام می‌شود…

پاییز، ای آبستن روزهای عاشقی،
رفتنت به خیر…
سفرت بی خطر 

یلدا تون پیشاپیش مبارک عزیزان…🌹

 
# یلدا

متن زیبا برای صبوری مادر

خزان هم با سرود برگ ریزان عالمی دارد…^_^ # ادبی

متن درباره صبوری مادر

 

به بعضیام باید گفت : 
شب یلدا چه بهتر که یک دقیقه بیشتر نداریمتون :))
# یلدا

متن برای صبوری مادر

ߊ‌‌ܩܝ‌❟ܝ‌‌🖇
ࡅߺ߳❟ܠܥ‌ ࡅ࡙ߺܣ ࡏܝܝ݅ܝߺܦ߳ܣ😍
ࡅ࡙ߺܣ ܟٜߺࡅ࡙ߺࡏަܝ‌💜.
ܟ݆ߺܘ ܟ۬ߺ❟ࡅߺ߲ࡉ ܝܝ݅ܝߺܥ‌ ܭܘ ࡅߺ߲ܥࡅ࣪ߺࡅ࡙ߺߊ‌‌ ߊ‌‌❟ܩܥ‌ࡅ࡙ߺ🎉
❟ܟ݆ߺܘ ܟ۬ߺ❟ࡅߺ߲ࡅߺ߳ܝ‌ ܭܘ ܥࡅ࣪ߺࡅ࡙ߺߊ‌‌ܨ ܩࡍ߭ ܝܝ݅ܝߺܥ‌ࡅ࡙ߺ✨
دنیــ🌎ــای مــ💙ــن
تولــــــــــدت
مبــــــــــارکــ💋♥️💋😍🤤

تبریک‌تولد همسر # تبریک تولد

متن درباره صبوری مادر

دختر ها از اولین روز تولد دلبسته می شوند 
حتی به عروسک هایشان …
دختر ها از همان روز ها یاد میگیرند که هر چیزی را ، 
هر کسی را که فکر می کنند برای خودشان است ،
عاشقانه دوست داشته باشند ….

روز دختر مبارک:)
• از کتاب مکالمه غیر حضوری 
# دختر

متن برای مادر صبور

شب بخیر یعنی :
خیالت راحت صبح که بیدار شیم
بیشتر از الان دوسِت دارم
پس راحت بخواب ✨

بخوابیم ♡ # شب # شب بخیر

متن زیبا برای صبوری مادر

سالروز هدیہ شدنت بــہ زمین مبارڪ باد❤️ #اسم # تبریک تولد

متن مادر صبور

بی منت بزرگم کردبی منت مهربونیاشو خرجم کردبی منت عمرشو به پام ریختبی منت خوابشو زد تا من راحت بخوابمبی منت غذا درست کرد، جلوم گذاشتبی منت آرزوهاشو باهام تقسیم کردبی منت به حرفام گوش دادبی منت بهت میگم مادرم عاشقتمروزت مبارک مادر

متن درباره صبوری مادر

مادر، اگر دعای شبانگاهی‌ات نبودمن در لهیب آتش غم می گداختممادر، اگر گناه نبود این به درگهتبی شک تو را به جای خدا می‌شناختمتا دیده‌ام به روی جهان باز شد، زشوقلبخند مهربان تو جا در تنم دمیدفریاد حاجتم چو برون آمد از گلودست نوازش تو به فریاد من رسیدمادر، قسم به آن همه شب زنده داریتکه اندر سرم هوای تو هست و صفای توآیینه دار مهر و عطوفت تویی، توییخواهم که سر نهم به خدا من به پای توروزی که طفل زار و نحیفی بُدم ز مهرچون جان خود، مرا تو نگهدار بوده‌ایمادر، به راه زندگی من فدا شدیدایم مرا تو مونس و غمخوار بوده‌ایمادر قسم به تو، که تویی نور کردگاریزدان تو را، ز نور وفا آفریده استنازم به آن شکوه و به آن عزّت و مقامجنّت به زیر پای تو خوش آرمیده است

متن مادر صبور

روزهای آرام من در کنار تویی معنا می‌گیرد که معنای آرامشیمن به تویی دچار می‌شوم که رویاهایم را ساختیزندگی همان معنا را دارد که با اولین حضورت فریاد زدیمن هنوز به همان حس زیبای با تو بودن دچارمو این حس بی مرز ترجمان همه نبودن‌هایت استامن‌ترین حریم دنیا مرز با تو بودن استمن دوست دارم در همان لحظه جادویی حضورت تا ابد تاب بخورمبخندم و همه این غم‌ها را نبینمدلتنگی‌های عمیق امروزم، فرش راه تنها زنی است که عاشقش هستمامروز جایگاه من عظمت مقدس‌ترین حس دنیا را صاحب استتنها زنی که عاشقش هستم به اندازه تمام دلتنگی‌های قلب کوچکم به دور بودن مجبور استتنها زن آرزوهایم، مقدس‌ترین آغوش دنیا را دارد و من دیوانه‌وار در جست‌وجوی آرامش وجود عزیزش هستمتنها زنی که عاشقش هستم، ناب‌ترین شعر دنیا را برایم سرود، تا به دلتنگی‌ها رنگ امتحان زندحال من مانده‌ام و این خستگی‌های تمام نشدنیمن هستم و این راه طولانی که باید طی شودمن هستم و خواهش تنها زنی که عاشقش بودمآن زن درکنارم هست، آن زن همیشه در کنارم هستآغوش آن زن پشتیبان گرم من استآغوش آن زن بوی بچگی‌هایم را می‌دهدآغوشش بوی زنی را می‌دهد که همیشه همراهم بودآن زن همیشه در کنارم هست!من هستم و موفقیتی که باید باشد، به پاس همه سپیدی‌های وجود تنها زنی که عاشقش بودمآن زن مادرم هستاین بهشت نزدیک من استتقدیم به تمام مادرهای سرزمینم!

متن صبوری مادر

مادرم
مادر خوب و قشنگم
رفیق و سنگ صبور زندگی من
نیستی، فضای خانه بی تو سرد و سوت و کوره…
باور دارم و دلم خوش است جایگاه خوبی داری و در کنار کسانی هستی که یک عمر عاشقشان بودی
آنجا شاد باش و برای من هم دعا کن
روزت در آسمان ها مبارک مادر عزیزم…

متن زیبا برای صبوری مادر

مادر، صفا و صمیمیت و صداقت، گلابِ گلبرگ های وجود توست. عشق و ایمان در پیشانی بلند تو، موج می زند. چشمانت چلچراغ محبت است. چشمه های مهربانی از چشم های تو سرچشمه گرفت هاست. لب هایت پیام آور شادترین، لبخندها و نگاه مهر آشنایت، زلالِ دل نوازترین عاطفه هاست. قلب تو، رود همیشه جاری عشق است. از سایه مهربان دست هایت گل مهر می روید. نسیم، چهره بر گام های تو می ساید. مادر، روزت مبارک باد.
مادر، صفا و صمیمیت و صداقت، گلابِ گلبرگ های وجود توست. عشق و ایمان در پیشانی بلند تو، موج می زند. چشمانت چلچراغ محبت است. چشمه های مهربانی از چشم های تو سرچشمه گرفت هاست. لب هایت پیام آور شادترین، لبخندها و نگاه مهر آشنایت، زلالِ دل نوازترین عاطفه هاست. قلب تو، رود همیشه جاری عشق است. از سایه مهربان دست هایت گل مهر می روید. نسیم، چهره بر گام های تو می ساید. مادر، روزت مبارک باد.

متن درباره صبوری مادر

بی منت بزرگم کردبی منت مهربونیاشو خرجم کردبی منت عمرشو به پام ریختبی منت خوابشو زد تا من راحت بخوابمبی منت غذا درست کرد، جلوم گذاشتبی منت آرزوهاشو باهام تقسیم کردبی منت به حرفام گوش دادبی منت بهت میگم مادرم عاشقتمروزت مبارک مادر

متن برای مادر صبور

لحظه‌ی آفرینش، اول آدم خلق شد و سپس حوا در طول تکریم نیازهای آدم خلق شدرفاقت همان یک بار بوداز اون پس هر انسانی که متولد شداولین بویی که استشمام کرد، بوی خوش یک زن بوداولین لبخندی که دید، لبخند ملیح یک زن بوداولین طعامی که میل کرد، شیره‌ی وجود یک زن بودزن‌ها لایق نوازش نسیت‌اند، اشتباه نکنزن‌ها لایق ستایشندچرا که حیاتمون را با دردی که اونها متحمل شدند، آغاز کردیمآهای فرشته‌های زمینی روزتون مبارک!

متن مادر صبور

مامان عزیزم، آیا می‌دانستی عاشقت هستم؟ آیا می‌دانستی هیچکس، هیچکس و هیچکس نمی‌تواند جای تو را توی قلبم بگیرد؟ آیا می‌دانستی حاضرم همه چیزم را بدهم تا همیشه نزد من باشی؟ می‌گویند:«بچه ننه است»! چقدر بچه ننه بودن قشنگ است، چقدر لذت‌بخش است. آخر اگر نباشی قدر خیلی از روزها را نمی‌دانیم.عشق به تو بهترین و تنهاترین عشقی است که می‌شود باورش کرد. یعنی بالاتر از عشق به مادر وجود دارد؟یادش بخیر، قصه‌هایی که برایم می‌گفتی چقدر لذت‌بخش‌تر از قصه‌های تنهایی امروزم بود. شنل قرمزی، چوپان دروغگو، شنگول و منگول و حبه انگور را برایم تعریف می‌کردی. چرا با اینکه چهار پنج سال این قصه‌ها را می‌گفتی هیچ وقت برایم تکراری نمی‌شد؟ چرا؟ولی الان زیباترین فیلم‌ها و داستان‌ها و رمان‌ها نهایتاً یک بار به من لذت می‌دهد، چرا؟مامان عزیزم، دمت گرم، نوکرم، تا عمر دارم خاک زیر پاتم؛ فقط یک چیز می‌توانم بگویم: عاشقتم.

متن زیبا برای صبوری مادر

مادر یعنی زندگی ، مادر یعنی عشق ، مادر یعنی مهر ، مادر یعنی اون فرشته ای که با اشک تو ، اشک میریزه ، با خنده هات می خندهمادر یعنی اون فرشته ای که نگاهش به توئه و با هر لبخندت ، زندگی میکنه.مادر یعنی اون فرشته ای که موهاش سفید میشه برای بزرگ کردنت و به تو میگه:  پیر بشی مادر ، درد و بلات به جونم…مادر یعنی اون فرشته ای که صبح که خوابی آروم میز صبحونه رو میچینه تا وقتی بلند شدی زندگی رو لمس کنیمادر یعنی اون فرشته ای که شبایی که غم داری یا مریضی، تا صبح بالا سرت می شینه و نگرانهمادر یعنی اون فرشته ای ، که وقتی موقع کار میگی خسته شدم ، با اینکه پاهاش درد می‌کنه میگه تو بشین مادر من انجام میدم ،مادر یعنی اون فرشته ای که هیچ وقت باور نمیکنی مریض بشه یا پیر بشه ، چون همیشه و توی هر حالتی به روت لبخند میزنهمادر یعنی اون فرشته ای که طاقت دیدن اشکاش رو نداری …مادر یعنی همه زندگی …

متن درباره صبوری مادر

کودکی پای به جهان هستی می‌گذاشتو در راه فرشته‌ای از جانب پروردگار او را همراهی می‌کردکودک، نگران از فرشته پرسیدمن کوچک و ناتوانم، چگونه می‌توانم در این دنیای پر مخاطره زندگی کنم؟فرشته پاسخ داد: پروردگار برای تو فرشته‌ای زمینی قرار داده استکه اکنون در انتظار توستاو از تو مراقبت خواهد کردبه تو لبخند خواهد زداو محبت و عشق و مهربانی را نشان تو خواهد داداو برای مراقبت از تو، از جان خویش نیز می‌تواند بگذردکودک پرسید: اکنون که من از پیش شما می‌رومچگونه دوباره می‌توانم با پروردگارم صحبت کنم؟فرشته پاسخ داد: پروردگار همیشه در کنار توستو فرشته زمینی تو نیز، به تو یاد خواهد داد که چگونه با خدای بزرگ در ارتباط باشی و چگونه با او صحبت کنیکم کم صدای انسان‌ها به گوش می‌رسدکودک با عجله پرسید: فراموش کردم که بپرسمنام فرشته زمینی من چیست؟فرشته پاسخ داد: تو صدایش کن مادر

متن برای مادر صبور

مادرم گاهی فراموشت می‌کنیملابه لای تمام روزمرگی‌های بی سر و تهمانفراموشیمان را ببخش!گاهی یادمان می‌رود، قربان صدقه‌تان برویمفراموشیمان را ببخش!گاهی فراموش می‌کنیم خدا را شاکر باشیم، برای سلامتیتبرای نفس کشیدنتفراموشیمان را ببخش!گاهی در هر سن و سالی کودک می‌شویمیاغی می‌شویمگستاخی‌مان را ببخش!اصلا تو آفریده شدی برای بخشیدنبرای چشم پوشیدنوقف کردن زندگی‌ات برای عزیزانت…دعای خیرت اگر نباشدناتوانم قدم از قدم بردارمدوستت دارم مادر

متن درباره مادر صبور

کوچک رویایی مندنیا اگر خودش را بکشد نمیتوانبه عشق من به تو شک کندتمام بودنت را حس می کنم

متن برای صبوری مادر

تمام لحظه های زندگی من به زیبایی بودن توست پسرملذت بودنت تو زندگی ما وصف ناپذیره مرد کوچک منهیچ وقت حتی ذره ای از این حس عاشقانه ای که به تو دارم کم نمیشهعشق همیشگی من تو بزرگ ترین بهانه ی زندگی هستی

متن در مورد صبوری مادر

دخترمعزیز دلبندمزندگی منسوسوی امید در منروشنی منمن می توانم هرکاری انجام دهمبله، هرکاریفقط برای تــــــــــــو نازنینم

متن زیبا برای صبوری مادر

جان منیاز این عزیزتر نمی شودجان منیو خوش به حالت که مادرتتو را مثل گوش ماهی هایی کهخودش کنار دریا کشف کرده دوست داردمادر شدنم مبارک

متن صبوری مادر

نوزاد خوشگل من
می خواهم به خورشید بفهمانم
تو پر نورتری
تو زیبا تری
به دنیا بفهمانم تو برای من
از هر چیز دیگر مهم تری

متن در مورد صبوری مادر

همین که تو را دارم، بهترین هدیه ی دنیا را دارم
دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم
در میان گل ها به دنبال زیباترین گل نیستم
تو کهکشانی هستی از پر نور ترین ستاره ها
کودک من
روز به روز بزرگ تر میشوی و من عاشق ترمادر شدنم مبارک

متن مادر صبور

برایت یک مشت بوسه میفرستمباز هم هستاز این بوسه های عاشقانه برایت زیاد کنار گذاشته ام

متن صبوری مادر

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا
بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی
خالی از هـرتشبیه و استعاره و ایهام
تنها یک جمله برایـت خـواهم نوشت
دوستت دارم فرزند عزیز تر از جانم

متن مادر صبور

دلایل بودنم را مرور میکنم هر روز
هر روز از تعدادشان کم می شود
آخرین باری که شمردم شان
تنها یک دلیل برایم مانده بود
آن هم وجود تو بود فرزند نازنینم

متن برای مادر صبور

فـــرزنــــدمتو نور را برای روشن کردن روزهای زندگی ام به ارمغان آوردی
تو شادی را به شیوه عاشقانه خودت به ارمغان آوردی
تو یک شکوفه هستی که از عالم بالا آمده
یک گنجینه خاص و زیبا برای عشق

متن در مورد صبوری مادر

بخاطر تـو هم شده هميشه آبي می مانمبخاطر تـو هم شدهتمام روزهای بعد از اين مهربان‌تر خواهم شددلم مي خواهد زودتر دست‌هايت را بگيرمزودتر روی دست‌هايم تكانت دهم بخوابیزودتر برايت با زبان كودكانه قصه بگويمبهانة بگيری و من كلافه شومبريزی ، بپاشيو مـن حرص هايم را سر بيخيالی خالی كنم

متن درباره صبوری مادر

تو تکه اشعه ای از درخشش خورشید هستی
تو لبخندی برای روشن کردن روزهایم هستی
تو قلب من را خواهی دزدید
و آن را دلسوزانه و صمیمی نگه خواهی داشت
تو دختر کوچولوی با ارزش من هستی
با شیرینی از عالم بالا
که سال های عمر من را با خنده پر خواهی کرد
و زندگی ام را با عشق فراوان

متن درباره مادر صبور

در بنفشه زار چشم تـومـن از بهترین بهشت ها گذشته اممـن بـه بهترین بهار ها رسیده امتـو همزبان بهترین دقایق حیات مـنلحظه هاي هستی مـن از تـو پرشده ستميخواهم بـه خورشيد بفهمانمتـو پر نورتریتـو زيباتریبه دنيا بفهمانم تـو برای مناز هر چيز ديگر مهم‌تریاینروزها بـه خاطر داشتنتبی‌اغراق لبریز از عشق و محبت هستماما دلم بی‌وقفه بهانه گیر اسـتمثل زمانی کـه تـو با تمام وجود چیزی را طلب می کنيو مـن از ترس آسیب رسیدن بـه تـو آنرا پنهان می‌کنممادر شدنم مبارک

متن درباره صبوری مادر

من به صدای آرام نفس کشیدنت گوش می دهم
دستانم صورت کوچکت را لمس می کند
هرگز نمی توانم به این فکر کنم که ترکت کنم
و خداوند را شاکرم به خاطر چنین لطفی که در حقم کرده استمامان شدنم مبارک

متن مادر صبور

مادر كه باشي همه كودكان دنيا برايت مهم مي شوند، غم هيچ كودكي در دنيا را تاب نمي آوري و حتي وقتي كودكي غريبه جلوي پاي تو به زمين مي افتد هول مي شوي، دستش را مي گيري، گرد و خاك از زانوانش مي تكاني و آرامش مي كني.
مادر كه باشي از سر هر چهار راه كه بگذري با چشمانت قد و بالاي كودكان كار را برانداز مي كني، غمي بزرگ دلت را پر مي كند و دنبال راهي مي گردي تا ذره اي هر چند كوچك به اين كودكان بي پناه كمك كني.
مادر كه باشي زمزمه هاي موقع تحويل سال ، آرزوهاي زير لب سالگرد تولد و دعاهاي بعد از نماز همه به فرزندت تعلق دارد و بس.
مادر كه باشي با هر سال كودكي فرزندت كودكي مي كني، سال به سال با او بزرگ مي شوي و دنيا را از ديد او تجربه مي كني، فارغ از اينكه خودت يك انسان بالغي با او قهقهمه كودكانه سر مي دهي و با گريه هاي كودكانه اش اشك مي ريزي.
مادر كه باشي عاشقي، زبان احساست عاشقانه مي شود غمت به غم فرزند و شادي ات به شادي او گره مي خورد.
مادر كه باشي صبور مي شوي آنقدر كه گاهي، خودت به صبر و حوصله اي كه به خرج مي دهي آفرين و دست مريزاد مي گويي.
مادر كه باشي گاهي نمازت مي شكند و شش دانگ حواست مي رود پي گوشه هاي قالي، لبه هاي ميز، كناره در و هر چيزي كه شايد گير كند به پاي كودك نوپايت تا مبادا صداي گريه اش آتش به وجودت بزند.
مادر كه باشي هيچگاه مريض نمي شوي نه اينكه ويروس ها و ميكروب ها حريف بدنت نشوند! نه! آنها همچنان حريف تو هستند اما صورتكي به چهره داري كه بيماري و تب و مريضي ات را پشت آن پنهان مي كني تا مبادا ذره اي دلنگراني فرزندت را بيازارد اما با هر سرفه فرزندت دلت ميريزد كه نكند بيمار شده باشد و اگر بيماري بر او وارد شود بر بالين بيماري فرزند، هر لحظه جان مي دهي .
مادر كه باشي براي رسيدن سالروز تولد فرزندت ثانيه شماري مي كني تا دنيا فراموش نكند روزي را كه فرزندت پا به اين دنيا گذاشت، آنقدر روز شمار زندگي او را ورق مي زني كه سالروز تولد و شمار سال هاي عمر خودت فراموشت مي شود.
مادر كه باشي هميشه سر سفره سير هستي تا فرزندت با دلي سير از پاي سفره بلند شود، همه چيزاهاي خوب را براي فرزندت كه نه براي تكه اي از وجودت مي گذاري تا او بهترين ها را داشته باشد.
مادر كه باشي حرف هاي مشترك فراواني با مادرهاي دنيا داري حتي اگر زبان و لهجه او را نفهمي ساعت ها در كنارش گفت و گو مي كني.
مادر كه باشي اگر شب تا صبح را بيدار مانده باشي يك لبخند كودكانه فرزندت كافي است تا جان دوباره بگيري و از ابتدا آغاز كني.
مادر كه باشي در نگاه فرزندت هيچ گاه ناراحت به نظر نمي رسي نه اينكه غمي در دل نداري نه، علتش اين است كه با مادر شدن ياد مي گيري بازيگر خوبي باشي، صورتك به چهره زني و غم هايت را پشت صورتك پنهان كني.
مادر كه باشي حتي اگر بهشت در دستان تو باشد آن را به زير پا مي افكني تا فرزندت را در آغوش بگيري .
مادر كه باشي مي فهمي مادر بودن يعني چه، مادرت را بهتر مي شناسي، بيشتر درك مي كني و بالاتر از قبل احترام مي گذاري.
مادر كه باشي حرف هاي اين دلنوشته مادرانه برايت آشناست اينها تجربه هر روز توست، روز مادر بر تمام مهربان مادران دنيا مبارك…

متن برای مادر صبور

خنده و لبخندهایت
که کیلومترها ادامه پیدا می کند
قلب و روح من را گرم می کند
تو خیلی سریع بزرگ می شوی
در حالی که من آرزو می کنم هر لحظه با تو بودن
تا ابد ادامه داشته باشد
پسر کوچکم روزی یک مرد خواهی شد
و من تا همیشه کنارت خواهم بودمامان شدنم مبارک

متن در مورد صبوری مادر

متن های کوتاه مناسبتی و تبریک , تبریک تولد و عید و .. | تاو بیو

متن مادر صبور

ســـــلام
صبحتون بخیر و شادی 🌺

🌺آرزو می‌کنم دقایق امروز
❤️بـراتون سرشـار از عــشق

🌺سلامتی برکت وتندرستی باشه…
❤️و به هر آنچه آرزویش را دارید برسید

# صبح بخیر

متن صبوری مادر


صُبح و خورشید بهانه اند
“تُــــــــو..∞”
تَنها دلیلِ چَشمهای بیدار مَنی جانا♥️♥️💋😍

💋💋صبحت بخیرر عشقمم💋💋

❤️💋❤️💋 # دوستت دارم # صبح بخیر

متن درباره مادر صبور

قسمت ما ڪه نشد ڪربُ بلایت عرفہ
اربعین ڪاش بہ دیدار تو نائل بشویم # امام حسین

متن در مورد صبوری مادر

هرشب …
از سقفِ خیالم تو میچِکی
و این عاشقانه ترین
بارش دنیاست …

شَب بخِیر 🍻♥🖇 # شب بخیر

متن درباره صبوری مادر

♥️🌱حسیــن‌آقام ¹²⁸

اشک های ماست غسل توبه ی بعد از گناه
هرکه گریانت شود ، فوراً مُطهّر می شود
#اربعین #عاشورا #تاسوعا # امام حسین

متن درباره مادر صبور

تنها ترین بهانه برای زندگی ست مادر… # مادر

متن زیبا برای صبوری مادر

°•تولدت مبارڪ‌ای‌تولددوبارهی‌زندگی🌱 # پدر # تبریک تولد # مادر # دختر # خانواده # همسر

متن مادر صبور

⭐️الــــهــــی
🌺💫در این شب زیبـا
⭐️زندگی دوستانم را سبز
🌺💫تنور دلشان را گـرم
⭐️فانوس دلشان را روشن
🌺💫لحظه هایشان را بدون غم
⭐️و چرخ روزگار را
🌺💫به ڪامشان بچرخان
⭐️آمیـــن یا رَبَّ 🙏
🌺💫با آرزوی شبی سرشـار از
⭐️آرامش و رویاهای خـوش🍀
‌ ‎‌‌
# شب بخیر

متن برای صبوری مادر

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود
که خداوند من را لایق آن دانست
و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است
که فقط برای تو می تپد😍🌼

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم❤️

و سالروز تولدت را
تبریک میگوییم🎈

تبریک‌ تولد همسر
┄┅┅┄┅✶❤️✶┅┄┅┅┄ # تبریک تولد

متن برای صبوری مادر

#شـــب شــده …

بیـا «آغــوشــــت» را بـگشـا
نبـض زندگی ام در خواهشِ
یڪ شب بخیر #تـــو میزند
دریــغ مڪــن…!

شبت بخیر نفسم💋❤️

# شب بخیر

متن درباره مادر صبور

تو دلیل بود و نبودَمی
تو امروز و فردایِ منی☀️💛 صبح بخیر 🙂
# صبح بخیر

متن زیبا برای صبوری مادر

خش خش
صدای پای خزان است؛
یک نفر در را به روی حضرت پاییز باز کند! # ادبی

متن درباره مادر صبور

‌ ‌ ‌

مـن هر صبـح
به شوق دیدنت
و چیدن گل واژه سلام از لبانت
از خواب بیدار میشوم
زنـدگی یعنے
دوسـت داشـتن تــو…🥰💚

صبح بخیر جان دلم ☀️❄️

‌ # دوستت دارم # صبح بخیر

متن درباره صبوری مادر

شاید این عید

به دیدار خودم هم بروم…!!

👤قیصر امین پور
# عید

متن مادر صبور

معلم گرامی از تو تشکر می‌کنم برای هدایت ما
و از اینکه بهترین راه را برای ساختن امروزمان نشان دادی
تویی که ما را از “هیچ” به “همه چیز” رساندی
شاگرد کوچک شما
روز معلم مبارک باد

تبریک روز معلم # متفرقه

متن برای مادر صبور

قوی ترین کوه زندگیت
مغرورترین رفیق زندگیت
صبورترین صبور زندگیت
بعد پدر برادر بزرگتر
# تولدت مبارک بهترین برادرم # تبریک تولد

متن برای مادر صبور

همسر خوبم
حس بودنت قشنگترین حس دنیاست
تولدت مباااارک 🎂🎉🎂

تبریک تولد همسر

─━━━━⊱🎁⊰━━━━─ # تبریک تولد # همسر

متن درباره صبوری مادر

پلک جهان می پرید
دلش گواهی میداد
اتفاقی می افتد
و فرشته ای از آسمان فرود آمد
تولدت مبارک🌹🌹
# داماد # خاله # عمه # دایی # شوهر # پسر # زن # تبریک تولد

متن برای مادر صبور

مادرم!
قلبم قلم میشود و اشک‌هایم جوهر،
برای از تو نوشتن
تو که میگویم همان مخاطب دوم
شخص مفرد نیست، نه؛
تو که میگویم، تمام دنیای من است
تو تنها یک نفر نیستی
تو دنیایی بی انتها از عشقی؛
لبریز از مهربانی…
مالامال از صداقت و راستی
دستانت پر از آرزوهایی که هر روز
نثارم میکنی و زیر پاهایت پر از آرزو # تبریک تولد # مادر

متن صبوری مادر

شب سڪوت میڪند . . .
تا فریاد دلتنگی هایم را بشنود
نیستی و شب چه ڪوتاه ست
بــــراے تمــام ناگفتـه هــــایـــم ….💚

شب بخیر # شب بخیر

متن برای صبوری مادر

بی‌گُمان روزِ قشنگی بشَود امروزَم
چون سرِ صُبح ،
سلامَم به (تُ…♡) خیلی چَسبید ‌⇠🌱💙⇢
••(صُبح بخیـــر جـــانانَم)••🌥 # صبح بخیر

متن درباره صبوری مادر

‌ ‌

روز پدر بهانه است…💌
كه بهت بگم همیشه به داشتن
بابایی چون شما افتخار میكنیمو
از خدا ممنونم که تورو به عنوان
بابای من انتخاب کرده (:
تو اولین مرد زندگیه منی باباجان

روزت مبارک 👨🏻♥️•

‌ ‌ # دختر # پدر

متن برای صبوری مادر

زمستان بود وُ برف بود وُ سرما بود. زمستانی که جز خاطرات محو تو، دلم گرم هیچ رد پایی‌ نبود …
# ادبی # برف

متن زیبا برای صبوری مادر

صبح بخــیر بہ چشم‌هاٺ
ڪہ مقاومٺ قلب مرا شڪسٺه‌اند..🖇♥️

# دوستت دارم # عربی # صبح بخیر

متن برای مادر صبور

✨🌼✨

راه را باز نماييد…محرم آمد
دم بگيريد که هنگامه ي ماتم آمد
دست بر سينه نهاده…همه تعظيم کنيد
مادري دست به پهلو، کمري خم آمد

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ
وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ
وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ
وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ

#محرم # امام حسین

متن برای صبوری مادر

‍ســـلام
صبحتون زیبا
ان شالله امروز
درپناه پروردگار
دلتون بدون درد
زندگیتون بدون غم
دنیاتون بدون مشکل
لحظه هاتون شادتر
ازهرروز سپری بشه
صبحتون پر برکت …♡
‌ ‎‌ # صبح بخیر

متن مادر صبور

محرم رسیده ، یادمان باشد …

اول نماز حسین،
بعد عزا؎ حسین،
اول شعور حسینے،
بعد شور حسینے،
محرم زمان بالیدن اسٺ، نه فقط نالیدن …
بساطش آموزه است نهـ موزه!
تمرین خوب نگریستن اسٺ. نه فقط خوب گریستن!

محرم🏴
ما ملت امام حسینیم🏴

#اللٰهُمَ‌عَجِّلْ‌لِوَلیِکَ‌الفَرَجْ‌

التماس دعا و تفکر 🕋
# امام حسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *